Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Η δεύτερη γενιά του Auris δείχνει πιο δυναμική και με έντονη προσωπικότητα.

Εντελώς διαφορετικής προσέγγισης, το εσωτερικό του νέου Auris ακολουθεί λείες και «καθαρές» γραμμές, δίνοντας έμφαση στην παροχή ακόμη πιο υψηλής ποιότητας.

Η έκδοση Touring Sports του νέου Auris έχει 285 μεγαλύτερο μήκος, αλλά δυναμική εμφάνιση ανάλογη του χάτσμπακ.

Toyota Auris

59.224 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/11/2012

Το Auris, που περιμένουμε στο τέλος του 2012, ενώ θα οδηγήσουμε άμεσα, είναι από τα αυτοκίνητα που διαθέτουν τις προϋποθέσεις για να ηγηθούν της κατηγορίας τους. Και για να το καταφέρει αυτό, οι Ιάπωνες αποφάσισαν να ενισχύσουν την παρουσία του νέου μοντέλου, να προσφέρουν ακόμη περισσότερη ευρυχωρία, άνεση και οδηγική ευχαρίστηση, αλλά και παράλληλα να τονίσουν τα μοναδικά ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα όπως π.χ. την παρουσία υβριδικής έκδοσης στη γκάμα.
Εμφάνιση: Πιο δυναμικό και με έντονη προσωπικότητα
Είναι εμφανές ότι η Toyota αποφάσισε να επενδύσει στη δημιουργία του ενός πιο δυναμικού μικρομεσαίου. Αυτό, είναι περισσότερο εμφανές στο εμπρόσθιο τμήμα, εκεί όπου το νέο Auris φιλοξενεί τη νεότερη εταιρική γρίλια με την ονομασία «Under Priority» και παράλληλα, ενσωματώνει μακρόστενα φωτιστικά με LED λαμπτήρες ημέρας. Εντύπωση προκαλούν επίσης η πολυγωνική εισαγωγή του προφυλακτήρα και οι τριγωνικές θέσεις των προβολέων ομίχλης στα άκρα του. Στο υπόλοιπο αμάξωμα, ξεχωρίζει η ρευστή σχεδίαση στις εμπρόσθιες κολόνες του που οδηγούν σε μια οροφή πιο κοντά στο έδαφος από αυτή του υπάρχοντος Auris (π.χ. ολικό ύψος -55 χλστ. από πριν). Αντίστοιχα στο πίσω μέρος, το παρμπρίζ καταλαμβάνει λιγότερη επιφάνεια από το παρελθόν και καταλήγει πάνω σε μοντέρνα φωτιστικά τριγωνικής σχεδίασης.
Κινητήρες: Βενζίνη, diesel και υβριδικό
Η γκάμα κινητήρων του Auris είναι πλήρης με επιλογές στα 1,33 (99 ίπποι, μέση κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 125 χρ./χλμ.) και 1,6 λίτρο (132 ίπποι, μέση κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 138 χρ./χλμ.) για τους βενζινοκινητήρες, στo 1,4 λίτρο για το diesel (90 ίπποι, μέση κατανάλωση 3,9 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 99 χρ./χλμ.), αλλά και το γνωστό Hybrid Synergy Drive υβριδικό σύστημα με μοτέρ βενζίνης 1,8 λίτρων (συνδυαστικής ισχύος 136 ίππων). Στις μειωμένες τιμές κατανάλωσης συμβάλλει και η σημαντικά μειωμένη αεροδυναμική αντίσταση του αμαξώματος, με τον αεροδυναμικό συντελεστή (cd) να ξεκινά μόλις από 0,28. Όσο για το βάρος του αυτοκινήτου, αυτό αναμένεται να είναι ελαφρώς μικρότερο (έως και κατά 40 κιλά) σε σχέση με το υπάρχον Auris.
Εσωτερικό: Εργονομικό και πιο ποιοτικό
Όπως ακριβώς συνέβη στο νέο Yaris, έτσι και στο εσωτερικό του νέου Auris οι άνθρωποι της Toyota αποφάσισαν να μας φέρουν πιο «καθαρές» γραμμές από πριν, με πιο εύχρηστες και εργονομικές λύσεις. Το εσωτερικό του νέου Auris αποκτά ένα ενιαίο ταμπλό και κονσόλα, με μια μεγάλη οθόνη πληροφοριών για το ηχοσύστημα και το σύστημα πλοήγησης στο κέντρο, αλλά και ευανάγνωστες ενδείξεις για τον πίνακα οργάνων. Αναβαθμισμένη πάντως είναι η ολική αίσθηση ποιότητας, ενώ η Toyota υπόσχεται ακόμη καλύτερους χώρους για τους επιβάτες και μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ 360 λίτρων (+30 λτ.).
Toyota Auris Hybrid Touring Sports
Με τα station να αποτελούν το ¼ των πωλήσεων της μικρομεσαίας κατηγορίας, δεν είναι κανείς να απορεί γιατί το νέο Auris διατίθεται από την αρχή της καριέρας του και σε έκδοση wagon. Το Auris Touring Sports μάλιστα διατίθεται (και αυτό) ευθύς εξ αρχής με υβριδική έκδοση. Η έκδοση αυτή έχει το ίδιο μεταξόνιο με το χάτσμπακ, ενώ είναι μακρύτερη κατά 285 χλστ., ένα μέγεθος εξ ολοκλήρου αφιερωμένο στο χώρο αποσκευών. Αισθητικά, τα δύο μοντέλα μοιράζονται πολλά στοιχεία μεταξύ τους, σε σημείο που είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις τη μία έκδοση από την άλλη, εκτός και αν διακρίνεις την επιμήκυνση από το προφίλ τους. Πάντως, το station διαθέτει κατά 80 χλστ. χαμηλότερη πρόσβαση στο χώρο αποσκευών από το χάτσμπακ.