3 φωτογραφίες »

Η Renault θέλει το καινούριο αμιγώς ηλεκτρικό Renault 5 να είναι προσιτό στο κοινό, όπως και ο προκάτοχός του, δεκαετίες πριν, για αυτό και προσανατολίζεται σε τιμή κάτω των 20.000 ευρώ.

Renault 5

1.526.141 Επισκέψεις στο άρθρο (9/3/2021)

H Renault έχει πάρει την απόφαση να αναβιώσει το θρυλικό 5άρι της σαν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης και κύριο μέλημά της είναι το κόστος αγοράς του αυτοκινήτου να μην απαιτεί κάποιο μεγάλο χρηματικό ποσό. Οι Γάλλοι, θέλουν το Renault 5 να αποτελεί μια προσιτή οικονομικά λύση για το κοινό, όπως ήταν το προκάτοχός του πολλές δεκαετίες πριν.

Η γαλλική εταιρεία αποκάλυψε το πρωτότυπο κατά την παρουσίαση του στρατηγικού σχεδίου «Renaulution» που εκπόνησε το νέο αφεντικό της φίρμας, ο Luca de Meo. Το νέο Renault 5 θα αποτελέσει βασικό μέρος του σχεδίου της Renault που θέλει το 30% των πωλήσεων της μάρκας να είναι πλήρη ηλεκτρικά οχήματα έως το 2025. 

Το πρωτότυπο Renault 5 έχει σχεδιαστεί για να προσφερθεί αποκλειστικά με ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο και υιοθετεί πολλά στοιχεία από διάφορες εκδόσεις του πρώτου Renault 5 που κυκλοφορούσε στους δρόμους του πλανήτη πολλές δεκαετίες πριν. Τα εμπρός φώτα είναι ξεκάθαρο πως υιοθετούν την σχεδίαση του αρχικού μοντέλου, ενώ σαφείς είναι οι ομοιότητες συνολικά στο «σουλούπι» του αυτοκινήτου αλλά και στα πίσω φωτιστικά σώματα.

Η Renault δεν έχει ακόμη κάνει γνωστό πότε θα κυκλοφορήσει η έκδοση παραγωγής και δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τις πλήρεις τεχνικές προδιαγραφές του. Πιθανή είναι πάντως και μια έκδοση υψηλών επιδόσεων με έμπνευση από το R5 Turbo, σύμφωνα με τις πρώτες διαρροές από το στρατόπεδο της φίρμας. 

Για να επανέλθουμε στο θέμα της τιμής που θα έχει το Renault 5, όταν παρουσιαστεί και λανσαριστεί η έκδοση παραγωγής, η μάρκα θέλει να το προσφέρει με κόστος κάτω από 20.000 ευρώ, εκμεταλλευόμενη το, κατά πάσα πιθανότητα, μειωμένο κόστος παραγωγής που θα έχουν οι ηλεκτρικές μπαταρίες σε λίγα χρόνια.

Τέλος, σημαντικό είναι να τονιστεί πως, δημοσιεύματα αναφέρουν πως o ερχομός του Renault 5 δεν συνεπάγεται το τέλος ούτε του Clio αλλά ούτε και του Zoe.
 

ΠροηγούμενοΕπόμενο μοντέλο

SEAT GNHSIA ANTALLAKTIKA
ETRANSIT VS ESPRINTER