Δοκιμάζουμε: Fiat 500L 1,6 Multijet II 105 PS
Διαβάστηκε από 5315 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/5/2013
Το Fiat 500L βρίσκει το μπρίο που έψαχνε στις επιδόσεις στο νέο turbodiesel κινητήρα των 1.600 κ.εκ και των 105 ίππων και έτσι γίνεται ακόμα πιο fun to drive…
Συνδυάζοντας το lifestyle του 500 με την πρακτικότητα και την ευρυχωρία μεγαλύτερου αυτοκινήτου και φτάνοντας στα όρια του μικρού πολυχρηστικού, το Fiat 500L γνωρίζει ιδιαίτερη επιτυχία, στις αγορές της Δ. Ευρώπης τουλάχιστον. H Fiat, θέλοντας να προσφέρει περισσότερο μπρίο στις επιδόσεις του μοντέλου, τοποθέτησε κάτω από το εμπρός καπό τον 1,6 MultiJet II πετρελαιοκινητήρα, που αποδίδει 105 ίππους και κυρίως 320 Nm ροπής. Η νέα πετρελαιοκίνητη έκδοση του 500L είναι διαθέσιμη από την έκδοση Pop Star (υπάρχει και η πιο πλούσια Lounge), που με απόσυρση και προωθητική ενέργεια ξεκινάει από 18.770 ευρώ. Η τιμή καταλόγου είναι 20.950 ευρώ.

Κινητήρας-επιδόσεις: Στων 105 ίππων το ρυθμό
Ο πετρελαιοκινητήρας 1.6 MultiJet II με 105 ίππους και 320 Nm ροπής (στις 1.750 σ.α.λ. μόλις), διαθέτει «έξυπνο» τούρμπο, φίλτρο DPF και εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού , το οποίο είναι ικανό για μέχρι και 8 ψεκασμούς ανά κύκλο καύσης.
Στην πράξη το μοτέρ μοιάζει να ολοκληρώνει ιδανικά το ταμπεραμέντο του μοντέλου. Πρωτίστως τα… εύσημα κερδίζει η ροπή, που προσφέρει καλή απόκριση του κινητήρα κοντά στις… 1.000 στροφές. Από εκεί και πάνω και μέχρι λίγο μετά τις 3.000 σ.α.λ., ο κινητήρας σεληνιάζεται, τραβώντας δυναμικά και προσφέροντας μεστή δύναμη ειδικά εφόσον χρησιμοποιούνται οι ενδιάμεσες σχέσεις του 6τάχυτου κιβωτίου, που είναι ακριβές και γρήγορο στις αλλαγές του.

Εσωτερικό – Χώροι: Ευχάριστο και ευρύχωρο
Τίποτα δεν έχει αλλάξει στην trendy καμπίνα επιβατών που καθιστά ιδιαίτερα ευχάριστη τη διαμονή στο εσωτερικό του νέου Fiat 500L. Τα υψηλά τοποθετημένα καθίσματα, οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, η διχρωμία των υλικών και οι στιλιστικές λεπτομέρειες, δημιουργούν μια πολύ όμορφη ατμόσφαιρα. Παράλληλα, το εσωτερικό με τα σκληρά στην αφή πλαστικά, δείχνει προσεγμένο, με συναρμογή και φινίρισμα που θα αντέξουν στο χρόνο.

Στο δρόμο
Χωρίς να έχει αλλάξει η εικόνα του αυτοκινήτου, που έχει ως κύριο άξονά της την παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης και ευχάριστης οδικής συμπεριφοράς, το δυνατό πετρελαιοκίνητο Fiat 500L σε προκαλεί να οδηγείς σβέλτα απολαμβάνοντας ικανοποιητική αίσθηση από το τιμόνι, λογικές κλίσεις στις στροφές και κατανάλωση που μπορεί να μένει σε χαμηλά επίπεδα.

Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του μοντέλου στο τεύχος 19 του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 7/5.
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT 500L,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέο Fiat Panda: Βενζίνη και ηλεκτρικό σε δελεαστικές τιμές

Συγκριτικό μεταχειρισμένων: Fiat Panda 2011-2020 VS Kia Picanto 2017-

Fiat Uno Turbo: Ο πρώτος ιταλικός «πύραυλος τσέπης»

«Πουντότζιτο»: Το γκάζι για όλες τις τσέπες που αγαπήθηκε όσο λίγα

Συνεχίζει έως το 2030 το βενζινοκίνητο Fiat Panda

Το ηλεκτρικό Fiat 500e θα αποκτήσει κινητήρα εσωτερικής καύσης

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: MG ZS EV 72 kWh | Η καλύτερη εκδοχή του MG ZS είναι ηλεκτρική

Δοκιμή: Mitsubishi Colt 1,0 Turbo 91 PS

Δοκιμή: Νέα Mercedes GLA 200 | Ήπια υβριδική με 163+13 PS

Πόσο καλό είναι το ήπια υβριδικό Ford Focus με τα 125 άλογα;