Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Εξαιρετική από κάθε άποψη η νέα Mercedes A-Class.

Η εμπειρία στο τιμόνι της A-Class είναι αντάξια της φήμης του αστεριού. Εξαιρετική κύλιση, κορυφαία ασφάλεια, τιμόνι και πλαίσιο που σε στηρίζουν στα δύσκολα.

Το εσωτερικό σε κερδίζει περισσότερο με τη minimal – καθαρή αισθητική του και την άψογη λειτουργικότητα του. Η ποιότητα συνολικά είναι πολύ καλή.

Όλοι οι κινητήρες της νέας A-Class είναι πιο αποδοτικοί και οικονομικότεροι από την παλιά σειρά, ενώ διαθέτουν turbo, άμεσο ψεκασμό.

Mercedes A-Class

59.216 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/11/2012

Με τη νέα A-class η Mercedes θέλει να αλλάξει πελατειακό target group. Το πακέτο διαθέτει τη σωστή δόση τεχνολογίας, «ψαγμένη» ασφάλεια, προσεγμένη ποιότητα, νεανική οδηγική προσέγγιση και μία εμφάνιση που δε «φοβάται» να κυκλοφορήσει σε νεανικά στέκια. Δοκιμάζοντάς την, ανακαλύπτουμε πόσο αυτά «δένουν» επιτυχημένα μεταξύ τους.
Εμφάνιση: Εντυπωσιακή, με την πρώτη ματιά
Η αλλαγή κοινού, αλλά και κατηγορίας, έφερε την A-Class κοντά σε αυτό που λέμε mainstream μικρομεσαίο, όσον αφορά στους όγκους. Έτσι το monovolume σχέδιο της προηγούμενης έκδοσης έγινε κλασσικό δύο όγκων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη χρηστικότητα εσωτερικά. Σχεδιαστικά, ο στόχος είναι η αδιαπραγμάτευτη προσωπικότητα και αυτό έχει επιτευχθεί. Αυτό είναι δουλειά της πολύ εντυπωσιακής μάσκας και των επιθετικών εμπρόσθιων φωτιστικών. Πίσω τα πράγματα είναι λίγο πιο υποτονικά, αλλά κλείνουν ομαλά το συνολικό σχεδιασμό. Το προφίλ σου θυμίζει αμέσως ότι πρόκειται για το πιο αεροδυναμικό, (Cd:0,27) αμάξωμα στην κατηγορία του, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους θορύβους και την κατανάλωση.
Κινητήρες: Ικανός σύμμαχος
Η νέα κινητήρια γκάμα της A-Class είναι πλήρης και απόλυτα προσαρμοσμένη στις ανάγκες των καιρών. Τα σύνολα είναι, ως επί το πλείστον, μικρής χωρητικότητας, με καλή απόδοση και οικονομική κατανάλωση. Όσον αφορά στη βασική έκδοση του μοντέλου, αυτή έρχεται με την μορφή της Α 180 CDI που με βάση τον turbo diesel κινητήρα του 1,5 λίτρου, γίνεται η πρώτη Mercedes με εκπομπές ρύπων μόλις 98 γρ./χλμ. Όσον αφορά στους βενζινοκινητήρες, που είναι όλοι turbo και άμεσου ψεκασμού, η A 200 των 156 ίππων είναι κατά 26% πιο οικονομική από την προκάτοχό της. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται είτε με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με αυτόματο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ επωφελούνται του συστήματος Eco Start&Stop.
Εσωτερικό: Γνώριμα μοτίβα, καλή ποιότητα
Στο εσωτερικό τα μοτίβα είναι γνώριμα από τη νέα B-Class, με προεξέχοντα τους αεραγωγούς, την οθόνη του συστήματος infotainment, και τον πίνακα οργάνων. Τα υλικά έχουν πολύ καλή απτή ποιότητα, αλλά το φινίρισμα, σε ορισμένα σημεία, δεν είναι κορυφαίο. Από την άλλη, η αισθητική, σε γενικές γραμμές, είναι minimal κάτι που αποδεικνύει το υπόβαθρο της φίρμας στην κατασκευή τεχνολογικά προηγμένων κατασκευών. Όλα είναι εν τάξει, εύκολα προσβάσιμα, και με καλή αίσθηση. Παρά την αλλαγή προσανατολισμού η A-Class δεν έπαψε να είναι άνετη, χωροταξικά, και εφάμιλλη της ευγενούς καταγωγής της σε επίπεδο οδηγικής εμπειρίας. Ο χώρος αποσκευών «τερματίζει» στα 341 λίτρα.
Οδική συμπεριφορά: Αξία Mercedes
Η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία, ένα επίπεδο πάνω από τον καλό mainstream ανταγωνισμό, όπως και η άνεση σε όλες τις περιστάσεις. Η ελαφριά ανάρτηση δε «μασάει» πουθενά, χωρίς να γίνεται πλαδαρή ή άτσαλη. Το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ιδανικό για τον ανοιχτό δρόμο, ασφαλές και συνεργάσιμο στις στροφές. Το τιμόνι έχει σαφή αίσθηση στην ευθεία και «κόβει» σωστά στη στροφή, ενώ διαθέτει και σχετικά κοντή κρεμαγιέρα (2,7 στροφές). Το turn-in του αυτοκινήτου είναι ενθαρρυντικό, ενώ το πίσω μέρος κλίνει πάντα ομαλά την πορεία του αυτοκινήτου.

Τιμή από (ευρώ) 23.900
Τιμή με απόσυρση (ευρώ) 23.183