Στο δρόμο: Πιο ευέλικτο το Yaris, σπορτίφ το Mazda2, πιο άνετα τα C3 & i20

55.062 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2022)
Πολιτισμένο και έμπειρο στο να... ξεγλιστρά το αυτοκίνητο μέσα στα στενά σοκάκια της πόλης είναι το Toyota Yaris, το πιο ευέλικτο μοντέλο της κατηγορίας.
2 Φωτογραφίες »

Πολιτισμένο και έμπειρο στο να... ξεγλιστρά το αυτοκίνητο μέσα στα στενά σοκάκια της πόλης είναι το Toyota Yaris, το πιο ευέλικτο μοντέλο της κατηγορίας.

Η οδική συμπεριφορά ενός μικρού αξιολογείται από την ευκολία και την άνετη μετακίνηση μέσα στον αστικό ιστό, ενώ πάντοτε η ασφάλεια είναι νο.1 προτεραιότητα. Για τον λόγο αυτό δίνουμε παραπάνω πόντους στα Yaris και i20 που έχουν στάνταρ σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, με το μικρό των Ιαπώνων να έχει και 7 αερόσακους. Από εκεί και πέρα, το Yaris είναι το πιο ευέλικτο για κίνηση στα στενά σοκάκια της πόλης με κύκλο στροφής μόλις 9,8 μέτρα. Στις πιο ισχυρές εκδόσεις κινητήρα αποδεικνύει και την σπορτίφ και αλλά πάντοτε διαχειρίσιμη συμπεριφορά του.


Σε επαρχιακή διαδρομή, το τιμόνι και το μπροστινό μέρος του Mazda2 προσφέρουν κορυφαία πληροφόρηση, το σύστημα G-Vectoring Plus δίνει ακόμα μεγαλύτερα περιθώρια στην πρόσφυση και ακόμα πιο ελεγχόμενη συμπεριφορά, ωστόσο ο κινητήρας θέτει τους περιορισμούς του.
2 Φωτογραφίες »

Σε επαρχιακή διαδρομή, το τιμόνι και το μπροστινό μέρος του Mazda2 προσφέρουν κορυφαία πληροφόρηση, το σύστημα G-Vectoring Plus δίνει ακόμα μεγαλύτερα περιθώρια στην πρόσφυση και ακόμα πιο ελεγχόμενη συμπεριφορά, ωστόσο ο κινητήρας θέτει τους περιορισμούς του.

 
Εξαιρετικό μπροστινό, υψηλά επίπεδα άνεσης και ποιοτική κύλιση χαρακτηρίζουν το Mazda2 στο δρόμο. Σε επαρχιακή διαδρομή, το τιμόνι και το μπροστινό μέρος προσφέρουν κορυφαία πληροφόρηση, το σύστημα G-Vectoring Plus δίνει ακόμα μεγαλύτερα περιθώρια στην πρόσφυση και ακόμα πιο ελεγχόμενη συμπεριφορά, ωστόσο ο κινητήρας θέτει τους περιορισμούς του. Σημαντικό παράπλευρο οδηγικό πλεονέκτημα για το Mazda2 πως είναι το μοναδικό της λίστας που κυκλοφορεί ελεύθερα καθημερινά στον δακτύλιο με εκπομπές ρύπων CO2 107 γρ./χλμ..
 
Κορυφαίο στον τομέα της άνεσης το Citroen C3 που είναι από τα πιο ευκολοδήγητα μικρά, με καλό κράτημα και υψηλή ποιότητα κύλισης. Σε αυτό συμβάλλει η «αφράτη» λειτουργία της ανάρτησης και τα νέα καθίσματα-πολυθρόνες Advanced Comfort, ενώ ακόμα και υπό πίεση συνεχίζει να στρίβει ουδέτερα χωρίς να «αγχώνει» τον οδηγό του, χάρη και στο προληπτικό ESP.
 
Όσον αφορά το Hyundai i20, παρουσιάζει άμεσα μια σφιχτή αίσθηση από την ανάρτηση, η οποία ωστόσο δεν επηρεάζει σημαντικά την άνεση του αυτοκινήτου αφού αποσβένει ικανοποιητικά τις όποιες ανωμαλίες. Στα θετικά, ο ελαφρύς συμπλέκτης και ο θετικός -παρά την έλλειψη υπερτροφοδότησης- κινητήρας του, που αποτελούν τους ικανούς συμμάχους του για την καθημερινότητα εντός πόλης.

Σελίδα 1Citroen C3, Hyundai i20, Mazda 2 ή Toyota Yaris στα 15 χιλιάρικα;
Σελίδα 2Εσωτερικό: Super ευρύχωρο i20, πρακτικό Yaris, καθισματάρες στο C3, ποιότητα στο Mazda2
Σελίδα 3Κινητήρες: Ταχύτερο στο 0-100 αλλά με μέτριες ρεπρίζ το Mazda2, σε κεντρικό πλάνο η κατανάλωση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πιο ευέλικτο το Yaris, σπορτίφ το Mazda2, πιο άνετα τα C3 & i20
Σελίδα 5Τι επιλέγουν οι 3 οδηγοί του AutoΤρίτη
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
moto