
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
H εξυπηρέτηση του πελάτη είναι το βασικό κίνητρο στις υπηρεσίες After Sales της Nissan.
Oι υπηρεσίες After Sales της Nissan
16.438 Επισκέψεις στο άρθρο (10/1/2012)
Mέσω ενός ολοκληρωμένου δικτύου η Nissan επιδιώκει τη βέλτιστη ικανοποίηση των πελατών της στον τομέα του After Sales. Δείτε το σχετικά αφιέρωμα από το τεύχος 345 του περιοδικού «Αγορά Αυτοκινήτου» που κυκλοφορεί.
autotriti team
Το After Sales αποτελεί, στην ουσία, τη συνισταμένη πολλών διαφορετικών δυνάμεων, που περιστρέφονται γύρω από το αυτοκίνητο και ακολουθούν την πώλησή του, με στόχο την ικανοποίηση του ιδιοκτήτη. Δύσκολος αλλά σημαντικός στόχος, με δεδομένο ότι η ικανοποίηση είναι αυτή που κτίζει την καλή σχέση μεταξύ εταιρείας και πελάτη και η οποία με τη σειρά της θα τον κρατήσει -ή όχι- σταθερό στη φίρμα. Ένας από τους κατασκευαστές που έχουν επενδύσει ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια σε αυτόν τον τομέα είναι η Nissan. Έτσι, πέρα από την πολύ καλή αξιοπιστία των μοντέλων της, το επιτυχημένο After Sales αποτελεί τον άξονα γύρω από τον οποίο περιστρέφονται οι κινήσεις της φίρμας γενικότερα, αλλά και πιο ειδικά του Επίσημου Δικτύου της ελληνικής αντιπροσωπείας «Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε» των αυτοκινήτων Nissan στη χώρα μας. H φροντίδα του πελάτη από το Επίσημο Δίκτυο είναι πολύπλευρη και ξεκινάει από τη στιγμή αγοράς ενός Nissan με την 3ετή (ή 100.000 χλμ.) εργοστασιακή εγγύηση, τη 12ετή Εγγύηση Αντιδιαβρωτικής Προστασίας, την 6ετή Εγγύηση Βαφής, καθώς και με το 3ετές ολοκληρωμένο πρόγραμμα Οδικής Βοήθειας σε Ελλάδα και εξωτερικό. Ο πελάτης μπορεί να απολαύσει ανέμελα την οδήγηση του Nissan του, ενώ, επιπλέον αυτού, η σωστή συντήρηση και επισκευή του αυτοκινήτου επιτυγχάνεται μέσω ενός σωστά οργανωμένου δικτύου συνεργατών σε όλη την Ελλάδα.
Νissan - Nικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ
Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε είναι μία από τις παλαιότερες εταιρείες εμπορίας αυτοκινήτων στην Ελλάδα και μεταξύ άλλων αντιπροσωπεύει τα προϊόντα της ιαπωνικής Nissan Motor Co. από το 1961. Η εταιρεία αυτή ήταν και η πρώτη αντιπροσωπεία της ιαπωνικής φίρμας σε ολόκληρη την Ευρώπη, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στη διάδοση των αυτοκινήτων Nissan στη Γηραιά Ήπειρο. Το δίκτυο των επίσημων εμπόρων της εταιρείας είναι σύγχρονο και πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές που θέτει η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., με γνώμονα την εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Δεν είναι τυχαίο, ότι η Nissan συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων αυτοκινητικών εταιρειών όσον αφορά στην εξυπηρέτηση των πελατών πριν και μετά την πώληση. Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. ήταν από τις πρώτες εισαγωγικές εταιρείες αυτοκινήτων που επένδυσαν σε Κέντρο Διανομής Ανταλλακτικών, Αυτοκινήτων και Εκπαίδευσης. Σήμερα ανάλογο Κέντρο υπάρχει στην Ελευσίνα και στη Θεσσαλονίκη.
Οι βασικές υπηρεσίες Nissan After Sales
Εγγυήσεις
Η εργοστασιακή εγγύηση για όλα τα Nissan ανέρχεται στα 3 χρόνια με όριο τα 100.000 χλμ. και καλύπτει πλήρως το κόστος τόσο των ανταλλακτικών, όσο και της εργασίας. Είναι μεταβιβάσιμη σε περίπτωση πώλησης του αυτοκινήτου, αλλά δεν καλύπτονται τα ελαστικά και φυσικά τα μη γνήσια ανταλλακτικά και αξεσουάρ. Επίσης στην εγγύηση δεν εμπίπτουν η εργασία και τα ανταλλακτικά που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα εργασιών συντήρησης (λιπαντικά, υγρά, φίλτρα, λεπίδες καθαριστήρων, δίσκοι, τακάκια, σιαγώνες, φερμουίτ, δίσκος συμπλέκτη, λάμπες, μπουζί, ιμάντες, ρύθμιση κινητήρα, ρύθμιση φώτων, ζυγοστάθμιση και ευθυγράμμιση τροχών). Εξαιρούνται ακόμα ζημιές, ελλείψεις ή σκουριές που οφείλονται σε: ατύχημα, κλοπή, κακή χρήση, εμπρησμό, εσκεμμένη φθορά, πετραδάκια, βιομηχανικά κατάλοιπα, περιττώματα πουλιών, χυμούς δέντρων, χαλάζι, όξινη βροχή, κεραυνούς και άλλες περιβαλλοντικές συνθήκες, παράλειψη επισκευής αμέσως μόλις αυτή εντοπιστεί, μη έγκαιρη ή ελλιπής εκτέλεση των εργασιών συντήρησης, όπως αυτές αναφέρονται στο Βιβλίο Οδηγιών Χρήσης, μετατροπές ή λανθασμένη επισκευή και επισκευές που δεν έχουν γίνει από εξουσιοδοτημένο συνεργείο Nissan. Τέλος, από την εγγύηση εξαιρείται οποιοδήποτε αυτοκίνητο στο οποίο έχει επισκευαστεί ή αλλαχθεί το κοντέρ, αν αυτό δεν έχει καταχωρηθεί επισήμως στο Βιβλίο Εγγύησης του αυτοκινήτου, καθώς και αν έχει παραποιημένο ή αλλαγμένο αριθμό πλαισίου. Η Nissan παρέχει τη δυνατότητα πλήρους εργοστασιακής εγγύησης 6 ετών (ή 120.000 / 150.000 χιλιομέτρων) για όλα τα μοντέλα της γκάμας της! Έτσι, δεν επεκτείνεται απλά η εγγύηση, αλλά παρέχεται η δυνατότητα ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ σε όλα τα οχήματα Nissan, είτε κατά την αγορά του αυτοκινήτου, ή μέχρι τον 35ο μήνα μετά την αγορά του (εφόσον δεν έχει ξεπεράσει τα 100.000 χιλιόμετρα από την ημερομηνία της πρώτης αγοράς του).
Σημειώνεται, ότι :
H εγγύηση είναι εργοστασιακή μέσω της Nissan
Η κάλυψη είναι πανευρωπαϊκή και πλήρης
Η επέκταση της εγγύησης ακολουθεί το αυτοκίνητο ανεξάρτητα του ιδιοκτήτη (παρέχεται δηλαδή η δυνατότητα μεταπώλησης).
Πρόγραμμα Πανευρωπαϊκής Εξυπηρέτησης Nissan
Με κάθε καινούριο μοντέλο Nissan προσφέρεται τριετής οδική και ταξιδιωτική πανευρωπαϊκή εξυπηρέτηση. Η υπηρεσία αυτή λειτουργεί όλο το 24ωρο και όλο το χρόνο στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό και ο πελάτης, μόλις διαπιστώσει ότι το αυτοκίνητο δεν μπορεί να κινηθεί κανονικά στην πορεία του, αρκεί να επικοινωνήσει με το κέντρο εξυπηρέτησης στο 0030 210 3428600. Εκτός από τη δωρεάν μεταφορά του οχήματος, προσφέρει και επιπλέον παροχές στον ιδιοκτήτη και στους επιβαίνοντες. Συγκεκριμένα, προσφέρεται σε όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα και van Nissan μέχρι 3,5 τόνων (εντός της τριετούς εγγύησης και ανεξαρτήτως χιλιομέτρων) δωρεάν μεταφορά του οχήματος στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. ή στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Nissan της περιοχής κατοικίας του πελάτη, εάν η απόσταση είναι έως 50 χιλιόμετρα από τον τόπο ακινητοποίησης. Η κάλυψη παρέχεται δωρεάν ακόμη και αν το όχημα έχει ακινητοποιηθεί από ατύχημα ή με υπαιτιότητα του οδηγού. Υπάρχουν όμως και «Πρόσθετες Καλύψεις», που προσφέρουν τις εξής παροχές:
Εισιτήρια για Μέσο Μαζικής Μεταφοράς και συγκεκριμένα Ταξί, τρένο ή καράβι, αναλόγως της απόστασης από τον προορισμό, για τον οδηγό και τους επιβάτες, για να συνεχίσουν το ταξίδι τους, αλλά και για τον ιδιοκτήτη, για να γυρίσει να παραλάβει το όχημα.
Ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο έως ότου ολοκληρωθεί η επισκευή.
Διαμονή σε ξενοδοχείο τριών αστέρων ή ισάξιο για τον οδηγό και τους συνεπιβάτες, έως ότου ολοκληρωθεί η επισκευή του αυτοκινήτου.
Οι Πρόσθετες Καλύψεις ισχύουν υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:
Το αυτοκίνητο να είναι εντός εγγύησης χρονικά και χιλιομετρικά.
Το αυτοκίνητο να έχει ακινητοποιηθεί από βλάβη η οποία καλύπτεται από εγγύηση και να έχει μεταφερθεί με την οδική βοήθεια του προγράμματος.
Το αυτοκίνητο να μην έχει μεταφερθεί στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Nissan της περιοχής κατοικίας του πελάτη.
Η επισκευή δεν μπορεί να ολοκληρωθεί την ίδια μέρα.
ΝISSAN ALL CLEAR SERVICE
Η Nissan δημιούργησε πρόσφατα το πρόγραμμα εγγυημένης τιμής ALL CLEAR SERVICE, το οποίο παρέχει ολοκληρωμένο έλεγχο σε ξεκάθαρη και χαμηλή τιμή. Με αυτό τον τρόπο, μπορείτε να γνωρίζετε εκ των προτέρων την τιμή που αντιστοιχεί στην εργασία του δικού σας Nissan.
Οι έλεγχοι αφορούν στα εξής σημεία:
Δίσκοι/Τακάκια φρένων
Αντιψυκτικό
Έλεγχος στάθμης υγρών φρένων και υδραυλικού τιμονιού
Χειρόφρενο
Εξάτμιση
Υαλοκαθαριστήρες
Ελαστικά
Φώτα/Λαμπτήρες
Αντικατάσταση γνήσιων ανταλλακτικών όπως:
Λάδια
Φίλτρο λαδιού
Φίλτρο αέρα
Φίλτρο καυσίμου
Φίλτρο καμπίνας
Μπουζί
*Στην τελικές τιμές που βλέπετε παρακάτω περιλαμβάνονται εργασία, ανταλλακτικά και Φ.Π.Α.
Γνήσια αξεσουάρ για όλα τα μοντέλα και γούστα
Στο δίκτυο των επισήμων εμπόρων της Nissan, η πλήρης γκάμα γνήσιων αξεσουάρ υπόσχεται την ιδανική εξατομίκευση του αυτοκινήτου σύμφωνα με τα προσωπικά γούστα και τις ανάγκες του κάθε πελάτη. Τα αξεσουάρ, που έχουν σχεδιαστεί παράλληλα με το αυτοκίνητο, ακολουθώντας έτσι την πορεία εξέλιξής του, αφορούν και στον αισθητικό τομέα και σε αυτόν της πρακτικότητας. Τα αξεσουάρ Nissan σχεδιάζονται, δοκιμάζονται και κατασκευάζονται ώστε να παρέχουν μέγιστη ασφάλεια και αξιοπιστία. Η ευρεία γκάμα προϊόντων προηγμένης τεχνολογίας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων συναγερμούς και αισθητήρες παρκαρίσματος, ζάντες αλουμινίου, βάσεις μεταφοράς ποδηλάτων και πέδιλων σκι, παιδικά καθίσματα, κ.λπ.

Ακόμα και η παραμικρή λεπτομέρεια ελέγχεται διεξοδικά, με σκοπό την ικανοποίηση του αγοραστή μετά τις εργασίες συντήρησης ή επισκευής.