To Ford Focus βρίσκεται σταθερά στη λίστα με τα κορυφαία μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Στο δρόμο το Focus εξακολουθεί και αποτελεί ένα από τα καλύτερα μικρομεσαία, συνδυάζοντας επιτυχημένα την καλή ποιότητα κύλισης με την ακρίβεια και το δυναμισμό.
Το εσωτερικό είναι έως και φορτωμένο σχεδιαστικά, ειδικά στις πιο πλούσιες εκδόσεις, αλλά είναι καλά φτιαγμένο και έχει πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.
Αιχμή του δόρατος στην κινητήρια γκάμα του Ford Focus είναι ο νέος 1.000άρης EcoBoost κινητήρας με 100 και 125 ίππους που λειτουργεί υποδειγματικά, καίει λογικά και δε στερείται δύναμης.
Ford Focus
Διαβάστηκε από14371αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/9/2012
Στο full του EcoBoost
Ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, με ασφάλεια, τεχνολογική καινοτομία, οδηγική πληρότητα και ποιοτική αρτιότητα, εκτοξεύει το ενδιαφέρον με την τοποθέτηση του πολύ σύγχρονου 1,0 EcoBoost κινητήρα.
Το Focus 3ης γενιάς είναι ένα παγκόσμιο μοντέλο, αφού σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε στις δύο προηγούμενες γενιές, πωλείται σχεδόν απαράλλαχτο σε όλες τις αγορές του κόσμου. Σχεδιαστικά το νέο, μήκους 4.358 χλστ., Focus είναι αρκετά δυναμικό. Ενδιαφέρον και ποιοτικό το εσωτερικό
Το εσωτερικό είναι σύγχρονο και ευχάριστο. Τα υλικά είναι ποιοτικά, μαλακά σε μεγάλο ποσοστό, αλλά η συναρμολόγηση, χωρίς να υστερεί, θα μπορούσε να είναι πιο προσεγμένη. Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες δεν είναι κορυφαίοι, αλλά κρίνονται ως επαρκείς. Εκείνοι που κάθονται μπροστά ταξιδεύουν σε ένα άνετο περιβάλλον, που στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας. Ο χώρος των αποσκευών ξεκινά από τα 363 λίτρα και φτάνει έως τα 1.148 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Δείχνει το… δρόμο
Στο δρόμο, το αυτοκίνητο είναι πολιτισμένο με τη οδική του συμπεριφορά να σέβεται της αξία της άνεσης, χωρίς να χάνει από τον ευχάριστο οδηγικό του προσανατολισμό. Οι κλίσεις στις στροφές είναι περιορισμένες, στις ευθείες είναι ευθύβολο, στις αλλαγές πορείας σίγουρο. Σε αυτό συντελεί και το άμεσο και γρήγορο τιμόνι, όπου ακόμη και η μετάβαση του από υδραυλικό σε ηλεκτρικό, δεν έχει επηρεάσει την πολύ καλή αίσθηση, ακρίβεια και ταχύτητα που μας έχει συνηθίσει η Ford. Κανένα παράπονο και από τα φρένα, ενώ το πλαίσιο του αυτοκινήτου είναι υπεράνω κριτικής. Οι EcoBoost κάνουν τη διαφορά
Συνολικά, το νέο Focus διατίθεται με 6 σύνολα βενζίνης και πέντε πετρελαίου. Τους κινητήρες βενζίνης απαρτίζουν δύο ατμοσφαιρικοί 1,6 λτ. με 105 και 125 ίππους τεχνολογίας Ti-VCT αντίστοιχα και δύο τούρμπο EcoBoost επίσης 1,6 λτ. με άμεσο ψεκασμό στους 150 και 182 ίππους αντίστοιχα. Στους κινητήρες πετρελαίου περιλαμβάνονται οι δύο 1,6 λτ. με 95 και 115 ίππους και τρεις 2λιτροι με 115, 140 και 163 ίππους αντίστοιχα. Ο νέος 1.000άρης EcoBoost της Ford είναι ένα από τα μικρότερα σε όγκο σύνολα του είδους. Ενσωματώνει 3 κυλίνδρους τοποθετημένους στη σειρά, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, ενώ παράλληλα διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού και μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων. Από πλευράς ισχύος, διατίθεται με 100 και 125 ίππους, σε συνδυασμό με 5άρι και 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, αντίστοιχα. Με εκπομπές ρύπων 109 και 114 γρ./χλμ., (με τέλη κυκλοφορίας 98 και 103 ευρώ) και μέση κατανάλωση μόλις 4,8 και 5,0 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα, το Focus έχει χαμηλά πάγια έξοδα και μπαίνει ελεύθερα στον «πράσινο» δακτύλιο. Το μοτέρ αυτό είναι άψογο λειτουργικά και χαρίζει καλές επιδόσεις.