Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/10/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/10/2003
Test mtx
O... μπόμπιρας αγρίεψε
Οδική συμπεριφορά
Φιλικό και ευέλικτο
Το Wagon R+ παρουσιάζει καλή σταθερότητα στο δρόμο χάρη κυρίως στη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησής του.
H οδήγηση στην πόλη με το Wagon R+ είναι ευχάριστη, χάρη στις μικρές διαστάσεις του αμαξώματος, στο "νεύρο" του κινητήρα και του τιμονιού που "κόβει" αρκετά (3,3 στροφές από άκρη σε άκρη) εξυπηρετώντας ιδιαίτερα σε αναστροφές, στο παρκάρισμα κ.ο.κ. Παράλληλα τα σχετικά ψηλά τοποθετημένα καθίσματα (η θέση του οδηγού ρυθμίζεται καθ' ύψος όχι όμως και το τιμόνι) και οι πολλές γυάλινες επιφάνειες συμβάλλουν τα μέγιστα στην πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα. Η άνεση που απολαμβάνουν οι επιβάτες μετριάζεται από τα σκληρά καθίσματα, καθώς από τη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, που "περνάει" στο εσωτερικό τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Από την άλλη πλευρά το αντίτιμο είναι η καλή σταθερότητα του οχήματος στο δρόμο. Στην εθνική οδό το Wagon R+ δε θα προβληματίσει σε ταχύτητες γύρω στα 140 χλμ./ώρα. Το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση ικανοποιεί σε αίσθηση, αλλά είναι λίγο αργό στις εντολές του οδηγού, κάτι που γίνεται αντιληπτό σε δρόμο με στροφές. Εκείνος που θα θελήσει να εκμεταλλευτεί την ισχύ του κινητήρα δε θα βρεθεί προ εκπλήξεων με τη συμπεριφορά του αμαξώματος. Τα στοιχεία που θα αναζητήσει είναι καλύτερη αίσθηση από το πεντάλ των φρένων και από τον επιλογέα των ταχυτήτων.

 
 Suzuki Wagon R+ 94 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό
Παθητική ασφάλεια