" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο Audi Q3

Το μήκος του μοντέλου είναι τα 4,39 μέτρα

Θα διατίθεται με τέσσερα μηχανικά σύνολα, δύο βενζίνης και δύο πετρελαίου

Εσωτερικά η ποιότητα θα κυμαίνεται σε υψηλό επίπεδο καθώς και το επίπεδο εξοπλισμού

Οι χώροι είναι καλοί, σε σχέση πάντα με την κατηγορία στην οποία αναφέρεται το μοντέλο

Ο αποθηκευτικός χώρος ξεκινά από τα 460 λίτρα και φτάνει έως τα 1.365 λίτρα

Οδηγούμε το νέο Audi Q3

Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/7/2011

Ταξιδεύουμε στη Ζυρίχη για την πρώτη επαφή με το πολλά υποσχόμενο νέο αυτοκίνητο. Από πλευράς κινητήρων, το νέο Q3 εφοδιάζεται με δύο σύνολα βενζίνης και δύο πετρελαίου, ενώ το συνολικό του μήκος είναι τα 4.390 χιλ. Οι παραγγελίες του νέου SUV έχουν ήδη ξεκινήσει με τις τιμές από 31.000 ευρώ.

 
Το νέο SUV της Audi φέρει την ονομασία Q3 και έρχεται με τους καλύτερους οιωνούς για να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία του. Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι τα 4.390x1.830x1.600 χιλ. για ΜxΠxΥ, ενώ ο χώρος των αποσκευών ξεκινά από τα 460 λίτρα και φτάνει έως τα 1.365 λίτρα με τα πίσω καθίσματα σε ανάκληση. Η Audi αναφέρει ότι το βάρος του μοντέλου περιορίζεται κάτω από τα 1.500 κιλά (το καπό και η πίσω πόρτα είναι από αλουμίνιο), ενώ η αεροδυναμική αντίσταση του είναι πολύ καλή για την κατηγορία με συντελεστή μόλις: 0,32 cd.

Κινητήρες
Από πλευράς κινητήρων το Q3 διατίθεται με δύο βενζινοκινητήρες TFSI, και επίσης δύο πετρελαιοκινητήρες TDI, εκ των οποίων όλοι είναι υπερτροφοδοτούμενοι με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, σύστημα start&stop, και σύστημα ανάκτησης ηλεκτρικής ενέργειας. Ο γνωστός 2.0 TFSI θα διατίθεται με 170 ή 211 ίππους, ενώ η πιο δυνατή έκδοση θα χαρίζει στο Q3 επιτάχυνση 0-100 χ.α.ω. σε μόλις 6,9 δλ. και τελική ταχύτητα στα 230 χ.α.ω. Ο επίσης δίλιτρος κινητήρας πετρελαίου (2.0 TDI) θα διατίθεται σε μια έκδοση των 177 ίππων, αλλά και σε ακόμη μια έκδοση 140 ίππων που θα μεταδίδει την κίνηση μόνο εμπρός, θα έχει κατανάλωση 5,2 λίτρα, χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο, και θα παρουσιαστεί αργότερα.

Οι τρεις τετρακίνητες εκδόσεις θα εφοδιάζονται με το γνωστό σύστημα quattro καθώς και με το αυτόματο κιβώτιο S tronic, 7 σχέσεων (διπλού συμπλέκτη). Το τελευταίο μάλιστα θα διαθέτει και λειτουργία που μπορεί να απεμπλέξει εντελώς τις ταχύτητες κατά την ομαλή κίνηση του μοντέλου, προς όφελος της κατανάλωσης. Τα εργοστασιακά ελαστικά του Q3 θα είναι διαστάσεων 215/65 σε ζάντες 16 ιντσών (που όμως μπορούν να φτάσουν έως και στις 19 ίντσες ανάλογα με την έκδοση), ενώ το ύψος του μοντέλου από το έδαφος είναι τα 170 χιλιοστά, και η ελκτική του ικανότητα σύμφωνα με την Audi αγγίζει τους δύο τόνους.

Το μοντέλο θα διατίθεται σε 12 χρώματα, και με 5 επιπλέον προγράμματα customization, καθώς και με τη γνωστή σειρά πακέτων «S». Από πλευράς εξοπλισμού, το νέο Q3 θα διαθέτει σύστημα MMI με οθόνη 7 ιντσών και σκληρό δίσκο, ηχοσύστημα της Bose (με τη δυνατότητα έως και 14 ηχείων), ενώ μελλοντικά είναι προγραμματισμένη και η διάθεση σύνδεσης WLAN με Bluetooth για πρόσβαση στο Internet! Στη χώρα μας θα πωλείται από τον Οκτώβρη, οι παραγγελίες όμως έχουν ξεκινήσει. Τιμή εκκίνησης θα είναι τα 31.000 ευρώ.

Οδική συμπεριφορά
Στην πρώτη οδηγική παρουσίαση του νέου Q3, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και τις δύο εκδοχές του 2λιτρου TFSI κινητήρα, που είναι και οι πιο ενδιαφέρουσες για την ελληνική αγορά. Στην πρώτη, αυτή με τους 170 ίππους, το μοτέρ έδειξε ότι έχει πολύ καλό τράβηγμα από το χαμηλότερο φάσμα των στροφών και ήταν πολύ ελαστικό, ενώ σε συνδυασμό και με το σχετικά μακρύ μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων, διατηρούσε την κατανάλωση χαμηλά. Η δεύτερη εκδοχή τώρα των 211 ίππων, έχει σαφώς περισσότερη δύναμη και «αισθάνεται» πολύ καλύτερα στο υψηλότερο φάσμα των στροφών του, την ίδια στιγμή που εάν ο οδηγός επιλέξει να κινηθεί οικονομικά, θα το πράξει με τη βοήθεια και της αυτόματης λειτουργίας του 7τάχυτου S Tronic (στάνταρ επιλογή) με διπλό συμπλέκτη. Οδηγικά, το Q3 εντυπωσιάζει με το ραφιναρισμένο του πάτημα και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης που εμφανίζει, την ίδια στιγμή που η ανάρτηση φροντίζει ώστε να υπάρχει η απαραίτητη ισορροπία μεταξύ άνεσης και οδικής συμπεριφοράς. Την πολύ καλή πρόσφυση εξασφαλίζει τέλος η άμεσα εμπλεκόμενη, αυτόματη τετρακίνηση quattro, με το στάνταρ ESP να περιλαμβάνει και λειτουργία ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Tags: AUDI, AUDI Q3