ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συνεργασία μεταξύ των υποσυστημάτων

74.543 Επισκέψεις στο άρθρο
Οι οπτικές ίνες προσφέρουν ταχύτατη διαμεταγωγή δεδομένων μεταξύ εγκεφάλων και αισθητήρων.
2 Φωτογραφίες »

Οι οπτικές ίνες προσφέρουν ταχύτατη διαμεταγωγή δεδομένων μεταξύ εγκεφάλων και αισθητήρων.

Όλα τα συστήματα αυτόνομης πέδησης συνεργάζονται με τον εγκέφαλο του ABS. Αυτό σημαίνει ότι αφενός είναι κρίσιμης σημασίας αυτή η επικοινωνία να είναι συνεχής και απρόσκοπτη, αφετέρου πρέπει να γίνεται σε μεγάλες ταχύτητες ώστε οι αντιδράσεις του οχήματος να είναι όσο το δυνατόν πιο άμεσες. Για αυτό το λόγο οι εμπλεκόμενοι εγκέφαλοι και αισθητήρες επικοινωνούν με συστήματα CAN με διαμεταγωγές της τάξεως των 500 kbit/s, ενώ σε κάποια μεγάλα μοντέλα χρησιμοποιούνται συστήματα FLEXRAY με διαμεταγωγές της τάξεως των 10 mbit/s ή ακόμα και οπτικές ίνες με ταχύτητες της τάξης των 150 mbit/s. Από εκεί και πέρα, ο εγκέφαλος του ABS από μόνος του διαθέτει ανάλογα με το μοντέλο πλήθος λειτουργιών στην διάθεσή του. Αυτό που έχει όμως ιδιαίτερη σημασία, είναι αυτός να έχει προετοιμάσει κατάλληλα τα φρένα πριν χρειαστεί η αυτόνομη πέδηση του οχήματος. Και πράγματι έτσι γίνεται, αφού πριν την δυνητική σύγκρουση η πίεση των φρένων έχει ανέβει και η υδραυλική υποβοήθηση πέδησης είναι σε υψηλότερο επίπεδο ευαισθησίας, ώστε να ενισχύσει το ενδεχόμενα ασθενές φρενάρισμα του οδηγού. 

Εγκέφαλος ABS 9ης γενιάς της Bosch, με υποστήριξη αυτόνομης πέδησης.
2 Φωτογραφίες »

Εγκέφαλος ABS 9ης γενιάς της Bosch, με υποστήριξη αυτόνομης πέδησης.

Σελίδα 1Αυτόματο φρενάρισμα: Ο «συνοδηγός» που φρενάρει όταν εσύ χαζεύεις
Σελίδα 2Συνεργασία μεταξύ των υποσυστημάτων
Σελίδα 3Τι βλέπουν; Πόσα ραντάρ έχουν; Διαφορές από σύστημα σε σύστημα
Σελίδα 4Τι θα δούμε στο μέλλον; Προάγγελοι της αυτόνομης οδήγησης.
Autotriti.gr
EURO NCAP 2024 BIG VANS