ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Νέοι κανονισμοί για την αντοχή των οροφών αυτοκινητών μέχρι το 2012

Νέοι κανονισμοί για την αντοχή των οροφών αυτοκινητών μέχρι το 2012

Η σωτηρία εξ οροφής

(5/5/2009)

Σύμφωνα με ομοσπονδιακές πληροφορίες στις ΗΠΑ, η ανατροπή οχημάτων αντιπροσωπεύει μόλις το 3% των αυτοκινητιστικών ατυχημάτων, αλλά είναι υπεύθυνη για το 1/3 όλων των θανάτων που προέρχονται από αυτά. Η ισχυροποίηση των οροφών πρόκειται να σώσει περίπου 10.000 ζωές ετησίως.

autotriti team

Γι αυτό και ο NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration), ο οργανισμός που διεξάγει crash tests αντίστοιχα του EuroNCAP στην Αμερική, αποφάσισε να επιβάλλει αυστηρότερους κανονισμούς στην κατασκευή οχημάτων, προκειμένου να είναι συμβατά με τα νέα δεδομένα ασφαλείας. Σύμφωνα με τους, μέχρι τώρα, κανονισμούς, η οροφή ενός οχήματος πρέπει να είναι ικανή να συγκρατεί μέχρι 1,5 φορά το βάρος του οχήματος, όταν αυτό δεν είναι φορτωμένο. Οι νέοι κανονισμοί θα επιβάλλουν η αναλογία αυτή να φτάσει τις 2,5 φορές, μαζί με την ικανότητα του οχήματος να διαθέτει αρκετό χώρο για το κεφάλι των επιβατών, για έναν ενήλικα μεσαίου μεγέθους, ο οποίος φοράει ζώνη ασφαλείας. Η ίδια νόρμα πρόκειται να εφαρμοστεί σταδιακά σε αυτοκίνητα βάρους μέχρι και 4,5 τόνων, με το σημερινό νούμερο να αφορά αυτοκίνητα μέχρι 2,5 τόνων, ενώ στο μέλλον πρόκειται να περιλάβει αυτοκίνητα βάρους μικρότερου των 2,5 τόνων, οι οροφές των οποίων θα πρέπει να αντέχουν τρεις φορές το βάρος τους. Η πρώτη φάση εφαρμογής του μέτρου θα ισχύσει από το 2012, ενώ το μέτρο πρέπει να ισχύσει καθ’ ολοκληρία μέχρι το 2017. Φυσιολογικά, ένας από τους παράγοντες που θα επηρεαστούν είναι το βάρος των μοντέλων, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τις προσπάθειες των κατασκευαστών για περιορισμό της κατανάλωσης. Έχει υπολογιστεί ότι αυτή η τροποποίηση θα κοστίσει στους κατασκευαστές 1,4 δις δολάρια ετησίως.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
ford
falken zone