Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/7/2011
TEST
Δεν κοστίζει και φτάνει Pandού
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 23033 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/7/2011
Καμία διαφορά με το υγραέριο
Το Panda Easy Power στο δρόμο δεν έχει καμία αισθητή διαφορά σε σχέση με τις απλές βενζινοκίνητες εκδόσεις. Κινείται σε αρκετά υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, χωρίς να δείχνει καμία διαφορά όταν λειτουργεί με υγραέριο ή με βενζίνη. Συνολικά, το ιταλικό μίνι συνδυάζει πολλά και σημαντικά πλεονεκτήματα, προσφέροντας σχετικά ψηλή θέση οδήγησης και καλή περιφερειακή ορατότητα, υψηλά επίπεδα άνεσης και πολύ προβλέψιμη οδική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες.
Mε όφελος που φτάνει ακόμα και τα 467 ευρώ το χρόνο, το υγραεριοκίνητο Panda έρχεται 
απευθείας από το εργοστάσιο της Fiat προκειμένου να προσφέρει σημαντικές λύσεις σε όσους δεν 
αρκούνται στις, ούτως ή άλλως, πολύ οικονομικές, απλές βενζινοκίνητες εκδόσεις του.
H άνεση είναι στα θετικά σημεία της οδικής συμπεριφοράς του Panda LPG. Όταν πιέζεται, το αμάξωμα παίρνει κάποιες κλίσεις, αλλά συνολικά το αυτοκίνητο διατηρεί τον προβλέψιμο χαρακτήρα του.

 
 Νέο Fiat Panda 1,2 69PS Easy Power (με υγραέριο)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Με αυτονομία 916 χλμ.
Όφελος 467 ευρώ το χρόνο
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός-Τιμή