Η Alfa Romeo έδωσε την «εξουσία» της διαμόρφωσης της οδικής συμπεριφοράς και της οδηγικής αίσθησης στον οδηγό μέσω του Alfa D.N.A.

Ρυθμίζοντας το στιλ οδήγησης στη θέση Dynamic, αντιλαμβάνεσαι πλήρως ότι βρίσκεσαι μέσα σε μια Alfa Romeo.

Το κόψιμο στο πορτ μπαγκάζ και η διακριτική αεροτομή, δίνουν ακόμα πιο όμορφο στιλ στα πίσω φωτιστικά σώματα της MiTo.

Alfa Romeo MiTo 1,4 TB 155 PS του 2009 - Ισχυρό D.N.A.

17.022 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/9/2012

Η πρώτη μικρή Alfa Romeo που κυκλοφόρησε ποτέ, πήρε το όνομά της από το Μιλάνο και το Τορίνο (MiTo). Συνδυάζοντας εμφάνιση και επιδόσεις, αγαπήθηκε κατευθείαν από τους λάτρεις του σπορτίφ χαρακτήρα.

 
+ Η σχεδίαση του αμαξώματος, η οδική συμπεριφορά και η οδηγική αίσθηση (ειδικά στην επιλογή Dynamic), η αίσθηση και η απόδοση των φρένων, η τιμή αγοράς.
- Η αίσθηση από το τιμόνι στην επιλογή Normal, η άνεση στην επιλογή Dynamic, οι χώροι 
στο πίσω κάθισμα και ο μη πρακτικός χώρος αποσκευών.

Σημαντικότεροι 
ανταγωνιστές
- Peugeot 207 1,6 GT
- Opel Corsa 1,6 GSi

Κινητήρας 
Το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 1.368 κ. εκ. με τις 16 βαλβίδες, αποδίδει 155 ίππους. Πρακτικά, αυτό εξαρτάται από το αν ο οδηγός έχει επιλέξει τη θέση Dynamic του συστήματος D.N.A., με το οποίο έχει αμεσότερη απόκριση του γκαζιού, ενώ την ίδια στιγμή ο κινητήρας αποδίδει τη μέγιστη ροπή των 230 Nm. Οι επιδόσεις της MiTo είναι πολύ καλές, καθώς για την μέτρηση των 0-100 χλμ./ώρα από στάση χρειάστηκε 8,8 δλ. Η κατανάλωση εξαρτάται από τους ρυθμούς κίνησης, με την εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης να είναι στα 6,5 λτ./100χλμ. 

Οδική συμπεριφορά
Η Alfa Romeo έδωσε την «εξουσία» της διαμόρφωσης της οδικής συμπεριφοράς και της οδηγικής αίσθησης στον οδηγό μέσω του Alfa D.N.A. Το σύστημα αυτό πήρε το όνομά του από τις επιλογές Dynamic, Normal και All Weather. Στη θέση Normal το τιμόνι είναι πιο ελαφρύ, αλλά η MiTo είναι πολύ σταθερή με μια μικρή υποστροφή υπό πίεση, που όμως είναι απολύτως ελεγχόμενη. Στη θέση Dynamic το τιμόνι «βαραίνει», αποκτά πολύ καλή αίσθηση, ενώ η απόκριση του γκαζιού γίνεται πολύ άμεση και το εμπρόσθιο ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2 ενεργοποιείται. Η θέση All Weather, σας χαρίζει τη μεγαλύτερη δυνατή πρόσφυση ακόμα και σε βροχή ή χιόνι. Τα φρένα με τετραπίστονες δαγκάνες από τη Brembo προσφέρουν άριστη ακινητοποίηση. 

Εσωτερικό – Χώροι
Στο εσωτερικό της MiTo οι χώροι επαρκούν για τέσσερα άτομα και δύσκολα θα χωρέσει πέμπτος ενήλικας, λόγω του πλάτους της. Εφόσον οι πίσω επιβάτες είναι μέσου ύψους, δεν θα αντιμετωπίσουν ιδιαίτερο πρόβλημα ως προς την οροφή της MiTo. Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι επαρκής. Ο χώρος αποσκευών έχει καλή χωρητικότητα για την κατηγορία, με 270 λίτρα διαθέσιμα για τις ανάγκες σας. 

Μεταπωλητική αξία
Η αξία μεταπώλησης κυμαίνεται σε ικανοποιητικά επίπεδα, κυρίως χάρη στις αξιοθαύμαστες για το μέγεθος επιδόσεις της και στην ευελιξία που επιδεικνύει μέσα στην πόλη. Η κατανάλωση επίσης δεν είναι απαγορευτική.

Value for Money
Η μικρή Alfa Romeo έχει καλές επιδόσεις, είναι σε μέγεθος αυτοκινήτου πόλης, ενώ ο εξοπλισμός της είναι υπερπλήρης. Όλα τα παραπάνω συνηγορούν για την απόκτησή της, καθώς έχει και καλή μεταπωλητική αξία. 

Τιμή αγοράς 2009: 18.500 ευρώ

Τιμή αγοράς 2012: 11.900 ευρώ

Τιμή πώλησης 2012: 13.400 ευρώ

Από το 2008 μέχρι σήμερα: H Alfa Romeo MiΤo παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2008. To 2010 παρουσιάστηκε με τον κινητήρα MultiAir και το 2012 παρουσιάστηκε με τον κινητήρα TwinAir.