Στο πίσω κάθισμα ο χώρος έδειξε να είναι εντυπωσιακός, κυρίως για τα πόδια αλλά και για τα κεφάλια των επιβατών.

    Χώροι: Τραβώντας την πλατφόρμα στα άκρα

    45.885 Επισκέψεις στο άρθρο (26/2/2019)

    Φαίνεται ότι η Skoda, από τις εκδοχές μεγέθους που παρέχει το κάθε δάπεδο, επιλέγει διαρκώς το πιο γενναιόδωρο. Στα B-SUV λοιπόν και με το μεταξόνιο να είναι στα 2.651 χλστ., το Kamiq τοποθετείται αρκετά πάνω από τα ξαδέρφια του, το T-Roc και το Arona (2.590 και 2.566 χλστ. αντίστοιχα). Η αίσθηση μέσα, όπως είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά στην Τσεχία, είναι ότι υπάρχει πολύ αεράτος χώρος για τα γόνατα αλλά και για το κεφάλι, κι ας είχε την πανοραμική ηλιοροφή το μοντέλο εκεί, στοιχείο που πάντα κόβει πόντους από την άπλα των πίσω επιβατών. Το πλάτος δεν έδειξε το ίδιο εντυπωσιακό, αλλά σίγουρα θα ικανοποιήσει. Επίσης, είδαμε ότι το τούνελ της μετάδοσης είναι ιδιαίτερα υψηλό Το πορτ-μπαγκάζ είναι τετραγωνισμένο, έχει διπλό δάπεδο και περιεχόμενο όγκο 400 λίτρων.

    Έξυπνες λύσεις
    Δε θα μπορούσαν κι από το Kamiq να λείπουν κάποιες έξυπνες λύσεις για την καθημερινότητα - «Simply clever» είναι εξάλλου το σλόγκαν της Skoda. Σημαντική είναι η προαιρετική ηλεκτρική πέμπτη πόρτα, στοιχείο αξιόλογο για την κλάση, και ακόμα, ο ηλεκτρικός κοτσαδόρος, η προστασία των θυρών από μικροεκδορές (σε εκτέλεση ακριβώς όπως το ξέρουμε από μοντέλα της Ford) αλλά και η αναδιπλούμενη πλάτη της εμπρός δεξιάς θέσης. Επίσης, η γνωστή πια ομπρέλα που έχουμε μάθει από τα μεγαλύτερα Skoda έφτασε κι εδώ και πήρε τη θέση της στο εσωτερικό της πόρτας του οδηγού.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Mercedes
    moto