Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/10/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/10/2003
Test mtx
Το αυτοδίδακτο
Εσωτερικό
Δεν είναι λίγοι οι οδηγοί που θα "οσμιστούν" στο εσωτερικό του νέου Scenic μια ομοιότητα στην ατμόσφαιρα σε σχέση με το Espace τέταρτης γενιάς. Βασικός "υπεύθυνος" για τη διαπίστωση αυτή είναι φυσικά ο πίνακας οργάνων ο οποίος παραπέμπει ευθέως στο "μεγάλο αδελφό", τόσο λόγω της αισθητικής με τις πλήρως ψηφιακές ενδείξεις και τις γραφικές απεικονίσεις π.χ. της στάθμης του καυσίμου κ.λπ., όσο και λόγω της τοποθέτησής του στο κέντρο του ταμπλό και κοντά στο παρμπρίζ. Εύλογα λοιπόν το ταμπλό του Scenic έχει μεγάλο... βάθος, στοιχείο το οποίο εντείνει την αίσθηση ευρυχωρίας που λαμβάνει ο οδηγός από την πρώτη κιόλας επαφή με το εσωτερικό. Η κεντρική κονσόλα προεξέχει και έχει διαφορετικής υφής και χρώματος πλαστικά σε σχέση με το πάνω μέρος του ταμπλό το οποίο καλύπτεται ολόκληρο από μαλακό, αφρώδες πλαστικό. Η διάταξη των χειριστηρίων στο σημείο αυτό είναι βολική και επιτρέπει τον άμεσο εγκλιματισμό του οδηγού όπως και οι δύο πολύ μικρού μεγέθους μοχλοδιακόπτες πίσω από το τιμόνι. Η νέα θέση του επιλογέα ταχυτήτων (στο άκρο της κεντρικής κονσόλας και όχι χαμηλά ανάμεσα στα καθίσματα) επέτρεψε στη Renault να εκμεταλλευτεί καλύτερα το χώρο ανάμεσα στον οδηγό και τον εμπρός επιβάτη δημιουργώντας μια επίπεδη επιφάνεια όπου μπορεί να φιλοξενηθεί π.χ. μια τσάντα ή ένας χαρτοφύλακας. Στις δε εκδόσεις με το αυτόματο χειρόφρενο (ακόμη μία επιρροή από το Espace) τοποθετείται στο σημείο αυτό ένα συρόμενο box με θήκες προσβάσιμο και από τους πίσω επιβάτες. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή χάρη στο ρυθμιζόμενο κατά δύο έννοιες τιμόνι (και καθ' ύψος ρύθμιση για το κάθισμα φυσικά) ενώ η ορατότητα είναι εξίσου καλή χάρη στις αρκετά στενές κολόνες εμπρός και πίσω. Το πλατύ υποπόδιο αριστερά από το συμπλέκτη και τα μαλακά καθίσματα (που είναι πλέον πιο στενά και παρέχουν μεγαλύτερη πλευρική στήριξη) δημιουργούν τις κατάλληλες προϋποθέσεις για ευχάριστες μετακινήσεις.
Το εσωτερικό του Scenic δεν είναι "χαοτικά" βαθύ όπως στο Espace, έχει όμως κάποιες ομοιότητες στην αίσθηση ευρυχωρίας που προκαλεί αλλά και στη σχεδίαση γενικά.

Πολύ καλή είναι η θέση οδήγησης καθώς τα καθίσματα έχουν νέα σχεδίαση ενώ και το τιμόνι θυμίζει περισσότερο ένα συμβατικό επιβατικό.

 
 Νέο Renault Scenic 1,6 16V
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Στα ίδια επίπεδα οι χώροι
Πολύ καλή αίσθηση στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια