3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Alfa Romeo Mito
Με τις Fiat, Lancia και Alfa Romeo σε «φόρμα», αποτελεί ξανά το ιταλικό αυτοκίνητο την μοναδική πρόταση που κάποτε ήταν;
(22/9/2009)
Τα ιταλικά αυτοκίνητα αγαπήθηκαν και μισήθηκαν περισσότερο από κάθε άλλα «εθνικά προϊόντα». Ο λόγος της αγάπης φυσικά έχει να κάνει με τη σχεδίαση, τις επιδόσεις, το χαρακτήρα και την οδική ικανοποίηση και του μίσους με την αξιοπιστία και την απογοήτευση. Όμως οι καιροί αλλάζουν και μαζί αλλάζουν και οι ιταλικές μάρκες. Μήπως είναι τώρα η στιγμή που μπορούν να ξαναμπούν στο παιχνίδι;
Ακόμη όμως και αν οι αμερικανοτραφείς πισωκίνητες Alfa Romeo αργούν να φουντώσουν πάλι το πάθος του παρελθόντος, οι ιταλικές μάρκες έχουν σήμερα κάνει τόσα βήματα μπροστά ικανά να αναζωογονήσουν το ενδιαφέρον και να τις ξαναφέρουν απέναντι στην γερμανική και ιαπωνική επικράτηση.
&&&& Τα μεγαλύτερα βήματα οι ιταλοί τα έκαναν στην αξιοπιστία, ήδη από τις αρχές τις δεκαετίας που συνεργάστηκαν με την GM και ιδιαίτερα την Opel. Εντωμεταξύ κέρδισαν τις εντυπώσεις με τους κινητήρες ντίζελ που μεσουρανούν στις ευρωπαϊκές αγορές και τώρα ήρθε η σειρά και για τα σύνολα βενζίνης να παίξουν σημαντικό ρόλο.
&&&& Έτσι σε διάστημα δύο ετών οι ιταλοί ξεκόλλησαν από τα ασθενικά ατμοσφαιρικά μοτέρ και έδωσαν τούρμπο πνοή στα μοντέλα της Fiat. Τώρα αφήνουν πίσω και την εμβόλιμη προσφορά κινητήρων από την GM για τα μεγάλα μοτέρ της Alfa Romeo αντικαθιστώντας τα γερμανικής προέλευσης σύνολα με δικά τους, και πρώτο από αυτά το 1.750 τούρμπο της 159.
&&&& &&&& Εντωμεταξύ η Lancia απέκτησε νέα Delta με άριστη γκάμα κινητήρων, η Alfa Romeo μιλάει την ίδια γλώσσα με το Mini και μάλιστα με γρήγορα μοτέρ, η Fiat επέστρεψε σε αυτό που ξέρει καλύτερα, τα μικρά αυτοκίνητα, με τέσσερα (και σύντομα 6) μοντέλα κάτω από τη μικρομεσαία κατηγορία. Θα έλεγε κανείς πως το σημερινό στιγμιότυπο της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας θυμίζει τις ένδοξες μέρες της δεκαετίας του 60. Ειδικά αν κανείς προσθέσει τις Ferrari και Maserati στο τοπίο.
&&&& Όμως πως φέρνει πίσω τον κόσμο; Τα λάθη του παρελθόντος ήταν αρκετά και παρότι δεν έχουν επαναληφθεί τα τελευταία χρόνια έχουν κρατήσει αρκετούς μακριά από την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία. Τα όμορφα αυτοκίνητα ακόμη και με τα καλύτερα λόγια από τον τύπο δεν κατάφεραν ακόμη να αναστρέψουν την κατάσταση αυτή.
&&&& Εσείς πως τη βλέπετε σήμερα την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία; Μιλάει τη γλώσσα που εσείς θέλετε σε ένα αυτοκίνητο; Και αν ναι, υπάρχει κάτι που σας κρατάει πίσω από το να προχωρήσετε στην αγορά; Βλέπετε τα ιταλικά αυτοκίνητα με το σημερινό σύγχρονο και αξιόπιστο μάτι ή καήκατε μερικά χρόνια πριν με το χυλό και τώρα φυσάτε και το γιαούρτι;
Fiat 500
Λοιπόν άσχετοι Ελληναραδες δεν είναι ότι δεν γνωρίζετε, αλλα δεν θελετε να μάθετε κιόλας!! Δεν υπάρχουν ούτε καλά αυτοκίνητα ούτε καλές εταιρείες. ΤΑ ΜΟΝΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ!! Για σας τους γιαπωνέζους ας πει κάποιος γιατί το Toyota avensis 2007-2009 έκαιγε λάδια και κολλούσε ο κινητήρας . Η ας πει κάποιος για το Mazda rx8 που θέλει ανά 80000 χλμ αλλαγή κινητήρα! Η για τα φολκσβαγενοιδες που καινε εγκεφαλους. Ενημερωθείτε πρώτα πριν γράψετε τόσες μαλακιες! Πετυχημένα μοντέλα μπορεί να βγάλει και η dacia! Δεν χρειάζεται να είναι ιαπωνικό!!! Έλεος με τόσους ασχετους σε αυτήν την χώρα!!
Το τελειο αυτοκινητο: Ιταλικό ντιζαιν. Ιαπωνική μηχανή. Γερμανικό στήσιμο. Αγγλική προώθηση. Κινείται σε Αμερικανικό δρόμο. Έχει για οδηγό Ελληνα.
ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝΕ ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ.ΕΙΧΑ ΙΤΑΛΙΚΟ,ΑΓΟΡΑΣΑ ΙΑΠΩΝΙΚΟ(SUZUKI)ΚΑΙ ΤΟ ΕΔΩΣΑ ΣΕ 4 ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΚΟΥΒΑΔΕΣ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΠΗΡΑ ΙΤΑΛΙΚΟ.ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΙΤΑΛΙΚΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΙΛΑΜΕ
nomizw pws to koino paradekto einai oti t italika amaksia einai omorfa k grigora,parola ayta exw gnwstous pou trabane ta mallakia tous gia tis epiloges tous!exontas ena kia ceed edw k 2 xronia exw ksexasei ti simainei sunergeio!kai oi anthrwpoi epistimones!den exei tipota na zilepsei apo kanena germano h italo!kai as to pistepsete!thewrw to punto ena kinito koubadaki otan to blepw me sindomi imerominia leikseis k genika ola ta italika ta blepw san wraia koubadakia!otan oi iapwnes k koreates ftiaxnoun se liga xronia grigora ibridika me xamiles katanalwseis oi italoi tha asxolountai me multiair akoma!e pou tha paei diladi????k as me peite trelo alla i istoria tha me dikaiwsei!ibridika,aksiopista k grigora!!!!oxi omorfa koubadakia pia!
Οι πιο πολλοί που σχολιάζουν Ιταλικά δεν έχουν οδηγήσει ποτέ τους ένα. Ο νοών νοήτω.... Kisses.
τι να πουμε ? ειμαι κατοχος μιας lancia delta hpe 1.6 και μεχρι τωρα εχει 175000χλμ. προβληματα και μονο . ξερεις τι ειναι να πηγαινεις στο συνεργειο για.... λαδια μονο? σε βλεπουν με μισο ματι.....κτλ. ειναι αξιοπιστα και συναμα ομορφα παιχνιδιαρικα , με εξαιρετικο στησιμο! τι να μας πουνε οι γιαπονεζοι , κουβαδες με ροδες εκτος εξαιρετικων περιπτωσεων . για ολους τους κακοπροαιρετους για τα ιταλικα απλα να οδηγησουν πρωτα ενα ιταλικο και μετα τα λεμε.. το τελευταιο ευρωπαικο το καλυτερο γιαπονεζικο! πειτε μου κιολα να ξερω ποσα αυτοκινητα των γιαπονεζων ειναι συλλεκτικα για να μην λεμε πολλα? ευχαριστω
εγω αυτο που ξερω να πω για τα ιταλικα ειναι οτι εχουμε 4 ιταλικα alfa 155-alfa 146-fiat panda 750-fiat tempra sw digital και δεν εχει καει λαμπακι.Με λιγα λογια το επομενο αυτοκινητο θα ειναι ALFA 159 TBI 1750 και ας μου λενε οτι θα μεινω απο ηλεκτρολογικα η μηχανικα η οτιδηποτε αλλο.ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΙΤΑΛΙΚΑ FOR EVER
Ας δούμε τα πράγματα πιο ψύχραιμα. Όπως όλα τα αυτοκίνητα έτσι και τα ιταλκά έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους στοιχεία. Δεν έχουν μόνο αρνητικά όπως ισχυρίζεται ο φανατικός φίλος Ιάπων, γιατί αν ήταν έτσι κανείς δεν θα τα αγόραζε και τα εργοστάσια θα είχαν κλείσει. Μιλώντας από ίδια εμπειρία θα έλεγα ότι τα Ιταλικά αυτοκίνητα έχουν ανέβει αρκετά σε αξιοπιστία (όχι στο σημείο των Ιαπώνων) αλλά τα όποια προβλήματα παρουσιάζονται ( αν παρουσιαστούν) τα λύνεις έτσι και αλλιώς κατα την διάρκεια της εγγύησης. Σε πρόβλημα που μου έτυχε στο Grande Punto που έχω (κρεμαγιέρα) η ανταπόκριση ήταν άμεση και την άλλαξαν με καινούργια. Όσο για το after sales δέχεται βελτίωση αλλά η Fiat Ιταλίας το έχει πάρει γραμμή και δεν αφήνει τους εδώ σε χλωρό κλαρί. Μετά από την αποκατάσταση του προβλήματος που προανέφερα δέχτηκα τηλεφώνημα από υπηρεσία της Fiat στο Μιλάνο για να κάνω κριτική για την αντιπροσωπεία που έκανε την εργασία και υπάρχει ειδική τηλεφωνική γραμμή για όλους τους Έλληνες κατόχους Fiat ώστε αν δεν βρίσκουν άκρη με τις εδώ αντιπροσωπείες, να επικοινωνούν με τους Ιταλούς απευθείας.
οδηγω εδω και πεντε χρονια μια ALFA GT και εκτος απο τα καμενα λαμπακια μπροστα δεν εχει βγαλει τιποτα αλλο.Το αμαξι τι να σας πω,ειναι αεροπορια. Καθε φορα ποθ την οδηγαω μου θυμιζει μια νεα εμπειρια απο το ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΗΣ ΑLFA ROMEO.Και ας εχειν οι υποληποι (γερμανοι) κουμπακια και οθονες και διαφορα αλλα μπιχλιμπηδια.Και να σας πω κατι?Κανω πολλα ταξιδια συχνα,τα περισσοτερα φορτομενα (express) ειναι γερμανικα
Χίλια συγγνώμη που επανέρχομαι, αλλά κόντεψα να μείνω καραφλός. Έγραψε ο φίλος iapon....., ότι τα ιταλικά πουλιούνται για ένα ξεροκόμματο. Θα τον συμβουλέψω να δει τους πίνακες με τις πωλήσεις μεταχειρισμένων την τελευταία πενταετία. Και αν κάτι πωλείται για ξεροκόμματο είναι π.χ. ένα κουτί με ρόδες που λέγεται Atos.
ΜΕΡΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ Η ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΧΑΝΟΥΝ Η ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.ΔΙΑΒΑΖΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΦΙΑΤ ΣΤΙΛΟ ΜΕ 465.000 ΧΛΜ,ΚΑΤΙ ΛΑΝΤΣΙΑ ΝΤΕΝΤΡΑ ΜΕ 365.000 ΧΛΜ. ¨ΣΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ¨.ΜΑ ΚΑΛΑ ΣΕ ΣΠΗΛΙΕΣ ΖΟΥΜΕ?ΠΟΤΕ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΑ 465.000 ΧΛΜ Ο ΚΥΡΙΟΣ?ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΥΤΟ ΒΓΗΚΕ ΤΟ 2002.ΠΟΣΑ ΧΛΜ. ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ?80.000?ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ? ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΛΟΙ ΕΠΕΣΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΝΕ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΓΡΑΦΕ ΟΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΜΑΚΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕ...!!!ΤΟ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ 1 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Η ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!Ο ΕΝΑΣ ΕΙΧΕ ΤΟ ΝΤΕΝΤΡΑ ΣΕ ¨ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗµ (ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΑΛΚΑΝΤΑΡΑ ΘΑ ΕΝΝΟΟΥΣΕ) ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΑΣ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΦΙΑΤ ΣΤΙΛΟ ΜΕ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ 465.000 ΧΛΜ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ...ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ...-ΛΟΥΚΑΣ-
Όλοι σας κοιτάτε το "δικό σας" ιταλικό που έβγαλε 500.000χλμ "μόνο με τα σέρβις του". Δεν πειράζει, εμείς τη φάγαμε, είναι μέχρι να τη φάτε και εσείς να το καταλάβετε. Οι στατιστικές δεν βγαίνουν μόνο για το "δικό σας" αυτοκίνητο αλλά για όλα. Και όταν σου λένε ότι στατιστικά το 1 στα 2.5 αυτοκίνητα παθαίνει βλάβη, πάρε ιταλικό να το παίζεις οδηγός μη σε πούνε μαντρά και για.. ότι πάθει, λεφτά έχεις, να ζήσουνε και οι ιταλοί. Εγώ λυπάμαι, δεν έχω λεφτά για πέταμα.
...ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ(ΚΑΙ ΤΩΡΙΝΟ ΜΟΥ ) ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΕΝΑ ΠΟΥΝΤΟ 16 V ΤΟΥ 2003, ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΠΕΣΑΝ ΝΑ ΜΕ ΦΑΝΕ. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΙΤΑΛΙΚΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6,5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 151.000 ΧΛΜ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΥΝΗΘΗ ΣΕΡΒΙΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ...ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΕΛΤΑ!!!
poia italika kai pia alfa romeo..?ola fiatakia einai me allo sima..idia moter,idia patwmtata,idia timonia.. peri aksiopistias as min to piasoume,tha gelame mexri avrio..
Το αυτοκίνητο πρέπει να φρενάρει, πρέπει να στρίβει, πρέπει να σε χωράει, πρέπει να σε βγάλει ζωντανό σε πιθανό ατύχημα, πρέπει να σε διασκεδάζει στην οδήγηση του, να μη σε κουράζει, και ΑΝ δε καίει και λάδια τότε ακόμα καλύτερα Τα ιταλικά αυτοκίνητα στο παρελθόν είχαν κάποια προβλήματα που δεν βοήθησαν καθόλου στη φήμη τους αλλά η αλήθεια είναι ότι πάντα παραβλέπουμε τα φοβερά πλεονεκτήματα που έχουν Ο ειδικός τύπος συμπεριλαμβανομένου και του αυτοτριτη τα χτυπάει τις περισσότερες φορές χωρίς λόγο Για πιο λόγο ακριβώς δεν υπάρχουν στην έρευνα για το best value for money τις alfa – lancia – fiat sedici – fiat linea κ.α κύριοι; έτσι θα βγάλουμε σοβαρά αποτελέσματα εμείς οι φίλοι των αυτοκινήτων; Το σημαντικότερο πρόβλημα των ιταλικών αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι οι αντιπροσωπείες που είναι ανίκανες να ακολουθήσουν την εξέλιξη των αυτοκινήτων τα οποία πουλάνε Δεν αναγνωρίζουν εγγυήσεις εύκολα, έχουν κακή υποστήριξη προϊόντος και γενικά το after sales τους είναι τραγικό. (εκτός φωτεινών εξαιρέσεων φυσικά) δεν βγαίνει όμως κανένα περιοδικό να τους ξεμπροστιάσει. Υπάρχουν οι διαφημίσεις βλέπεται..... Φίλε santo αυτό που λες δεν έχει καμία, μα καμία σχέση με τα αυτοκίνητα. Πιάνεις ένα μόνο χαρακτηριστικό και το κάνεις πανάκια. Δεν είναι έτσι τα αυτοκίνητα. Πες μου πόσο λάδι καίει το αλμερα σου αν το πας για 2ώρες στις 7.000 στροφές; Α ναι δεν πιάνει τόσο...Πόσα λεπτά τις ώρας λες να αντέξει ένα tiilda αν το δώσεις σε έναν ιδιοκτήτη mito, TSI, κτλ κτλ; Αν μπεις σε σελίδα με γερμανικά μεταχειρισμένα θα δεις να πουλάνε alfa 156 με 350.000 – 400.000 km. Λες να έχουν πειραγμένα κοντέρ; Στη γερμανια ο δείκτης ικανοποίησης της alfa romeo είναι στη δεύτερη θέση http://www.jdpower.com/corporate/new...df/2009116.pdf Οι φίλοι της αυτοκίνησης δεν είναι οπαδοί ομάδων, είναι φίλαθλοι. Δεν είμαι Ολυμπιακός, παναθηναϊκός, Αεκ, παοκ, VAG, Alfa Romeo, κτλ κτλ. Δεν λέω ότι το tiilda είναι πιο άσκημο και από καφετιέρα επειδή είναι nissan .... το λέω επειδή είναι. Σε αντίθεση το qashqai είναι όμορφο πως να το κάνουμε. Τώρα το αν η fiat πουλήσει μερικά εκατομμύρια 500αρακια στην Αμερική και γεμίσει το τόπο με mito multiair, εκτός απ' ότι θα τα βλέπουμε στις Αμερικάνικες ταινίες και ότι ΙΣΩΣ να επενδύσουν περισσότερα στην εξέλιξη δεν μπορώ να πω ότι θα βοηθήσει ιδιαίτερα τον Ελληνα όταν ο αντιπρόσωπος θα συνεχίσει να τον κλέβει στα ίσια και να μη νοιάζεται για τη φήμη των αυτοκινήτων που ο ίδιος πουλάει.
Ειμαι κατοχος CLK και Alfa GT. Στην κατοχη μου ειχα πολλα ιταλικα και γερμανικα αυτοκινητα. Το θεμα αξιοπιστιας ειναι πολυ πιο πολυπλοκο απο τις φωτοβολιδες και τις καραμελες. Εχοντας εμπειριες στον ιταλικο τομεα των συνεργειων παντα ειχαν την φροντιδα ιδιωτη μηχανικου μη εξουσιοδοτημενου, ανθρωπων με μερακι για τα αυτοκινητα και παντα το κοστος ηταν χαμηλο. Παρομοια θα ελεγα για καποιον κατοχο μερσεντες μιας και εκει απο την μερα που απευθυνθηκα σε ιδιωτη μη εξουσιοδοτημενο επαψαν τα λαμπακια και οι κομπρεσσορες ως δια μαγειας. Τα τελευταια 20 χρονια οι ιταλικες εταιρειες ανεβασαν σημαντικα τον πηχη ποιοτητας και αξιοπιστιας. Δεν θεωρω μεσα απο τα τιμολογια μου τα αυτοκινητα αυτα θεους αλλα μηχανες οπως και τα γερμανικα-ιαπωνικα-ιταλικα. ειναι θεμα επιλογων, ο προλαλησαντας εχει 330000χλμ ως κατορθομα οταν στα 365000 η Lancia Dedra μου βρισκεται αυτη τη στιγμη στο γκαραζ ακομα ''μαχιμη''. Σταματωντας ομως την ''μικροπολιτικη'' του καφενειου, το Fiat Group αυτη την στιγμη αφου περασε μια οικονομικη λελαπα καταφερε μεσα σε 4 χρονια να εχει μια πληρεστατη γκαμα,αξιοπιστη,φτηνη και ποιοτικη με πολλες καινοτομιες και να φτανει να βρισκεται λιγο κατω απο μεγαλα γερμανικα ονοματα κυριως λογω τις καμψης της και της προσφατης οικονομικης αδυναμιας. Επειδη ομως στην Ευρωπη στην οποια ειχα την χαρα να κατοικω και να δραστηριοποιηθω η εικονα του ομιλου διαφερει σε μεγαλο βαθμο απο τον ελληνικο καφενε και αυτο οφειλεται σε τεραστια βλακεια των ιθυνοντων της ελληνικης διοικησης του ομιλου που αφηνει τα προιοντα της χωρις καν την αναλογη προωθηση που τους αξιζουν. +1 απο εμενα στους Ιταλους -10 στην ελληνικη διοικηση που αδρανει εδω και δεκαετιες ειτε στο θεμα marketing και στο after sales kai service.
Κάθομαι και διαβάζω ορισμένα σχόλια και ειλικρινά απορώ με το μυαλό ορισμένων. Μα, μιλάει ο santo και συγκρίνει τις Alfa Romeo με ένα Nissan Almera. Συγνώμη μα, άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Τι σχέση έχουν μεταξύ τους; Μα καμία! Ίσως ότι και τα δύο είναι αυτοκίνητα; Μάλλον. Ο XBIRC πάλι μιλάει για αξιοπηστία και πανάκριβα service. Μάλλον αν του έδιναν μια Ferrari ή μια Maserati να μη μιλούσε καθώς αυτά τα αυτοκίνητα θα του ανέβαζαν το prestige τουλάχιστον. Μιλάει για μεταπωλητική αξία; Συγνώμη αλλά επειδή το ακούω από πολλούς, αν αγοράζετε αυτοκίνητο για να το πουλήσετε μετά σε καλή τιμή, δεν είστε απλοί οδηγοί αλλά μαντράδες. Ξεκαθαρίστε το στον εαυτό σας. Όσο για τις παιδικές ασθένειες προηγούμενων 10ετιών για τις οποίες κατηγορείται η Alfa Romeo, προσωπικά δεν έχω να πω κάτι. Οδηγώ Alfa Romeo 156, του 00' με 137.000 ΧΛΜ +, και δηλώνω απόλυτα ικανοποιημένος. Αν η μεγαλύτερη μερίδα του πληθυσμού με θεωρεί βλάκα, ας είναι έτσι.
Η δικιά μου Α146 έχει 368000χλμ χωρίς να κάψει σταγόνα λάδι.Αυτά για τον από πάνω με τη γιαπωνέζικη χύτρα.
Πηγαίνετε να πάρετε Alfa Romeo, να τις πουλήσετε μετά για ένα ξεροκόμματο! Τουλάχιστον οι γερμανικές κουδουνίστρες πιάνουν κανένα φράγκο στη μεταπώληση κι ας χαλάνε το ίδιο. Και για να σας τα πουλήσουν θα σας λένε για σχέδιο, για πάθος, για κράτημα και άλλες τέτοιες αηδίες. Τι να τα κάνεις όλα αυτά όταν σε 5 χρόνια είναι για πέταμα επειδή κανένας δεν το αγοράζει? Πάρτε κανένα Ιάπωνοκορεάτη να ανοίξει το μάτι σας!
Βεβαίως και το Ιταλικό αυτοκίνητο αποτελεί τη μοναδική πρόταση. Γι αυτό και εγώ αγοράζω και οδηγώ μόνο Ferrari.
ΕΧΩ FIAT PUNTO SPORTING ΜΟΝΤ.2000. 250000ΧΜ. ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ.ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΕΡΒΙΣ ΣΕ ΜΑΣΤΟΡΑ.ΟΧΙ ΣΤΗ FIAT.ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΛΟΙ ΕΛΕΓΑΝ FIAT ΠΗΡΕΣ;ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟΙ ΑΛΛΑΞΑΝ ΓΝΩΜΗ.ΤΟ PUNTO ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 9 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΥΝΧΡΟΝΟ.
FORZA ITALIA!!!Εχω ενα FIAT stilo ABARTH 2.4c.c 20v 200Hp+ το οποιο εχει κανει 465000km και συνεχιζει να γραφει χωρις το παραμικρο εκτος βεβαια των απαραιτητων συντηρησεων και καποιων αυτονοητων επισκευων μετα απο τοσα χιλιομετρα και με απιστευτες ταχυτητες.Περαν των LANCIA Delta K ALFA ROMEO 159 που εχουν συγγενεις και ειναι απροβληματιστα ειχαμε και μια Delta 1.6 πριν παρουμε την νεα(παραπανω) Delta με 550000km και ουτε σταγονα λαδι.Μαλιστα το αμαξι ακομα κενταει στον δρομο.Γενικο συμπερασμα λοιπον ειναι οτι αλλο η αντοχη στην (εντονη) κακομεταχειρηση του αυτοκινητου και αλλο οι αναιτιες βλαβες.ONLY ITALIAN CARS!!!Εχω και πολλα αλλα παραδειγματα για την ανωτεροτητα των ΙΤΑΛΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ τοσο σε οδηγικη απολαυση και ομορφια οπου εκει απλα δεν εχουν ανταγωνισμο αλλα και αξιοπιστια!!!
ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΕΧΩ ΚΑΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΞΑΝΑ ALFA . ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ,ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ, ΔΕΝ ΜΕΤΑΠΟΛΟΥΝΤΑΙ.ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ... ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΧΑΛΑΣΕΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΟ ΑΛΛΑ Ο ΟΔΗΓΟΣ. ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΘΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΦΟΥ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟ.AN ΕΞΑΙΡΕΣΩ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΑΛΦΑ. ΦΙΛΙΚΑ ΧΡΗΣΤΟΣ
forza italia!!!
ΟΣΟ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΟΥΤΕ ΦΟΡΜΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ.ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ,Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΩΝ ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΙΤΑΛΙΚΟ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΕΡΕΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ.
Stis kathgories pou shmetexoun prwtagnistoun..
ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΓΑΠΑΣ Η ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΜΙΣΗΣ.ΕΧΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΕΝΑ STILO ΤΟΥ 2002 ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΜΕΝΑ SERVICE. TO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η FIAT AUTO HELLAS.ΑΡΑ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΛΕΞΕΙΣ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΕΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΠΡΟΙΟΝ.
Τα πράγματα είναι απλά. Οι Ιταλοί έχουν γράψει χρυσές σελίδες στην ιστορία του αυτοκινήτου. Και ασχολούνται με το αντικείμενο για πάνω από έναν αιώνα. Τότε που οι Ιαπωνοκορεάτες π.χ. κινούταν ακόμα με άλογα.. Και η αναγέννηση της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας μόνο χαρά μπορεί να γεμίζει τους γνήσιους λάτρεις της αυτοκίνησης. Η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται κύριοι! Τώρα, για όσους ξερόλες σπεύσουν να ειρωνευτούν τον θεσμό που λέγεται ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, θα κάνω δύο επισημάνσεις. Πρώτον, οι περισσότεροι από εσάς δεν οδηγήσατε ποτέ ιταλικό αυτοκίνητο, απλώς θέλετε να ρίξετε τη χολή σας. Κρατήστε στατιστικά, πόσοι θα βγουν να πουν "εγώ πήρα αυτό και δεν πήγα ποτέ συνεργείο" και άλλα τέτοια γραφικά. Και δεύτερον, το αυτοκίνητο (ανεξαρτήτως μάρκας και μοντέλου), θέλει ΦΡΟ-ΝΤΙ-ΔΑ. Αν το προσέξεις θα σε προσέξει. Αν δεν το προσέξεις τότε κάποια στιγμή, αργά ή γρήγορα, θα σε αφήσει. Και έχω δει στο δρόμο να μένουν αυτοκίνητα ιταλικά όπως επίσης είδα να μένουν και γερμανικά,γαλλικά,ιαπωνικά,κορεάτικα,σουηδικά κλπ. Τόσο απλά............
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΟΙΟΝ"ΤΣΑΠΑΤΣΟΥΛΙΑΣ".ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΜΩΣ Η ΠΡΟΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΕΝΟΣ!ΤΟ GRANDE PUNTO ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΠΟΡ,ΑΝΕΤΟ ΚΑΙ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ Ο,ΤΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥΛΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ.ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΡΚΕΤΟ?ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΔΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΙΤΑΛΟ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ.ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΤΕ Η ΙΤΑΛΙΑ ΘΑ ΕΠΑΝΑΚΑΜΨΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΑΙΑΣ ΤΑΞΗΣ.
Δυστυχώς το κακό παρελθόν των ιταλικών αυτοκινήτων κάνει ακόμα και σήμερα πολλούς καταναλωτές επιφυλακτικούς ως προς την απόκτησή τους.
Το Gruppo Fiat πραγματι εχει ανεβει πολύ τα τελευταια χρονια. Και δεν ειναι η GM και η Chrysler που τους εχουν ανεβασει. Η ποιότητα τους ειναι σχεδον γερμανικη μετά από επιτυχημενες επενδυσεις σε γραμμες παραγωγής στην βόρεια Ιταλία, κατάργηση μονάδων στην Νότια , μεγάλες επενδύσεις στην Πολωνια, και πρόσληψη ανωτερων στελεχών από την Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Ο σχεδιασμός τους ξεχωριζει επίσης. Το μεγάλο μυστικό τους όμως είναι ένα: Multiair τεχνολογία που θα την συνδυάσουν με μικρά turbo και αμεσο ψεκασμο. Ετσι θα ολοκληρώσουν το πακέτο της ποιοτικής - σχεδιαστικής - τεχνολογικής - επάρκειας ή και υπεροχής και θα κάνουν πολλά βήματα μπρστά στις πωλήσεις αλλά και στο Image.
Είμαι κάτοχος μίας 156 του 2003 με 110,000 χλμ, και έχω αλλάξει ένα θερμοστάτη μόνο πρόσφατα. Παλιότερα είχα μία 146 του 98 με 140,000 χλμ εκεί τα προβλήματα ήταν περισσότερα όλα ηλεκτρικά (3) BOSCH . Έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ τα ιταλικά από πλευράς αξιοπιστίας και ποιότητας. Από την άλλη πλευρά όλες η μάρκες έχουν βελτιώσει πάρα πολύ το image, γερμανικά και ιαπωνικά. Θα αγόραζα ένα ιταλικό την παρούσα στιγμή γιατί μου κέρδισε την εμπιστοσύνη η 156
Τα Ιταλικά έχουν ψυχή που δεν βρίσκεις αλλού. Ειδικά αν είναι Alfa Romeo. Τα τωρινά Ιταλικά μοντέλα είναι ίδια ή και ανώτερα του ανταγωνισμού τους. Και είχα και από αυτά. Alfa 159 2.2 !!
Ξεκινώ με την παρατήρηση ότι η Lancia είναι η αγαπημένη μου μάρκα. Πιστεύω ότι οι Ιταλοί ξέρουν και φτιάχνουν ντιζαινάτα αυτοκίνητα, τα οποία δεν σε πάνε απλά, αλλά σου δημιουργούν το αίσθημα της ρομαντικής αυτοκίνησης. Δεν έχουν αυτό το αποστειρωμένο στυλ των Ιαπωνικών, ούτε το σοβαροφανές των γερμανικών αυτοκινήτων. Έχουν φινέτσα και στυλ. Από κει και πέρα όμως είναι ακριβά για τον μέσο καταναλωτή. Π.χ. δεν μπορεί η Musa που δεν προσφέρει τίποτα σε χώρους και πρακτικότητα να κοστίζει 14.000 στη βασική της έκδοση με κινητήρα 1.4 8V (70 ίππων) χωρίς κλιματισμό. Επίσης το Bravo 1.4 tjet είναι πολύ πιο ακριβό από ένα Octavia turbo. Πιστεύω ότι το group Φιατ προσπαθεί να γερμανοποιηθεί (μάλλον φολκσβαγκενοποιηθεί) με την πεποίθηση ότι τιμολογώντας τα αυτοκίνητα πιο ακριβά, θα αποκτήσει περισσότερο κύρος και σεβασμό.
να μην λεμε τωρα κουταμαρες...ειναι τα ιταλικα αυτοκινητα εμπιστοσυνης?θα βγαλει το φιατ η το λαντσια 331.000χλμ οσα εχει το αλμερακι μου χωρις να καψει ουτε σταγονα λαδι?τα ιταλικα ειναι μονο για μοστρα και τιποτα αλλο!ενταξει εχει και φινετσα...τιποτα αλλο!στο αλμερακι μου εχω 331.000χλμ σερνοντας τρειλερ -παρακαλω-θα αντεξει το αλφα ρομεο?γιαπωνεζικο για παντα...και σε οποιον αρεσει!