Η Ford φτιάχνει 2 ηλεκτρικά που διαφέρουν περισσότερο από ότι μοιάζουν

5.522 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2024)
Η Ford φτιάχνει 2 ηλεκτρικά που διαφέρουν περισσότερο από ότι μοιάζουν
2 Φωτογραφίες »

- Μεγαλύτερη σε μήκος και πιο σπορ σε εμφάνιση η Mustang Mach-E, τετραγωνισμένο το Explorer
- Έχει δύο μεγάλες οθόνες η Mustang, μία που «στρίβει» το Explorer
- To Explorer έχει μεγαλύτερη αυτονομία (σύμφωνα με τη Ford), πιο ισχυρή η Mustang Mach-E
- 15 χιλιάρικα πιο φθηνό το Explorer (από 40.700 ευρώ)

Μεγαλύτερη σε μήκος και πιο σπορ σε εμφάνιση η Mustang Mach-E, τετραγωνισμένο το Explorer

Μέσα στο 2024, η Ford θα παρουσιάσει την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του ανανεωμένου Puma. Το μοντέλο αυτό θα γίνει το τρίτο κατά σειρά ηλεκτρικό SUV της Ford και θα τοποθετηθεί κάτω από τα Ford Explorer και Mustang Mach-E. Πάμε να δούμε πού διαφέρουν τα δύο αυτά ηλεκτρικά SUV της Ford που είναι διαθέσιμα ήδη στην χώρα μας:

Το Explorer πατά στην πλατφόρμα που εξελίχθηκε από τη συνεργασία της Ford με την VW και σε σχέση με το θερμικό Explorer του έχει αισθητά μειωμένες διαστάσεις. Με μήκος 4,46 μέτρα τοποθετείται στα οικογενειακά SUV, άρα τοποθετείται κάτω από τη Mustang Mach-E (διαβάστε εδώ την αναλυτική της δοκιμή) που το μήκος της ξεπερνά τα 4,7 μέτρα. Πολύ διαφορετικά είναι επίσης τα δύο μοντέλα σε σχεδίαση, με το μεν Explorer να διατηρεί τον boxy σχεδιασμό που πάντα χαρακτήριζε το μοντέλο και τις μεγάλες «καθαρές» επιφάνειες, την ώρα που η Mustang είναι πιο μυώδης και σπορτίφ, έχει coupe οροφή και μοιάζει αρκετά με το θρυλικό sportscar τόσο μπροστά όσο και πίσω. 

Έχει δύο μεγάλες οθόνες η Mustang, μία που «στρίβει» το Explorer

H καμπίνα της Mustang Mach-E διαθέτει τεράστια κάθετη οθόνη αφής 15,5 ιντσών, η οποία φιλοξενεί το τέταρτης γενιάς infotainment της μάρκας. Εκτός της οθόνης αφής, ο οδηγός έχει στην διάθεσή του και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών. Σε αντίθεση με τη Mustang Mach-E, το Explorer έχει μια οθόνη 14,6 ιντσών, η οποία, πέρα από τον κεντρικό ρόλο της για τη ρύθμιση όλων των λειτουργιών, μπορεί και «γλιστρά» από την κατακόρυφη θέση, έως και 30 μοίρες. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται επίσης μια μικρή οθόνη 5 ιντσών. 

Σε ό,τι αφορά τους χώρους, λόγω του μεγαλύτερου μεγέθους της, η Mustang Mach-E προσφέρει περισσότερη άνεση στους επιβάτες, ωστόσο στο κομμάτι του πορτ-μπαγκάζ, τα δύο αυτοκίνητα βρίσκονται πολύ κοντά. H μεν Mustang Mach-E μπορεί να μεταφέρει 402 λτ. και 100 λτ.  κάτω από το εμπρός καπό (FRUNK) και έως 1.420 λτ. με τα καθίσματα αναδιπλωμένα, ενώ το δε Explorer έχει την δυνατότητα μεταφοράς 530 λτ. αποσκευών σε πορτ-μπαγκάζ, με την χωρητικότητα να εκτινάσσεται 1.417 λτ. με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.


Σε τι διαφέρει η Ford Mustang Mach-E από το Explorer; Σύγκριση, χώροι, επιδόσεις, τιμές
2 Φωτογραφίες »

Σε τι διαφέρει η Ford Mustang Mach-E από το Explorer; Σύγκριση, χώροι, επιδόσεις, τιμές

To Explorer έχει μεγαλύτερη αυτονομία (σύμφωνα με τη Ford), πιο ισχυρή η Mustang Mach-E

Το τιτλάκι που έχουμε βάλει, αν και αντικατοπτρίζει γενικά τι συμβαίνει με την ισχύ και την αυτονομία των δύο ηλεκτρικών SUV της Ford, δεν λέει όλη την αλήθεια, αφού τα δύο μοντέλα «προσπερνούν» το ένα το άλλο στο κομμάτι της ηλεκτρικής εμβέλειας και της ιπποδύναμης ανάλογα την έκδοση. Εξηγούμαστε. Το Explorer στην εισαγωγική έκδοση (Style) προσφέρει θεωρητική αυτονομία 602 χλμ. και 286 άλογα, την στιγμή που η Mustang, στην βασική της έκδοση προσφέρει 471 χλμ. και 269 PS. Tα δεδομένα αλλάζουν στην επόμενη έκδοση Premium, όπου το Explorer έρχεται με 572 χλμ. αυτονομία και 286 άλογα, την στιγμή που η Mustang Mach-E προσφέρει 600 χλμ. αυτονομία και 294 PS ισχύος.

Στις τετρακίνητες εκδόσεις, το Explorer προσφέρει 340 άλογα και 532-566 χλμ. αυτονομίας, την στιγμή που η Mustang Mach-E αποδίδει από 315, 351 ή 487 άλογα ανάλογα την έκδοση (Premium με 73 kWh μπαταρία, Premium με 91 kWh μπαταρία και GT) και προσφέρει αυτονομία από 428 έως 550 χλμ.

15 χιλιάρικα πιο φθηνό το Explorer (από 40.700 ευρώ)

Το Explorer είναι πιο μικρό σε μέγεθος αλλά και πιο προσιτό από τη Mustang Mach-E, αφού η εισαγωγική του έκδοση ξεκινάει από τις 40.700 ευρώ (περιλαμβάνεται η επιδότηση των 8.000 ευρώ του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά), την στιγμή που το κόστος απόκτησης της βασικής Mustang Mach-E είναι 55.779 ευρώ. Στις τετρακίνητες εκδόσεις η διαφορά είναι μικρότερη, με το Explorer να κοστίζει 49.200 ευρώ και η Mustang Mach-E 62.960 ευρώ.
 

Mercedes
test