• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Διακριτικό εμφανισιακά, το νέο Audi S3 ετοιμάζεται να ανοίξει την ψαλίδα σε σχέση με κάθε άλλο «γρήγορο» hatchback.

Οι τέσσερις απολήξεις του συστήματος εξαγωγής καυσαερίων αποτελούν το highlight του πίσω μέρους του αυτοκινήτου.

Το εσωτερικό του αποπνέει πολυτέλεια και έντονο δυναμισμό.

Νέο Audi S3

Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/9/2012

Εφοδιασμένο με δίλιτρο TFSI κινητήρα 300 ίππων, εξελιγμένη τετρακίνηση, επιτάχυνση 0-100 σε 5,1 δλ. και μέση κατανάλωση μόλις 6,9 λτ./100 χλμ. το νέο Audi S3 ανεβάζει σημαντικά τον πήχη στα hot hatch.

 
Μαζί με την έλευση του πεντάθυρου Α3 Sportback, η Audi αποκάλυψε ένα ακόμα «βέλος» στη φαρέτρα της. Ο λόγος για την τρίτη γενιά του κορυφαίου μικρομεσαίου της, S3, που θα κυκλοφορήσει στις αγορές στις αρχές του 2013. 

Ξεκινώντας από τον κινητήρα που φέρει, πρόκειται για ένα νέο σύνολο που σχεδιάστηκε από το μηδέν. Η μόνη του σχέση με τον προηγούμενο 2,0 TFSI, εκτός από το όνομα, είναι ότι διαθέτει τον ίδιο κυβισμό, 1.984 κ.εκ. Η ισχύς του φτάνει τους 300 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. ενώ το διάγραμμα της ροπής σκαρφαλώνει στα 380 Nm από τις 1.800 στροφές και παραμένει εκεί μέχρι τις 5.000 σ.α.λ.! Τα νούμερα αυτά, εκτός από εντυπωσιακά, εξασφαλίζουν εξαιρετικές επιδόσεις. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται από στάση σε 5,1 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η μέση κατανάλωση είναι μόλις 6,9 λτ./100 χλμ για την έκδοση S Tronic (7,0 για αυτή με το μηχανικό κιβώτιο) και οι εκπομπές CO2 μόλις 159 γραμμάρια (162 αντίστοιχα). 

Περνώντας στο πλαίσιο, το νέο Audi S3 ζυγίζει μόλις 1.395 κιλά, 60 λιγότερα από το απερχόμενο μοντέλο. Παράλληλα, εξασφαλίζει μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία και ασφάλεια, σε περίπτωση σύγκρουσης. Ο συντελεστής αεροδυναμικής οπισθέλκουσας του αμαξώματος είναι Cd= ,033. Όσο για τις διαστάσεις του αυτοκινήτου, αγγίζουν τα 4,25 μέτρα σε μήκος, 1,77 μέτρα σε πλάτος και 1,43 μέτρα σε μήκος. Το μεταξόνιό του είναι 2,59 μέτρα, ενώ ο μπροστινός άξονας έχει τραβηχτεί μπροστά κατά 52 χλστ. σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, με στόχο τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς. 

Μία νέα προσθήκη είναι αυτή του progressive steering. To σύστημα διεύθυνσης χρησιμοποιεί έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα που μεταβάλλει την υποβοήθηση, όσο η ταχύτητα αυξάνεται. Επίσης, χρησιμοποιεί ένα σύνθετο μηχανισμό γραναζιών, που βελτιώνει την ακρίβεια και ευαισθησία του συστήματος στις στροφές, χωρίς να μεταφέρει περιττές πληροφορίες στα χέρια του οδηγού στην ευθεία. 

Κατά τα άλλα, το νέο S3 είναι το πρώτο της κατηγορίας που εφοδιάζεται προαιρετικά με προβολείς LED. Ιδιαίτερες πινελιές που φανερώνουν τον ξεχωριστό του χαρακτήρα υπάρχουν τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Αντίστοιχα, αναβαθμισμένο είναι και το επίπεδο εξοπλισμού, που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ένα αναβαθμισμένο σύστημα MMI, πληροφοριών και ψυχαγωγίας, με οθόνη 7 ιντσών που αναδύεται από το πάνω μέρος του ταμπλό. 

Tags: AUDI S3