4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Citroen C3 είναι το πιο άνετο οδηγικά αυτοκίνητο της κατηγορίας μέσω της ανάρτησής του και των μαλακών του καθισμάτων.
Στο δρόμο: Fiesta για οδηγό, C3 για επιβάτες
44.627 Επισκέψεις στο άρθρο (20/10/2019)
Τα τρία μοντέλα της συγκριτικής δοκιμής προβάλουν ένα ολοκληρωμένο οδηγικό προφίλ που προκύπτει και από τους ικανούς τους κινητήρες, εκφράζοντας κάποιες διαφορές στα σημεία.
Αρχικά, στο Citroen C3 είναι ξεκάθαρη η έμφαση που έχει δοθεί στην άνεση και στην υψηλή ποιότητα κύλισης, που προσφέρει η μαλακή ανάρτηση και τα αναπαυτικά καθίσματα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μιλάμε για ένα από τα πιο άνετα μοντέλα της αγοράς αυτής, ενώ παρά τις δεδομένα αυξημένες του κλίσεις σε δρόμους με στροφές, το C3 είναι ευχάριστο και ασφαλές οδηγικά και προσφέρει καλή οδηγική αίσθηση.
Το Ford Fiesta σε όλες του τις εκδόσεις έχει εστιάσει στην οδηγική ευχαρίστηση. Η ανάρτησή του έτσι είναι πιο σφιχτή αλλά προσφέρει ικανοποιητικά επίπεδα άνεσης, ενώ στο πεδίο του, το Fiesta αποδεικνύεται το πιο fun to drive μοντέλο της κατηγορίας. Η οδική συμπεριφορά του βασίζεται στο πλούσιο σε πληροφόρηση και κοφτερό τιμόνι και το γενικότερο στήσιμό του, που δεν επιτρέπει κλίσεις και του χαρίζει μια ιδιαίτερα ρυθμίσιμη συμπεριφορά.
Κάπου ανάμεσα στα δύο βρίσκεται το Nissan Micra, με την πολύ καλή αίσθηση που δίνει στον οδηγό του επιτρέποντάς του να κινηθεί σβέλτα. Η σφιχτή κι εδώ ανάρτηση δεν επιτρέπει την εμφάνιση αυξημένων κλίσεων υπό πίεση σε δρόμο με στροφές, προσφέροντας παράλληλα καλά επίπεδα άνεσης και ποιοτική κύλιση, ενώ παρά τα ταμπούρα που συναντάμε στον πίσω άξονα (όπως και στο Fiesta), τα φρένα του συμπληρώνουν τον ασφαλή του χαρακτήρα.
Κορυφαίο σε αίσθηση και οδική συμπεριφορά είναι το Ford Fiesta προάγοντας έναν ζηλευτό fun to drive χαρακτήρα για την κατηγορία αυτή.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αρχικά, στο Citroen C3 είναι ξεκάθαρη η έμφαση που έχει δοθεί στην άνεση και στην υψηλή ποιότητα κύλισης, που προσφέρει η μαλακή ανάρτηση και τα αναπαυτικά καθίσματα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μιλάμε για ένα από τα πιο άνετα μοντέλα της αγοράς αυτής, ενώ παρά τις δεδομένα αυξημένες του κλίσεις σε δρόμους με στροφές, το C3 είναι ευχάριστο και ασφαλές οδηγικά και προσφέρει καλή οδηγική αίσθηση.
Το Ford Fiesta σε όλες του τις εκδόσεις έχει εστιάσει στην οδηγική ευχαρίστηση. Η ανάρτησή του έτσι είναι πιο σφιχτή αλλά προσφέρει ικανοποιητικά επίπεδα άνεσης, ενώ στο πεδίο του, το Fiesta αποδεικνύεται το πιο fun to drive μοντέλο της κατηγορίας. Η οδική συμπεριφορά του βασίζεται στο πλούσιο σε πληροφόρηση και κοφτερό τιμόνι και το γενικότερο στήσιμό του, που δεν επιτρέπει κλίσεις και του χαρίζει μια ιδιαίτερα ρυθμίσιμη συμπεριφορά.
Κάπου ανάμεσα στα δύο βρίσκεται το Nissan Micra, με την πολύ καλή αίσθηση που δίνει στον οδηγό του επιτρέποντάς του να κινηθεί σβέλτα. Η σφιχτή κι εδώ ανάρτηση δεν επιτρέπει την εμφάνιση αυξημένων κλίσεων υπό πίεση σε δρόμο με στροφές, προσφέροντας παράλληλα καλά επίπεδα άνεσης και ποιοτική κύλιση, ενώ παρά τα ταμπούρα που συναντάμε στον πίσω άξονα (όπως και στο Fiesta), τα φρένα του συμπληρώνουν τον ασφαλή του χαρακτήρα.
To Micra ήλθε αρχικά με 'λάθος' κινητήρες και έκτοτε έχουν γίνει προσπάθειες να γίνει πιο ανταγωνιστικό. Εχει το πιο 'φρέσκο' σχέδιο εξωτερικά από τα άλλα όμως αμφισβητώ το χαρακτηρισμό 'vfm', όταν το είχα κοιτάξει είχε αρκετές και 'περίεργες' ελλείψεις (πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, υποβραχιόνιο, κλπ) μπορεί όμως να έχει βελτιωθεί. Εα΄ν μπορεί κάποιος να δώσει 1000 ευρώ παραπάνω παίρνει καλύτερο πακέτο και στα 3 μοντέλα. Τα 100 κιλά χαμηλότερο βάρος του Micra μπορεί να σημαίνουν κάτι (μικρότερη ακαμψία?) και ίσως αυτό να εξηγεί το ότι δεν ξεχωρίζει ιδιαίτερα σε κάποιον τομέα (δεν είναι κατανάγκη κακό, μπορεί να σημαίνει οτι δεν έχει ούτε μειονεκτήματα και οτι παίρνεις ένα αμάξι ικανοποιητικό σε όλα τα επίπεδα). Και τα 3 μοντέλα πάντως είναι αξιοπρεπέστατα και σε καλή τιμή.
Το μικρά με κλειστά μάτια, και μετά το φιέστα.
Στη σελίδα 4 στη φωτογραφία του micra έχει το άρθρο επανάληψη του c3. Στις εξωτερικές φωτογραφίες του citroen, τα πλαστικά προστατευτικά των δεξιών πορτών δε ταυτίζονται μεταξύ τους, κακή τοποθέτηση μετά από ατύχημα; Λεπτομέρειες θα μου πεις. Πολύ καλό το άρθρο κατά τ' άλλα.