• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Toyota ετοιμάζεται για την επιστροφή της στα μοντέλα επιδόσεων με το νέο Yaris GRMN. Ωστόσο, μόλις 400 αντίτυπά του προορίζονται για την Ευρώπη, με την παραγωγή να ξεκινά προς το τέλος του προσεχούς φθινοπώρου.

Η Toyota θέλει το Yaris GRMN να είναι το ελαφρύτερο, γρηγορότερο και ισχυρότερο μοντέλο της κατηγορίας των μικρών hot-hatch. Για την κίνησή του είναι υπεύθυνο ένα κομπρεσοράτο σύνολο 1,8 λίτρων, το οποίο αποδίδει περίπου 210 ίππους.

400 Yaris GRMN στην Ευρώπη

Διαβάστηκε από 6215 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/7/2017

Η Toyota φαίνεται πως δε σχεδιάζει να «αλώσει» εμπορικά την κλάση των μικρών hot-hatch, καθώς το νέο Yaris GRMN των 210 ίππων, θα κατασκευαστεί μόλις 400 φορές για ολόκληρη την Ευρώπη. Φανταστείτε πόσα θα έρθουν στην Ελλάδα…

 
Η Toyota ετοιμάζεται για την πολυαναμενομενη επιστροφή της στα μοντέλα επιδόσεων με το νέο Yaris GRMN, αλλά από ότι φαίνεται δε σχεδιάζει να πουλήσει όσα περισσότερα αυτοκίνητα γίνεται.
 
Αντιθέτως, η ιαπωνική εταιρεία θα περιορίσει την παραγωγή του πρώτου ευρωπαϊκού Gazoo Racing μοντέλου της, στα 400 μόλις αντίτυπα, από τα οποία μάλιστα τα 100 θα πάνε στη μεγαλύτερη αγορά της ηπείρου, αυτή του Ην. Βασιλείου.
 
Η εξέλιξη του Yaris GRMN δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα, με την Toyota να προγραμματίζει την έναρξη της παραγωγής προς το τέλος του προσεχούς φθινοπώρου.
   
Η Toyota θέλει το Yaris GRMN να είναι το ελαφρύτερο, γρηγορότερο και ισχυρότερο μοντέλο της κατηγορίας των μικρών hot-hatch. Υπενθυμίζουμε πως για την κίνησή του είναι υπεύθυνο ένα κομπρεσοράτο σύνολο 1,8 λίτρων, το οποίο αποδίδει περίπου 210 ίππους και συνεργάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
 
Το σασί έχει γίνει πιο άκαμπτο, ενώ η ανάρτηση έχει κοντύτερα ελατήρια και αμορτισέρ της Sachs. Ένα Torsen διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης βοηθάει το αυτοκίνητο να αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη δύναμη.
 
Η Toyota έχει αποφύγει τις πολλές ρυθμίσεις και τα «καλούδια», θέλοντας να κρατήσει το πράγμα απλό και διασκεδαστικό. Το θέμα όμως είναι πως όπως και να τα πάει απέναντι στον ανταγωνισμό, θα είναι τόσα λίγα τα Yaris GRMN που θα είναι σαν να μην υπάρχουν. Δε θα τα βλέπεις ποτέ…

 
  • Αλεξικεραυνος

    Ο αλλος 6 η ωρα το πρωι δεν ειχε τι να κανει και εριξε τον "κεραυνο" του γιατι δεν κρατιοταν απο την πολλη χαρα του που δεν θα βγουνε πανω απο 400 yaris στην παραγωγη! χαχαχα Και τι εγινε; Εγω δεν βλεπω να υπαρχει ελλειψη απο ιαπωνικους πυραυλους στους δρομους! ;) Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι στα πολυ μικρα ολων των εταιρειων καλο ειναι να μην μπαινουν τοσα πολλα αλογα για ευοητους λογους. Οσο για τις παγκοσμιες πωλησεις σταξτε οση χολιτσα θελετε. Η Toyota μαζι με τους υπολοιπους Ιαπωνες και Κορεατες κατασκευαστες αποτελουν το 80%+ των παγκοσμιων πωλησεων! Καθηστε και κλαψτε που ειστε μικροι ακομα και παιζετε με αυτοκινητακια ψευτικα.

      21
  • Πειραιωτης

    Λιγα και καλα,ο ιαπωνας εχει τα κακαλα και προχωραει σε κατι οχι ευχαριστο για πολλους που θα ηθελαν το μικρο πυραυλακι να σπερνει στους δρομους με τιμη χαμηλη και το κανει σχεδον συλλεκτικο με ελαχιστες παρουσιες του στην αγορα. Αν εχεις και μπορεις το αγοραζεις αλλιως κοιτας κατι αλλο. Και στο κατω κατω της γραφης γιατι να μην κανει η toyota ακριβοθωρητο ενα οχημα της που αξιζει οταν οι γερμανοι σε ολα σχεδον τα δικα τους ανεβαζουν την τιμη στα ουρανια?Κλασικο παραδειγμα ο ηλεκτρικος κουβας vw up που εφτανε 30 χιλιαρικα μην κανω λογο για το arteon στα 1.5 λιτρα που το δινουν 40 χιλιαρικα και το θεωρουν μαλιστα premium. Τα λογια ειναι περιττα λοιπον και σε οποιον αρεσει!

      13
  • ΚΕΡΑΥΝΟΣ

    ετσι ειναι < οι επι-στροφες > . . που λεγατε προχτες . .παμε παλι τα ιδια,λοιπον,απο 1.800cc τα 210 φανταζουν λιγα !οταν επιστρεφεις απο το σκοταδι 15ετιας τουλαχιστον σε mini gt η gti εκδοση ε θα περιμενες κατι παραπανω..αλλα πως? οταν απεχεις απο wrc και πολυ περισσοτερο απο f1 ??ας κανουν καμια νικη πρωτα νε δουνε πως ειναι να τερματιζεις στο ψηλοτερο σκαλι,κατεβειτε απο το καλαμι των πωλησεων παγκοσμιος και μετα μιλαμε!!που πηγαν ολοι αυτοι εδω που γραφανε θα σαρωσει το yaris θα παρει τιτλο,κριμα που εφυγε η wv βλεπαμε μαχη κλπ??πιο πισω και απο ομαδα με μη εργοστασιακη υποστηριξη.αυτη ειναι η τογιοτα φετος!!!!πολυ καλυτερο για μενα το 208gti και ακομη περισσοτερο το fiesta st..ειτε ερθει ειτε οχι,ΑΔΙΑΦΟΡΟ!!

      2
  • ΚΕΡΑΥΝΟΣ

    το ανεκδοτο τη ημερας !! αποφασισε επειτα απο 10χρονια η τογιοτα να βαλει τουρμπο στο yaris επειδη ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ κ οχι στη χωρα μας, εχει φαει τη σκονη αλλων, και αυτο το λενε οι πωλησεις ( αυτο για τους εξυπνακηδες εδω,ας ανατρεξουν)και μολις 400 για ευρωπη?γιατι τοση βιασυνη?μηπως επειδη εχουν μεινει τελειως μα τελειως πισω στον ανταγωνισμο?