
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μοντέρνο και ελκυστικό, το Peugeot 308 αποτελεί μια από τις πλέον ενδιαφέρουσες προτάσεις της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Peugeot 308
63.804 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2012)
Το 308 συνεχίζει την παράδοση της Peugeot στη μικρομεσαία κατηγορία. Το 308, που μαρτυρά αμέσως τη γαλλική του καταγωγή, έχει ανανεωθεί με σκοπό την τόνωση της εμπορικότητάς του απέναντι στον έντονο ανταγωνισμό της κατηγορίας
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Εμφάνιση: Γαλλική αισθητικήΣτο εμπρόσθιο άκρο ξεχωρίζουν τα πολύ μεγάλα φωτιστικά σώματα, ανάμεσα στα οποία φιλοξενείται η άκρη του καπό σε έντονο σχήμα V. Κάτω από αυτόν το σχηματισμό και ανάμεσα στους κάθετα τοποθετημένους προβολείς ομίχλης, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη μεγάλη εισαγωγή αέρα. Το πίσω άκρο διακρίνεται για την περισσότερο πειθαρχημένη σχεδίαση, με τα φωτιστικά σώματα σε έντονο κόκκινο χρώμα να αποσπούν αμέσως την προσοχή. Όλα αυτά διαμορφώνουν ένα σύγχρονο αμάξωμα με μοντέρνα και ελκυστική αισθητική, όπως άλλωστε αρμόζει σε ένα ολοκληρωμένο γαλλικό μοντέλο.
Εσωτερικό – Χώροι: Κομψό και ποιοτικό
Ιδιαίτερες αλλαγές δεν έχουν γίνει στην καμπίνα των επιβατών του 308, που διακρίνεται για τη σύγχρονη εικόνα του και την προσεγμένη ποιότητα. Το μεγαλύτερο τμήμα του ταμπλό αποτελείται από μαλακό και ευχάριστο στην υφή υλικό με αρκετά καλή συναρμογή. Στο ταμπλό, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται περισσότερο στο στρογγυλό σχήμα των αεραγωγών, αλλά και των ενδείξεων του πίνακα οργάνων. Όσον αφορά στους χώρους, το 308 βρίσκεται στον καλό μέσο όρο της κατηγορίας του, με επάρκεια για 5 επιβάτες, οι οποίοι θα πρέπει να κάνουν ελάχιστες παραχωρήσεις, μόνο αν το ύψος τους είναι πολύ μεγαλύτερο του συνηθισμένου μέσου ενήλικα. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 348 λίτρων.
Στο δρόμο: Ουδετερότητα και άνεση
Η πολύ καλή εικόνα του 308 σε ό,τι αφορά στην οδική του συμπεριφορά δεν έχει αλλάξει και στην ανανεωμένη έκδοση. Έτσι, το μικρομεσαίο γαλλικό μοντέλο καταφέρνει να ισορροπήσει αρμονικά μεταξύ άνεσης και ασφαλούς συμπεριφοράς. Στον αυτοκινητόδρομο, κινείται με χαρακτηριστική σταθερότητα και ασφάλεια, ενώ σε κομμάτια με στροφές, η υποστροφή θα εμφανιστεί μόνο κάτω από συνθήκες μεγάλης πίεσης. Η ανάρτηση δίνει έμφαση στην άνεση, το σύστημα διεύθυνσης ικανοποιεί και το συνολικό πάτημα του αυτοκινήτου εμπνέει στον οδηγό απόλυτη εμπιστοσύνη.
Κινητήρες: Οικονομική πληρότητα
Στη βάση της γκάμας των κινητήρων βρίσκεται ο ελαστικός 1.400άρης κινητήρας με τους 98 πλέον ίππους που μπορεί να μη φέρνει νέα δεδομένα με την απόδοσή του, προσδίδει όμως πολύ αξιόλογες επιδόσεις για την κατηγορία και είναι τεχνολογικά αρκετά προηγμένος με μεταβλητό χρονισμό και βύθισμα βαλβίδων. Η μέση του κατανάλωση είναι 6,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 έπεσαν στα 149 γρ./χλμ. Τη γκάμα συμπληρώνουν οι κινητήρες βενζίνης 1,6 VTi των 120 ίππων (μέση κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 156 γρ./χλμ), 1,6 THP – με τούρμπο – 156 ίππων (μέση κατανάλωση 6,7 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 155 γρ./χλμ), και 1,6 THP – με τούρμπο – 200 ίππων (μέση κατανάλωση 6,9 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 159 γρ./χλμ.) . Οι κινητήρες πετρελαίου είναι 1,6 λίτρου με 92 και 112 ίππους (μέση κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 110 γρ./χλμ - μέση κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 109 γρ./χλμ. - 3,8 λτ./100 χλμ. και 98 γρ./χλμ. με Stop@Start- αντίστοιχα).
Τιμή από (ευρώ) 15.950
Έκπτωση (ευρώ) 900
Όφελος απόσυρσης (ευρώ)960