Ανανεωμένο Ford Kuga: Με νέα Active έκδοση και πρώτη φορά full hybrid
12 Φωτογραφίες »

Ανανεωμένο Ford Kuga: Με νέα Active έκδοση και πρώτη φορά full hybrid

22.614 Επισκέψεις στο άρθρο (17/1/2024)

- Νέα προσθήκη η Active έκδοση και με δύο νέα χρώματα
- Με το νέο σύστημα infotainment SYNC 4 και στάνταρ ψηφιακό πίνακα 12,3 ιντσών
- Plug-in υβριδικό με 243 ίππους και πιο γρήγορο στο 0-100
- Και υβριδικό με τετρακίνηση και 183 ίππους

Το best-seller στα Plug-in υβριδικά στην Ευρώπη για τρίτη σερί χρονιά

Στην παρουσίαση του ανανεωμένου Kuga, το οποίο έχει τον τίτλο του Plug-in υβριδικού μοντέλου με τις περισσότερες πωλήσεις το 2021, το 2022 και, όπως όλα δείχνουν, το 2023, προχώρησε η Ford. Νέα σημαντική προσθήκη είναι η έκδοση Active, η πιο περιπετειώδης έκδοση στο ανανεωμένο Kuga αλλά και το γεγονός πως το Kuga θα διαθέτει πλέον αυτοφορτιζόμενη υβριδική έκδοση. 

Νέα προσθήκη η Active έκδοση και με δύο νέα χρώματα

Όσον αφορά την σχεδίασή του, το Kuga facelift λαμβάνει τώρα νέα και ελαφρώς πιο αιχμηρά φωτιστικά σώματα (με προβολείς full LED με Automatic High Beam Control) που πλέον συνδέονται μεταξύ τους μέσω μιας λεπτής LED μπάρας που διατρέχει κατά μήκος του καπό. Από κάτω υπάρχει γρίλια με νέο σχεδιασμό, στο κέντρο της οποίας υπάρχει το έμβλημα της μάρκας. Από εκεί και πέρα, όπως έχουμε συνηθίσει στα μοντέλα της Ford, κάθε εξοπλιστικό επίπεδο (Titanium, ST-Line και Active) διαφοροποιεί ελαφρώς την εμφάνιση του Kuga στο κομμάτι της σχεδίασης των προφυλακτήρων μπροστά και πίσω, στην γρίλια, τις πλαϊνές ποδιές και τους διαχύτες. Οι νέες εκδόσεις Kuga Active έχουν αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 10 mm εμπρός και 5 mm πίσω, για κίνηση σε εκτός δρόμου διαδρομές και πρόσθετο drive mode με ονομασία Trail που μεταβάλλει την απόκριση του γκαζιού και του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης ώστε ο οδηγός να μπορεί να ελέγχει πιο αποτελεσματικά το αυτοκίνητο σε μαλακές επιφάνειες όπως η άμμος ή η λάσπη.


Η ανανεωμένη παλέτα εξωτερικών χρωμάτων περιλαμβάνει το νέο Desert Island Blue και το Bursting Green, μαζί με τα Agate Black, Solar Silver, Frozen White και Lucid Red, ενώ υπάρχουν ακόμη πέντε νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου.

Με το νέο σύστημα infotainment SYNC 4 και στάνταρ ψηφιακό πίνακα 12,3 ιντσών

Το ανανεωμένο Kuga λαμβάνει το τελευταίας γενιάς σύστημα infotainment της μάρκας με όνομα SYNC 4 που έχει ως βάση μια οθόνη 13,2 ιντσών (έρχεται στάνταρ), το οποίο έχει διπλάσια υπολογιστική ισχύ σε σχέση με το σύστημα SYNC 3. Η οθόνη είναι συμβατή με 5G αλλά και με Apple CarPlay και Android Auto ασύρματα, έχει σύστημα πλοήγησης και εφαρμογή Alexa με την οποία οδηγοί και επιβάτες μπορούν να ρωτούν το σύστημα και δίνουν εντολές ακόμη και αν δεν έχουν το smartphone τους συνδεδεμένο. Το σύστημα SYNC 4 βοηθά επιπλέον τους οδηγούς να αξιοποιήσουν στο έπακρο την ικανότητα ρυμούλκησης του Kuga μέσω ενός νέου συστήματος με όνομα Trailer Connection Checklist. Αυτό επιτρέπει στους οδηγούς να εισάγουν τις διαστάσεις του αυτοκινήτου και του τρέιλερ τους, ώστε το SYNC 4 να μπορεί να επιλέξει μια διαδρομή που θα τους βοηθήσει να αποφύγουν στενές στροφές, χαμηλές γέφυρες και άλλα εμπόδια. Η κεντρική οθόνη με οριζόντια διάταξη έχει δίπλα της έναν νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων TFT 12,3 ιντσών, ο οποίος είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις.

Η πρακτικότητα παραμένει βασικό χαρακτηριστικό και του Kuga. Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς μπορούν να μετακινούνται σε μια διαδρομή 140 mm και να προσφέρουν πάνω από 1 μέτρο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών ή έως και 553 λίτρα στο χώρο αποσκευών.

Plug-in υβριδικό με 243 ίππους και πιο γρήγορο στο 0-100

Το ανανεωμένο Kuga θα προσφέρεται με αναβαθμισμένα ηλεκτροκίνητα συστήματα κίνησης και είναι σημαντικό να τονίσουμε πως δίπλα στην Plug-in υβριδική έκδοση, υπάρχει τώρα μια αυτοφορτιζόμενη υβριδική επιλογή. Το Kuga Plug-In Hybrid επωφελείται από μεγαλύτερο ηλεκτροκινητήρα και ένα αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο που του επιτρέπουν πλέον να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα - σχεδόν δύο δευτερόλεπτα ταχύτερα από πριν. Τo Plug-in υβριδικό σύνολο αποτελείται από τον βενζινοκινητήρα των 2,5 λίτρων της Ford, ο οποίος λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, τον ηλεκτροκινητήρα, τη γεννήτρια και τη μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 14,4 kWh που αποδίδουν πλέον 243 ίππους (από 225 PS). Οι εκπομπές CO2 είναι 20-28 g/km WLTP και η κατανάλωση καυσίμου 0,9-1,2 l/100 km, ενώ η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία ανέρχεται σε 60-69 χλμ.

Συνέχεια του άρθρου >>>
SPRING CHECK MERCEDES
fiat