O βελτιωτικός οίκος B&B Automobiltechnik είναι υπεύθυνος για το πλήρες πακέτο αναβάθμισης του VW Golf GTI Clubsport S.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

O βελτιωτικός οίκος B&B Automobiltechnik είναι υπεύθυνος για το πλήρες πακέτο αναβάθμισης του VW Golf GTI Clubsport S.

Βελτιωμένο VW Golf GTI Clubsport S με 480 PS

8.123 Επισκέψεις στο άρθρο (27/12/2016)

Η B&B Automobiltechnik θέλοντας να τονίσει τον εκρηκτικό χαρακτήρα του «βασιλιά» του Nurburgring στα προσθιοκίνητα, VW Golf GTI Clubsport S, προχώρησε στην περαιτέρω βελτίωσή του, κάνοντάς το ισχυρότερο και πιο… πιστάδικο.

Δεν έχει περάσει μεγάλο διάσημα από τότε που το νέο VW Golf GTI Clubsport S πήρε τα σκήπτρα ως γρηγορότερο προσθιοκίνητο στην πίστα του Nurburgring, το οποίο κατείχε μέχρι πρότινος το Honda Civic Type R. Αξίζει να αναφέρουμε πως η διαφορά σε χρόνο μεταξύ του πρώην και του νυν τιτλούχου θεωρείται μεγάλη καθώς το Honda Civic Type R είχε τα ηνία με 7:50.63, ενώ το VW Golf GTI Clubsport S κατάφερε 7:47.19.

Βάση της αναβάθμισης αποτελεί ο γνωστός 2λιτρος TSI κινητήρας απόδοσης 310 ίππων ισχύος, ο οποίος με νέα τουρμπίνα και κάποιες ακόμα βελτιώσεις έφτασε τους 480 ίππους.

Βάση της αναβάθμισης αποτελεί ο γνωστός 2λιτρος TSI κινητήρας απόδοσης 310 ίππων ισχύος, ο οποίος με νέα τουρμπίνα και κάποιες ακόμα βελτιώσεις έφτασε τους 480 ίππους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Την εκ νέου κατάρριψη ίσως να έχουν κατά νου οι άνθρωποι της γερμανικής βελτιωτικής εταιρείας, οι οποίοι μετά από εκτεταμένες βελτιώσεις στο μηχανοστάσιο του Clubsport S κατάφεραν να αποφέρουν ισχύ 475 ίππων.

Βάση της αναβάθμισης αποτελεί ο γνωστός 2λιτρος TSI κινητήρας απόδοσης 310 ίππων ισχύος, ο οποίος μετά την αλλαγή κάποιων περιφερειακών στοιχείων -τουρμπίνα, εισαγωγή, αντλία καυσίμου και μπεκ, ολοκληρωμένο σύστημα εξάτμισης με σπορ καταλύτη- αύξησε την απόδοσή του κατά 170 ίππους, με την ροπή να αγγίζει τα 620 Nm -από 380 Nm-.
 

Φυσικό επακόλουθο της αναβάθμισης στην απόδοση ήταν και οι καλύτερες επιδόσεις μιας και το γερμανικό hot hatch κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δλ., 1,8 δλ. λιγότερα δηλαδή από τα 6,3 δλ. που χρειάζεται το εργοστασιακό μοντέλο. Επιπλέον, αυξημένη εμφανίζεται και η τελική ταχύτητα του μοντέλου κατά 35 χλμ./ώρα, η οποία αγγίζει τα 285 χλμ./ώρα.

Πέραν αυτών, ο βελτιωτικός οίκος προχώρησε και στην βελτίωση τόσο του συστήματος ανάρτησης, όσο και των φρένων, προσθέτοντας ρυθμιζόμενες coilover KW Variant3 αναρτήσεις που συνδυάζονται με κιτ ελατηρίων χαμηλώματος, που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 30 χλστ. Στο πεδίο των φρένων υπάρχουν νέοι μεγαλύτεροι δίσκοι 345 χλστ., ενώ προαιρετικά υπάρχει και η επιλογή δίσκων 370 χλστ.

Σε ό,τι αφορά τέλος, στο κόστος όλων των παραπάνω, αυτό είναι αρκετά υψηλό, αφού η B&B απαιτεί 12.950 ευρώ. Υπάρχουν πάντως και άλλα 3 στάδια βελτίωσης με πιο οικονομική τιμή και 360, 385 ή 430 άλογα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center