Μέση κατανάλωση 7,1 λτ./100 χλμ. είδαμε στο full υβριδικό Honda CR-V, το οποίο μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 2 χλμ..
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μέση κατανάλωση 7,1 λτ./100 χλμ. είδαμε στο full υβριδικό Honda CR-V, το οποίο μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 2 χλμ..

Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Honda CR-V και Nissan X-Trail

19.868 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2023)

Honda CR-V Vs Nissan X-Trail: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.

Κινητήρας: Παίρνεις CR-V αν ταξιδεύεις συχνά, έχεις επιδόσεις και super κατανάλωση στην πόλη με το X-Trail

Τα δύο μεσαία SUV υπόσχονται χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σε κάθε οδηγική συνθήκη και το AutoΤρίτη Test Center επιβεβαιώνει του λόγου το αληθές. Με το καθένα, βέβαια, να έχει το περιβάλλον που το... βολεύει περισσότερο. Σε μέσες πραγματικές συνθήκες, το Honda CR-V e:HEV είναι οικονομικότερο σχεδόν μισό λτ. (7,1 λτ./100 χλμ.). Τόσο «καίει» το μηχανικό του σύνολο με τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα, ένας ηλεκτροκινητήρα και το μοτέρ-γεννήτρια του συστήματος Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD), που συνδυαστικά αποδίδει 184 άλογα και στους 4 τροχούς.
 
Περισσότερο hi-tech λογική έχει το e-Power υβριδικό σύνολο του... ηλεκτρικού Nissan X-Trail. Βάση του συνόλου είναι ο 1.500άρης turbo κινητήρας με ισχύ 163 άλογα, ο οποίος έχει μεταβλητή συμπίεση ανάλογα το φορτίο. Το ιδιαίτερο είναι πως δεν εμπλέκεται καθόλου με την κίνηση, λειτουργεί δηλαδή ως γεννήτρια που τροφοδοτεί με ρεύμα την μπαταρία και τους ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι και αναλαμβάνουν την κίνηση. Ο ισχυρότερος των 204 ίππων κινεί τους εμπρός τροχούς, ο πίσω με τα 136 άλογα είναι για την τετρακίνηση e-4orce, καθώς είναι συνδεδεμένος στον πίσω άξονα. Λόγω της «ηλεκτρικής» του φύσης, το Nissan X-Trail είναι πιο οικονομικό εντός πόλης, με τα 5,4 λτ./100 χλμ. να είναι εντυπωσιακό νούμερο για ένα μοντέλο σχεδόν 2 τόνων και 213 PS ισχύος.
 
Από την ίδια, «ηλεκτρική» φύση προκύπτουν επίσης οι αρκετά καλύτερες επιδόσεις (από στάση και ενδιάμεσες) και η... λαμπερή απουσία των θορύβων εντός της καμπίνας λόγω του εξαιρετικού σε λειτουργία κιβωτίου (μόλις 64,9 dB στα 100 χλμ./ώρα). Τίμημα, βέβαια, της μεγαλύτερης ιπποδύναμης είναι η μεγαλύτερη κατανάλωση στο ταξίδι, με το Honda CR-V να υπερτερεί (6,3 λτ./100 χλμ.) με αυτονομία στον αυτοκινητόδρομο πάνω από 900 χλμ..


Μέσα στην πόλη, η ηλεκτροκίνηση λειτουργία του X-Trail και το αποδοτικό σύστημα e-Pedal Step περιορίζουν την κατανάλωση μόλις στα 5,4 λτ./100 χλμ..

Μέσα στην πόλη, η ηλεκτροκίνηση λειτουργία του X-Trail και το αποδοτικό σύστημα e-Pedal Step περιορίζουν την κατανάλωση μόλις στα 5,4 λτ./100 χλμ..

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Χώροι: Αυτοκρατορικό το X-Trail

Αφού λάβουμε υπόψη ότι το Nissan X-Trail προσφέρεται και σε 7-θέσια διάταξη, να πούμε ότι κερδίζει στις περισσότερες μετρήσεις χώρων του AutoΤρίτη Test Center. Υπολογίζοντας ότι δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά στο φάρδος της καμπίνας, το X-Trail έχει... άπλα διαμερίσματος σε «αέρα» για κεφάλι και πόδια, ενώ προσφέρει σχεδόν 80 λτ. περισσότερα στο πορτ-μπαγκάζ (575 λτ.). Χωρίς φυσικά όλα τα παραπάνω να σημαίνουν ότι στο CR-V θα δυσκολευτείς επ ουδενί.
Μάρκα/Μοντέλο Honda CR-V Nissan X-Trail
Εγγύηση (χρόνια) 5 3
Έκδοση εξοπλισμού ELEGANCE ACENTA
Τιμή    
Μετρήσεις AutoΤρίτη
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα BRIGESTONE FALKEN
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση 235 235
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,88 7
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 37,9 40,4
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,37 3,6
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 7,6 4,6
Θόρυβος στα 100 (db) 65,8 64,9
Θόρυβος στα 120 (db) 67,2 68,2
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 5,7 5,4
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
6,3 7,7
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 7,1 7,5
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
905 714
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) 1,41 1,4
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) 1,48 1,46
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) 19,5 23,5
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) 6,5 7,6
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
497 575
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
   
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
59 68
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
104,1 108,5
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
135,5 130
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
960 990
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
550 505
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
192,5 197,5
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
109 117

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
Kalitero aytokinito
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel