Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/7/2011
TEST
Δεν κοστίζει και φτάνει Pandού
Εσωτερικό - Χώροι
Διαβάστηκε από 23033 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/7/2011
Mε όφελος που φτάνει ακόμα και τα 467 ευρώ το χρόνο, το υγραεριοκίνητο Panda έρχεται 
απευθείας από το εργοστάσιο της Fiat προκειμένου να προσφέρει σημαντικές λύσεις σε όσους δεν 
αρκούνται στις, ούτως ή άλλως, πολύ οικονομικές, απλές βενζινοκίνητες εκδόσεις του.
Το εσωτερικό του Panda Easy Power δεν διαφέρει σε κάτι από αυτό στις απλές εκδόσεις του μοντέλου που γνωρίζουμε. Έχει ευχάριστο design και ποιοτικά υλικά. Οι χώροι του Panda είναι πολύ καλοί για τα μίνι αυτοκίνητα σε ό,τι έχει να κάνει κυρίως με τους επιβάτες.
Mε όφελος που φτάνει ακόμα και τα 467 ευρώ το χρόνο, το υγραεριοκίνητο Panda έρχεται 
απευθείας από το εργοστάσιο της Fiat προκειμένου να προσφέρει σημαντικές λύσεις σε όσους δεν 
αρκούνται στις, ούτως ή άλλως, πολύ οικονομικές, απλές βενζινοκίνητες εκδόσεις του.
O διακόπτης εναλλαγής καυσίμων βρίσκεται αριστερά κάτω από το τιμόνι. Τα λαμπάκια LED μας δείχνουν το βαθμό πληρότητας του ρεζερβουάρ LPG.
Mε όφελος που φτάνει ακόμα και τα 467 ευρώ το χρόνο, το υγραεριοκίνητο Panda έρχεται 
απευθείας από το εργοστάσιο της Fiat προκειμένου να προσφέρει σημαντικές λύσεις σε όσους δεν 
αρκούνται στις, ούτως ή άλλως, πολύ οικονομικές, απλές βενζινοκίνητες εκδόσεις του.
To ρεζερβουάρ υγραερίου βρίσκεται κάτω από το χώρο αποσκευών, ο οποίος έχει χωρητικότητα 187 λτ. έναντι 206 λτ. χωρίς LPG.

 
 Νέο Fiat Panda 1,2 69PS Easy Power (με υγραέριο)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Με αυτονομία 916 χλμ.
Όφελος 467 ευρώ το χρόνο
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός-Τιμή