Σχεδιασμένο από ελληνικά χέρια: Όμορφο στιλ και επίκαιρος ψηφιακός χαρακτήρας, ωστόσο το Kamiq κλέβει την παράσταση με το πλούσιο μαλακό υλικό που σκεπάζει το ταμπλό, από το συνοδηγό μέχρι και όλο το «στέγαστρο» του πίνακα οργάνων. Εργονομικά, ο χρόνος εξοικείωσης είναι στο μίνιμουμ.

H oθόνη στο κέντρο , στη μεγαλύτερη διαμόρφωσή της είναι πράγματι εντυπωσιακή. Ακριβώς εμπρός της υπάρχει κι ένα μικρό «γείσο» για να στηρίζει κανείς το χέρι του όσο ελέγχει το μόνιτορ.

Σχεδιασμένο από ελληνικά χέρια: Όμορφο στιλ και επίκαιρος ψηφιακός χαρακτήρας, ωστόσο το Kamiq κλέβει την παράσταση με το πλούσιο μαλακό υλικό που σκεπάζει το ταμπλό, από το συνοδηγό μέχρι και όλο το «στέγαστρο» του πίνακα οργάνων. Εργονομικά, ο χρόνος εξοικείωσης είναι στο μίνιμουμ.

Δεξιά είναι ο κ. Όλιβερ Στεφάνι, αρχισχεδιαστής της Skoda ο οποίος μας ανέλυσε την εταιρική ταυτότητα της Skoda και την προϊοντική σχεδιαστική προσωπικότητα του Kamiq. Aριστερά είναι ο κ. Δαρκούδης, ο Έλληνας σχεδιαστής που είχε την επίβλεψη για το ντιζάιν του εσωτερικού.

Σε αυτό το αναλυτικό σχέδιο βλέπουμε καλύτερα τις διαστάσεις του μοντέλου από κάθε οπτική.

Εσωτερικό: Digital χαρακτήρας και αρχοντική αίσθηση με μαλακό υλικό

45.887 Επισκέψεις στο άρθρο (26/2/2019)

Να λοιπόν, που γίνεται: μπορείς και στα B-SUV να βάλεις μαλακό υλικό κι ας μας λένε αρκετές εταιρείες ότι το κοινό δεν ενδιαφέρεται πολύ για τέτοια στοιχεία. Η Skoda επένδυσε στο μαλακό υλικό και έχει ντύσει με αυτό όλο το πάνω μέρος του ταμπλό. Είναι μάλιστα ένα ελαστικό πλαστικό, πλούσιο και αρχοντικό με πολύ ευχάριστη διαμόρφωση στην επιφάνειά, το οποίο θα δούμε σε πολλά ακόμα Skoda. «Δεν είναι πιο ακριβό όμως;» ήταν η ερώτηση μας προς τον αρχισχεδιαστή κ. Στεφάνι αλλά και τον επικεφαλής εσωτερικού σχεδιασμού για το Kamiq, τον συμπατριώτη μας κ. Δαρκούδη Δημήτριο. Οι δυο στιλίστες, μας εξήγησαν ότι «το σημαντικό είναι πού θα επιλέξεις να ρίξεις αυτά τα επιπλέον χρήματα. Για τη Skoda κρίθηκε σκόπιμο να δοθεί κάτι παραπάνω στο εσωτερικό. Και η διαμόρφωση της υφής είναι σχεδιασμένη από εμάς».

Κατά τα λοιπά το ταμπλό θυμίζει πολύ το Scala, με μεγάλη (έως 9,2 ίντσες) οθόνη στο κέντρο αλλά και προαιρετικό ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 10,25 ιντσών. Η αίσθηση φιλικότητας και άμεσης εξοικείωσης είναι φυσικά γνώρισμα και σε αυτό το όχημα του γερμανικού ομίλου ενώ έμφαση έχει δοθεί και στην τεχνολογία. Το πακέτο συνδεσιμότητας είναι πληρέστατο μέχρι και με πρόσβαση στο ίντερνετ, ενώ η λίστα με τα βοηθήματα περιλαμβάνει κλασσικές πια λύσεις όπως την υποβοήθηση λωρίδας και το Front Assist με φρένο έκτακτης ανάγκης και αναγνώριση πεζών. Το προσαρμοζόμενο cruise control είναι ακόμα ένα σημαντικό γκάτζετ ενώ εντελώς νέο είναι το Side Assist το οποίο ελέγχει νεκρές γωνίες και οχήματα που πλησιάζουν, ήδη από απόσταση 70 μέτρων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

peugeot
test center