" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/8/2011
TEST
Ford C-Max 1,6 ΕcoBoost 182 PS
Οίκο... Boost
Διαβάστηκε από 7588 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/8/2011
Ο εξαιρετικός κινητήρας 1,6 
EcoBoost των 182 ίππων κινεί 
και το Ford C-Max δίνοντας το απαραίτητο… boost στις διαθέσεις του οδηγού για οικογενειακά γκάζια.
Ο εξαιρετικός κινητήρας 1,6 EcoBoost των 182 ίππων κινεί και το Ford C-Max δίνοντας το απαραίτητο… boost στις διαθέσεις του οδηγού για οικογενειακά γκάζια.
Με τη δεύτερη γενιά του πολυχρηστικού C-Max, η Ford άλλαξε τα δεδομένα της κατηγορίας, αφού προσφέρει ένα μοντέλο που είναι σε θέση να καλύψει πολύπλευρα τον ενδιαφερόμενο. Από χώρους και πρακτικότητα μέχρι οδική συμπεριφορά και επιδόσεις. Για τις τελευταίες μάλιστα φροντίζει ιδιαίτερα η αναβαθμισμένη εκδοχή του κινητήρα 1,6 EcoBoost, που χαρίζει επιπλέον 32 ίππους στους 150 της βασικής του εκδοχής.
Εντυπώσεις, αλλά και ουσία
Ο εξαιρετικός κινητήρας 1,6 
EcoBoost των 182 ίππων κινεί 
και το Ford C-Max δίνοντας το απαραίτητο… boost στις διαθέσεις του οδηγού για οικογενειακά γκάζια.
Ομοιογενής και ζωντανή οδική συμπεριφορά σε ένα πολυχρηστικό αυτοκίνητο που πραγματικά χαίρεσαι να το οδηγείς…
Το καλό με την εκδοχή των 182 ίππων είναι πως δεν έχει χάσει τίποτα από την ομαλότητα, την εξαιρετική λειτουργία και τη διάθεσή του στις χαμηλές στροφές χωρίς ξεσπάσματα και υστέρηση, που γνωρίζουμε από την έκδοση των 150 ίππων. Απλά εδώ, η συνταγή των επιδόσεων είναι πιο πιπεράτη, αφού πλέον τα 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 8,5 δλ. (από 9,1 δλ.), ενώ ελαφρά βελτιωμένες είναι και οι ρεπρίζ (80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η σε 8,4/10,7 δλ. από 8,7/11,1 δλ.). Ο ήχος είναι ευχάριστος και η δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών σε προδιαθέτει να πατήσεις το γκάζι και να θυμηθείς το GΤi που είχες μικρότερoς. Τα καλά νέα έχουν συνέχεια και στην οδική συμπεριφορά, που παραμένει ομοιογενής και ζωντανή. Μόνο αν επενεργοποιήσεις το σύστημα αντισπιναρίσματος, θα παρατηρήσεις μια αυξημένη τάση του εσωτερικού προς την στροφή τροχού να σπινάρει, αλλά και πάλι όχι σε βαθμό κακουργήματος.
Λέμε ναι…
Ο εξαιρετικός κινητήρας 1,6 
EcoBoost των 182 ίππων κινεί 
και το Ford C-Max δίνοντας το απαραίτητο… boost στις διαθέσεις του οδηγού για οικογενειακά γκάζια.
Τίποτα δεν έχει αλλάξει στο ευχάριστο σχεδιαστικά, ποιοτικό και φυσικά πολυχρηστικό εσωτερικό του Ford C-Max.
Με τη συγκεκριμένη έκδοση αποκτά κανείς ένα πολυχρηστικό αυτοκίνητο που συνδυάζει τα πάντα: σύγχρονη σχεδίαση μέσα-έξω, αξιοζήλευτα οδικά χαρακτηριστικά, πανίσχυρο κινητήρα, χώρους και φυσικά ασφάλεια με 5 αστέρια. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος, περιλαμβάνοντας 6 αερόσακους, ASR, ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης, ράδιο-cd με MP3, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέπτες, κλιματισμό και πολλά άλλα. Η τιμή των 23.840 ευρώ είναι υψηλή, αλλά το καλό πληρώνεται!
Οικογένεια Ecoboost
Ο εξαιρετικός κινητήρας 1,6 
EcoBoost των 182 ίππων κινεί 
και το Ford C-Max δίνοντας το απαραίτητο… boost στις διαθέσεις του οδηγού για οικογενειακά γκάζια.
Η διάθεση της Ford να ακολουθήσει το ρεύμα του downsizing, οδήγησε στην εξέλιξη των κινητήρων EcoBoost, που χαρακτηρίζονται από την υπερτροφοδότηση, το διπλό μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και τον άμεσο ψεκασμό καυσίμου. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, έχουν 20% περισσότερη οικονομία καυσίμου και εκλύουν 15% λιγότερους ρύπους. Η έκδοση που διέθετε το μοντέλο της δοκιμής από 1.596 κ.εκ αποδίδει 182 ίππους στις 5.700 σ.α.λ. και 240 Nm ροπής από τις 1.600-4.000 σ.α.λ. (με overboost από τις 1.900-3.500 σ.α.λ. η ροπή αυξάνεται στιγμιαία στα 270 Nm).
Τεχνικά χαρακτηριστικά-Εξοπλισμός
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)1.596
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)182/5.700
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)240/1.600-4.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)8,5
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.)6,1/8,1
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.)8,4/10,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 217
100-0 χλμ./ώρα (μ.)40,7
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*6,6
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*154
Βάρος (κιλά)1.466
*Εργοστασιακή μέτρηση
Εξοπλισμός-Τιμή
ESP + ASR•/o
Αερόσακος οδηγ/συν /πλευρ./οροφ.•/•/•/•
Ηλ. παράθυρα μπρος/ πίσω •/•
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλ. Καθρέφτες
Αir Condition• (clima)
Ζάντες αλουμινίου
Ηχοσύστημα
Προβολείς ομίχλης
Τιμή από (ευρώ)23.480 (Trend)
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται

Απέναντι στο C-Max 150 PS
· 0,6 δλ. ταχύτερο στο 0-100
· Ελαφρά καλύτερες ρεπρίζ
· 13 χλμ./ώρα επιπλέον τελική
· Ίδια κατανάλωση και εκπομπές CO2 (6,6 λτ./100 χλμ. και 154 γρ./χλμ.)
· 1.200 ευρώ ακριβότερο


O Παλιός... είναι και ωραίος και αλλιώς

Οδηγούμε: Ανανεωμένο Volkswagen Passat

Fiat 500 VS Renault Twingo

Θα έκανες μετατροπή το αμάξι σου σε ηλεκτροκίνητο;

Η κίνηση στους δρόμους

Mega Test: Ποια μοντέλα καίνε 10 cent/χλμ;

Video: Νέα BMW M8 Gran Coupe

GP Ιαπωνίας: Διπλή χαρά για τη Mercedes

Οδηγούμε: Νέο Mitsubishi L200

Ανανεωμένο Οpel Astra VS Hyundai i30

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

Octavia ή Scala και 2 χιλιάρικα στην τσέπη;

Video: Opel Corsa Vs Peugeot 208

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »