13 φωτογραφίες »

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

174.550 Επισκέψεις στο άρθρο (5/9/2021)

Κινητήρας: C3 υπερτερεί σε επιδόσεις και κατανάλωση
Ξεκινώντας από τα C3 και Corsa, τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν τον ίδιο τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 λτ., ο οποίος είναι εξαιρετικός, τόσο σε απόδοση όσο και σε λειτουργία, σε κάθε μοντέλο που τον έχουμε δει. Τραβάει γερά από χαμηλά, έχει μικρό lag στην απόκριση και είναι ήσυχος. Παρά το γεγονός πως μιλάμε για το ίδιο σύνολο, στο γαλλικό μικρό η απόδοση είναι μεγαλύτερη κατά 10 ίππους φτάνοντας συνολικά τους 110, με τη ροπή να είναι ίδια στα 205 Nm. Χάρη στην παραπάνω ισχύ το C3 έχει καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα και ενδιάμεση επιτάχυνση από τα 60 στα 100 χλμ./ώρα, ενώ το Corsa καταφέρνει να πετύχει καλό νούμερο κατανάλωσης (6,2 έναντι 6,6 λτ./100 χλμ.).

Ο 1,2 PureTech στο C3 αποδίδει 110 ίππους με γερό τράβηγμα από χαμηλά κι τις καλύτερες επιδόσεις ανάμεσα στα τρία μοντέλα.

Ο 1,2 PureTech στο C3 αποδίδει 110 ίππους με γερό τράβηγμα από χαμηλά κι τις καλύτερες επιδόσεις ανάμεσα στα τρία μοντέλα.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Περνώντας στο i20, κάτω από το καπό θα συναντήσουμε τον τρικύλινδρο τούρμπο 1,0 λτ., T-GDI τεχνολογίας smartstream ο οποίος αποδίδει 100 ίππους με 75 Nm ροπής. Στην πράξη διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία και την ελαστικότητά του στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ωστόσο η αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου δεν τον βοηθάει στις ρεπρίζ, με τη μέση τιμή της κατανάλωσης κυμαίνεται στα 7,5 λτ./100 χλμ.. Πάντως οι περιορισμένοι ρύποι το κατατάσσουν στα μοντέλα με μηδενικά τέλη, όπως και το Corsa.
 
Στο δρόμο: Ευχάριστα και εστιασμένα στην παροχή άνετων μετακινήσεων
Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για αυτοκίνητα πόλης, τα τρία μικρά έχουν διευρυμένο πεδίο δράσης χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς. Κύριο μέλημά τους είναι η παροχή άνεσης προς τους επιβάτες, τομέας που το C3 τα καταφέρνει περίφημα. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης θα περάσει γλυκά πάνω από τις κακοτεχνίες και σε συνδυασμό με τα προαιρετικά Advanced Comfort καθίσματα, θα διατηρήσουν ξεκούραστους τους επιβάτες. Από την άλλη υπάρχουν συγκριτικά μεγαλύτερες κλίσεις και μικρότερο παράθυρο ευχαρίστησης.

Κάτι που θα βρείτε περισσότερο στο i20 με την πιο σφιχτή αίσθηση από την ανάρτησή του, η οποία χωρίς να λειτουργεί εις βάρος της άνεσης, περιορίζει σημαντικά τις κλίσεις και δίνει μεγαλύτερα περιθώρια στην πρόσφυση, αν και θα θέλαμε καλύτερη αίσθηση από το τιμόνι. Αρκετά στιβαρό στον ανοιχτό δρόμο και χωρίς να επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους θα ταξιδέψει χωρίς να σας κουράσει.
 
Σε αυτόν τον τομέα εξίσου καλό είναι και το Corsa, που προσφέρει σιγουριά στο πάτημά του και ήσυχη καμπίνα σε υψηλές ταχύτητες, όντας σταθερό και ευθύβολο σε υψηλές ταχύτητες. Στο πεδίο της άνεσης, η ανάρτηση χωρίς να είναι μαλακή, φιλτράρει τις ανωμαλίες του δρόμου και σε συνεχείς αναταράξεις θα αφήσει ταλαντώσεις να εισέλθουν στην καμπίνα.
 
Εξίσου καλά τα καταφέρνουν και στα αστικά τους καθήκοντα, με τα i20 και Corsa να έχουν τον μικρότερο κύκλο στροφής και το C3 από την πλευρά του καλύτερη εποπτεία του περιβάλλοντος, χάρη στην υψηλότερη θέση οδήγησης.

Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη

fun to drive στον τομέα της απόλαυσης και των δυναμικών ρυθμών δεν θα βρει αυτό που αναζητάει σε αυτές τις εκδόσεις. Συνεπώς βάσει του κριτηρίου των πιο ευχάριστων διαδρομών, η εξαιρετική άνεση του C3 θα αποτελέσει τον λόγο για να επιλέξει το γαλλικό μικρό.

Ο value for money θα επιλέξει είτε το Hyundai i20, καθώς είναι πιο προσιτό από τα άλλα δύο, παρά το γεγονός πως στη βασική του υπολείπεται σε εξοπλισμό ή το Citroen C3 ως αυτό με το πλουσιότερο εξοπλισμό σε αυτά τα λεφτά.

Ο high-tech θα βρει στο Hyundai i20 ένα πλήρες πακέτο συστημάτων ασφάλειας, ενώ στο Citroen C3 κλιματισμό και φώτα LED, στοιχεία δηλαδή που τονίζουν αρκετά την άνεση στην οδήγηση. Ενδιαφέρουσα και η κάμερα στο παρμπρίζ που μπορεί να τραβήξει φωτογραφίες (προαιρετικά).

Citroen C3 1,2 110 PS
+ LED φώτα, εμφάνιση μέσα-έξω, λειτουργία κινητήρα, επιδόσεις, άνεση ανάρτησης, χώρος αποσκευών, περιφερειακή ορατότητα, δυνατότητες εξατομίκευσης
- Δεν έχει στάνταρ αυτόνομο φρενάρισμα, μικρότερος συγκριτικά χώρος για τα γόνατα
 
Hyundai i20 1,0 100 PS
+ Εμφάνιση, τιμή, συστήματα ασφαλείας, χώροι επιβατών και αποσκευών, οδική συμπεριφορά, εγγύηση, value for money, χωρίς τέλη
- Αίσθηση συστήματος διεύθυνσης εκτός πόλης, όχι οθόνη αφής στη βασική

Opel Corsa 1,2 100 PS
+ Σχεδίαση, ποιότητα κατασκευής, κινητήρας-κατανάλωση, τεχνολογία, οδική συμπεριφορά, χωρίς τέλη
- Ελαφριά αίσθηση του τιμονιού, τιμή, απουσία πίσω ηλεκτρ. παραθύρων

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

peugeot
NISSAN