• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σε ποια μοντέλα δεν χωράς;

Διαβάστηκε από 50162 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/10/2018
 

Ξέρεις σε ποια μοντέλα χωράς και σε ποια όχι αν έχεις μπόι; Μόνο στο Auto Τρίτη θα βρεις την απάντηση!

Ένας βασικός παράγοντας επιλογής ενός αυτοκινήτου είναι φυσικά το αν χωράς σε αυτό. Τι να την κάνεις την σούπερ σχεδίαση, την premium ποιότητα, τις καυτές επιδόσεις και την συναρπαστική οδική συμπεριφορά αν πας να κάτσεις στη θέση του οδηγού και βρίσκει το κεφάλι σου στο ταβάνι ή ο πίσω από εσένα (παιδί, πεθερά, φίλος κτλ) κάθεται σαν να κάνει μια άσκηση γιόγκα.

Οι mainstream κατασκευαστές δεν μπορούν να κατασκευάσουν tailormade μοντέλα στα «μέτρα» του καθενός. Παίρνουν λοιπόν τα βασικά ανθρωπομορφικά δεδομένα, τα συνδυάζουν με τα σχεδιαστικά/μηχανολογικά χαρακτηριστικά του μοντέλου που θέλουν να εξελίξουν και με ένα εύλογο εύρος «χτίζουν» το μοντέλο παραγωγής.

Το Auto Τρίτη είναι το μόνο που εδώ και χρόνια καθιέρωσε την μέτρηση χώρων σε κάθε νέο μοντέλο της αγοράς. Για το σκοπό αυτό εξέλιξε μια ειδική συσκευή (ο γνωστός στους τακτικούς αναγνώστες Λυκούργος), η οποία αντιπροσωπεύει τον μέσο άνδρα με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά. Έτσι μετράμε τον ωφέλιμο «αέρα» για το κεφάλι του οδηγού και των πίσω επιβατών, αλλά και τον «αέρα» για τα γόνατα των πίσω επιβατων. Αυτές οι μετρήσεις εστιάζουν ακριβώς στο αν χωρά κάποιος σε ένα μοντέλο.

Έχοντας μετρήσει όλα τα μοντέλα της ελληνικής αγοράς στις κυριότερες κατηγορίες (μικρά, μικρά crossover, μικρομεσαία και μικρομεσαία crossover), δημιουργήσαμε μια πλήρη βάση δεδομένων και βάσει αυτής μόνο το Auto Τρίτη δίνει τη δυνατότητα στον καθένα να δει  αν χωράει στο αυτοκίνητο που θέλει να αγοράσει απλά βάζοντας το ύψος του οδηγού ή/και του πίσω επιβάτη.

Ένας μέσος άνθρωπος (1,75 ύψος, 75 κιλά) θέλει τουλάχιστον τιμή πάνω από 0 για να μην «βρίσκει» το κεφάλι του στην οροφή (μια αρνητική τιμή σημαίνει πως πρέπει να σκύψει για να μην «βρίσκει»), ενώ αντίστοιχα χρειάζεται μια τιμή πάνω από το 0 για να χωρέσει τα γόνατα ο πίσω χωρίς να έχει επαφή με την πλάτη του μπροστινού καθίσματος. Όπως είναι προφανές, το ύψος του εμπρός επιβάτη επηρεάζει και την άνεση του πίσω αφού ένας οδηγός με ύψος 1,85 θα κάνει πίσω το κάθισμα (σε σχέση με τον 1,75 μ.) για να έχει σωστή θέση οδήγησης και κατά συνέπεια θα μειώσει τον διαθέσιμο χώρο για τα γόνατα του πίσω. Αν δε ο τελευταίος είναι και αυτός άνω του 1,75 μ. τότε αρχίζουν τα δύσκολα.

Δώστε λοιπόν το ύψος του οδηγού ή/και του πίσω επιβάτη και το Test Center του AutoΤρίτη θα σας πει σε ποια αυτοκίνητα χωρέσετε και σε ποια όχι;  
 


Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Αποκλειστικό: Νέο Audi eQ3

Πέθανε η «κούρσα» ή πέθανε μόνο η φθηνή «κούρσα»;

Η κίνηση στους δρόμους

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Αυτόματο vs Μηχανικό κιβώτιο

Diesel ή βενζίνη;

Η «καρδιά» του αυτοκινήτου σου

Δοκιμή: Dacia Duster με 150 PS

Αποκλειστικό: Νέο Volvo V40

To εσωτερικό της Porsche Taycan

Κινέζικο το νέο γρηγορότερο προσθιοκίνητο στο Ring

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »