• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Κίνηση μπροστά, πίσω ή στους τέσσερις τροχούς;

Κίνηση μπροστά, πίσω ή 4χ4;

Διαβάστηκε από 30513 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/9/2019
 

Απλότητα της μπροστά κίνησης, οδηγική ευχαρίστηση με το πίσω μέρος ή τετρακίνητη αποτελεσματικότητα; Διαβάστε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε περίπτωσης σε σχέση πάντα με τη θέση του κινητήρα.

Στον τομέα της αυτοκίνησης, υπάρχουν πολλές περιπτώσεις όπου οι εταιρείες δεν έχουν αποφασίσει ποια είναι η καλύτερη λύση, γιατί απλούστατα δεν… υπάρχει! Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η επιλογή του κινητήριου άξονα (εμπρός, πίσω ή και στους 4 τροχούς). Σίγουρα θα έχετε ακούσει πολλές συζητήσεις και αναλύσεις σχετικά με το ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να «περνά» η ισχύς του κινητήρα στην άσφαλτο. 
 
Η πλειονότητα των αυτοκινήτων που πωλούνται σήμερα είναι προσθιοκίνητα, όμως υπάρχουν και εταιρείες για τις οποίες η κίνηση στον πίσω άξονα είναι μέρος του «χαρακτήρα» τους, όπως η BMW και η Mercedes-Benz (σ.σ. βέβαια και αυτές πλέον έχουν μεταφέρει σε κάποια μοντέλα τους την κίνηση εμπρός, προκαλώντας μάλιστα τις αντιδράσεις των πιστών οπαδών τους). 
 
Υπάρχει, λοιπόν, σωστός και λάθος τρόπος μετάδοσης της κίνησης; Ασφαλώς όχι και σε αυτό το κείμενο θα αναλύσουμε τα οφέλη και τα μειονεκτήματα της κάθε επιλογής σε συνάρτηση πάντα με τη θέση του κινητήρα, που αν εξαιρέσουμε τα περισσότερα supercars, στη συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων βρίσκεται μπροστά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ