Με αφορμή το διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ο Olivier Francois (υπεύθυνος της Fiat EMEA – Brand Marketing Communication) ανακοίνωσε ότι η Fiat ΗΠΑ και η Jennifer Lopez πρόκειται να συνεργαστούν, παρουσιάζοντας απόσπασμα του νέου βιντεοκλίπ της ενώ η συμφωνία προβλέπει την παρουσία της Lopez σε ορισμένα σποτ του Fiat 500 2012, τα οποία θα μεταδοθούν ως το τέλος του έτους.
autotriti team
Το βιντεοκλίπ σκηνοθέτησε ο Paul Hunter όπου εμφανίζεται το Fiat 500 Cabrio 2012, το οποίο κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο πλάι στην αμερικανίδα καλλιτέχνιδα.
«Τόσο για τους πελάτες της Fiat όσο και για τη Jennifer Lopez, ο κόσμος είναι ένας καμβάς, στον οποίο πρέπει να εκφραζόμαστε χωρίς φόβο. H σταρ ελκύεται συνεχώς από αυθεντικά και πραγματικά project» δήλωσε ο Francois.
Το τρέιλερ, διάρκειας 30 δευτερολέπτων, μεταδόθηκε κατά τη διάρκεια της ζωντανής τηλεοπτικής εκπομπής «Monday Night Football» στο ESPN ενώ διατίθεται στη σελίδα της Fiat USA στο Facebook (http://www.Facebook.com/FIATUSA), καθώς και στο κανάλι της στο You Tube στη διεύθυνση http://www.youtube.com/FIATUSA.