5 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το νέο Juke

11.920 Επισκέψεις στο άρθρο (7/2/2020)

Το νέο Nissan Juke είναι εδώ. Ήρθε μεγαλύτερο, πιο ώριμο, μεγαλύτερο σε διαστάσεις και με νέους κινητήρες και τεχνολογίες. Πάμε να δούμε 5 πράγματα που πρέπει να ξέρετε για τη νέα, δεύτερη γενιά του ιδρυτή της κατηγορίας των B-SUV.

1. Ξεχωριστό και πάλι αισθητικά
Το Νissan Juke στη δεύτερη φάση της ζωής του στηρίζεται όπως είναι λογικό  πάνω στο εκκεντρικό και δυναμικό αισθητικό προφίλ της πρώτης του γενιάς. Έτσι διατηρεί τα βασικά σχεδιαστικά στοιχεία του προκατόχου του όπως είναι η V-Motion μάσκα εμπρός, τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα εμπρός και τις έντονες ακμές σε όλες τις επιφάνειές του. Αποτέλεσμα αυτών είναι να προβάλλει και πάλι έντονα δυναμικό χαρακτήρα που ενισχύεται με τις μεγαλύτερες διαστάσεις του αλλά και να παραμένει αναγνωρίσιμο ως σχήμα. Παράλληλα και μέσω της μεγάλης ποικιλίας χρωμάτων αμαξώματος και οροφής προσφέρει και πάλι μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης. 

2. Με νέους κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων
Το νέο Nissan Juke ξεκινά την πορεία του στην αγορά με ένα βασικό πλεονέκτημα που του χαρίζει η νέα εποχή της Nissan. Έτσι κάτω από το καπό του συναντάμε τον νέο υπερσύγχρονο 1.000άρι DIG-T κινητήρα της Nissan με απόδοση 117 ίππων. Αυτός διαθέτει άμεσο ψεκασμό με κεντρικά τοποθετημένο μπεκ, διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού, ειδική επίστρωση χιτωνίων, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη wastegate και φίλτρο σωματιδίων, στοιχεία που συναντάμε σε μεγαλύτερες και ακριβότερες κατασκευές. Παράλληλα εκτός από το 6τάχυτο νέο μηχανικό κιβώτιο, αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται προαιρετικά και με το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της εταιρείας με 7 σχέσεις (DCT). Το Juke ωστόσο θα είναι διαθέσιμο αργότερα και με υβριδική έκδοση.

3. Προηγμένο τεχνολογικό προφίλ
To νέο Nissan Juke χρησιμοποιεί όλα τα νέα και σύγχρονα συστήματα άνεσης ασφάλειας και υποβοήθησης της Nissan, ενώ πρόσφατα βαθμολογήθηκε με τη μέγιστη διάκριση των 5 αστέρων από τον EuroNCAP. Διαθέτει την τεχνολογία Nissan Intelligent Mobility που συμπεριλαμβάνει και το σύστημα ProPILOT, ένα σύστημα που προσφέρει χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης στο νέο Juke (αποκλειστικά με DCT κιβώτιο). Επιπλέον διαθέτει σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης με αναγνώριση πεζών και δικύκλων, σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα εκούσιας εκτροπής από την λωρίδα, σύστημα ενημέρωσης διασταυρούμενου οχήματος κατά τον ελιγμό, σύστημα τυφλής γωνίας αμαξώματος κ.α. Τέλος, μέσω του NissanConnect infotainment system που είναι το πιο εξελιγμένο σύστημα πληροφοριών και  ψυχαγωγίας που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε ένα Nissan, προσφέρει πλήρη συνδεσιμότητα με smartphones και tablet.

4. Μεγαλύτερο και πιο ευρύχωρο
Το νέο Juke «χτίστηκε» πάνω στην πλατφόρμα CMF-B των Renault-Nissan και είναι μεγαλύτερο κατά 75 χλστ. σε μήκος (4.210 χλστ.), κατά 35 χλστ. σε πλάτος (1.800 χλστ.) και κατά 10 μόλις χλστ. πιο ψηλό (1.580 χλστ.), ενώ το μεταξόνιό του αυξήθηκε κατά 105 χλστ. φτάνοντας τα 2.636 χλστ. Απόρροια της αύξησης των διαστάσεών του εκτός από το αισθητικό αποτέλεσμα είναι και η αύξηση των εσωτερικών του χώρων. Οι πίσω επιβάτες έχουν περισσότερο χώρο για τα πόδια και τα κεφάλια τους, ενώ ο χώρος αποσκευών με τη σειρά του έχει αυξηθεί στα 422 από 354 λίτρα του προηγούμενου Juke. 

5. Από 17.900 ευρώ
Το νέο Juke προσφέρεται σε 5 εξοπλιστικές εκδόσεις με τον 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα των 117 ίππων, με τη βασική Energy να ξεκινά από τα 17.900 ευρώ αποκλειστικά με το χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο. Η έκδοση Acenta ξεκινά από τα 18.900 ευρώ (20.900 με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT), η N-Connecta από 20.900 ευρώ (22.440 με DCT) η N-Design από 24.500 ευρώ ( 26.500 με DCT) και η Techna από 24.500 ευρώ (26.500 με DCT). Ανάμεσά τους συναντάμε και δύο εκδόσεις που φέρουν αισθητικό πακέτο, με τη μία να βασίζεται στην  N-Connecta και να κοστίζει από 21.900 ευρώ (23.900 με DCT) και η άλλη στην N-Design με κόστος 26.000 ευρώ με χειροκίνητο και 28.000 ευρώ με το DCT κιβώτιο.

Toyota
moto