" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Χάρη στο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης MultiDrive-S, το Yaris γίνεται ακόμα πιο εύχρηστο μέσα στο αστικό περιβάλλον.

Καμιά αλλαγή στο γνωστό σύγχρονο εσωτερικό του Yaris με εξαίρεση φυσικά τον ειδικό επιλογέα του κιβωτίου MultiDrive-S και τα paddles πίσω από το τιμόνι

Δοκιμή: Toyota Yaris 1,33 MultiDrive-S

Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/2/2012

Ήταν που ήταν ευέλικτο και ευκολοδήγητο το νέο Yaris, ήρθε και η νέα έκδοση με το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων MultiDrive-S για να γίνει πρώτης τάξης αγχολυτικό.

 
+Ευκολία χρήσης, ευελιξία, κατανάλωση, χώροι, εγγύηση Toyota

-Βουητό κινητήρα, όχι εντελώς σειριακή λειτουργία, μουντός διάκοσμος

Ο συνδυασμός της ευελιξίας του Toyota Yaris με ένα μοντέρνο αυτόματο κιβώτιο, όπως είναι το MultiDrive-S, ακούγεται σα μουσική στΆ αυτιά όσων απεχθάνονται τη διαδικασία εναλλαγής σχέσεων μέσα στον πανικό της αστικής κίνησης. Και δεν έχουν και πολύ άδικο. Καταρχάς, το MultiDrive-S δεν είναι ένα κλασικό αυτόματο κιβώτιο, αλλά ένα με συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης (CVT). Μπορεί το αποτέλεσμα να είναι το ίδιο (απουσία συμπλέκτη και απαλλαγή από το σχετικό πάτα-άσε), αλλά ένα CVT υπόσχεται μεγαλύτερη άνεση (χωρίς διακοπή στην παροχή ισχύος) και οικονομία (λόγω του μεγάλου εύρους της σχέσης μετάδοσης).

Και από μέσα άααανεση
Το Toyota Yaris MultiDrive-S, όπως ονομάζεται αυτή η έκδοση, δε διαφοροποιείται αισθητικά από τις εκδόσεις με το μηχανικό κιβώτιο, παραμένοντας το ίδιο σύγχρονο και ελκυστικό σχεδιαστικά. Η διαφορά είναι κάτω από το αμάξωμα, μεταξύ κινητήρα και μπροστινού διαφορικού, αλλά και στο εσωτερικό όπου στη θέση του κλασικού επιλογέα, υπάρχει η γρίλια για το μοχλό του κιβωτίου CVT, το οποίο διαθέτει 3 λειτουργίες. Μία στη θέση D για πιο ήρεμες καταστάσεις, μία Sport με τις αλλαγές να γίνονται σε πιο ψηλές στροφές, ενώ μετακινώντας κανείς τον επιλογέα αριστερά μπορεί να έχει σειριακή λειτουργία με ανέβασμα σχέσεων σπρώχνοντας προς το ταμπλό και κατέβασμα τραβώντας προς τα πίσω. Να σημειωθεί εδώ πως, το MultiDrive-S, εκτός από συνεχή μεταβολή σχέσης έχει και 7 προκαθορισμένες θέσεις που λειτουργούν σα συγκεκριμένες σχέσεις. Η σειριακή λειτουργία του κιβωτίου μπορεί να γίνει και από τα paddles, που βρίσκονται πίσω από τη στεφάνη του τιμονιού. Η χρέωση για το μοντέρνο αυτό κιβώτιο είναι 1.290 ευρώ και σαν αποτέλεσμα, οι τιμές του Yaris 1,33 MultiDrive-S ξεκινούν από 15.790 ευρώ (έκδοση Active), χωρίς στην τιμή αυτή να περιλαμβάνεται η έκπτωση από το όφελος της απόσυρσης που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία.

Tags: TOYOTA YARIS
 

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος Service 5ετίας των best seller μικρών

Η κίνηση στους δρόμους

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

Video: Νέα Mercedes-AMG GLC 43 Coupe με 390 PS

Έτσι θα «γυαλίζουν» οι τροχοί

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Clima vs A/C! Ποιο είναι καλύτερο;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »