• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι αλλαγές στη μορφή του ανανεωμένου Peugeot 308 επικεντρώνονται στο μπροστινό τμήμα του.

Η ιταλική φινέτσα και οι σπορ καταβολές της Alfa Romeo έχουν περάσει στο ακέραιο και στη Giulietta.

Γαλλογερμανικό....μικρομεσαίο δίλημμα

Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/1/2012

Τα δύο μικρομεσαία hatchback μοντέλα που αντιπαρατίθενται προβάλλουν μια αρκετά διαφορετική φιλοσοφία (ιταλική-γαλλική σχολή) και απευθύνονται σε ένα διαφορετικό κοινό.

 
Η κλάση των μικρομεσαίων μοντέλων είναι παραδοσιακά μία από τις πλέον δημοφιλείς, όχι μόνο στη χώρα μας, αλλά και παγκοσμίως. Αποτελεί, βλέπετε, κάτι σαν τη «χρυσή τομή» της αυτοκίνησης, καθώς τα μοντέλα που την απαρτίζουν κινούνται με άνεση στην πόλη, εξυπηρετούν μια χαρά τις ανάγκες μιας οικογένειας, ενώ την ίδια στιγμή διατηρούν το κόστος κτήσης και χρήσης τους σε αρκετά χαμηλά επίπεδα.

Ένα από τα χαρακτηριστικά της εν λόγω κατηγορίας είναι η ποικιλομορφία, τόσο σε αμαξώματα, όσο και σε φιλοσοφία. Υπάρχουν μοντέλα που προτάσσουν τη σχέση τιμής – αξίας, άλλα που έχουν σπορ ή premium χαρακτήρα, κάποια ποντάρουν πολλά στις προσφερόμενες ανέσεις, ορισμένα στην ευρυχωρία, μερικά εστιάζουν στο high tech ύφος και τα παραδείγματα είναι πραγματικά ανεξάντλητα. Για να μη μιλήσει κανείς για τις επιλογές σε αμαξώματα: hatchback (3θυρα και 5θυρα), sedan, station wagon, cabrio, αλλά και τα πιο πρόσφατα MPV και crossover.

Αρκετά διαφορετικά προσεγγίζουν τον όρο «μικρομεσαίο αυτοκίνητο» τα τρία μοντέλα του θέματός μας. H Alfa Romeo Giulietta, ως γνήσια Alfa, ποντάρει πολλά στη μορφή, στον κινητήρα και στο στήσιμό της. Το Peugeot 308, ως γνήσιο γαλλικό μοντέλο, εστιάζει στις προσφερόμενες ανέσεις αλλά επίσης και στην οδική συμπεριφορά και στις επιδόσεις.