Ο κινητήρας είναι καλός. Και σε επιδόσεις και σε κατανάλωση. Το κιβώτιο εκμεταλλεύεται την ζωηράδα του κινητήρα όντας προσανατολισμένο στις ομαλές αλλαγές σχέσεων.

Κινητήρας: Σβέλτος και ξεκούραστος

58.491 Επισκέψεις στο άρθρο (6/7/2018)

Ο 1,2 PureTech των 110 ίππων έχει καταθέσει πολλάκις τα διαπιστευτήριά του αναφορικά με τον τρόπο λειτουργίας του, την κατανάλωση ή τις επιδόσεις. Στην προκειμένη περίπτωση που συνδυάζεται με το Efficient Automatic Transmission 6 (ΕΑΤ6) αυτόματο κιβώτιο του γκρουπ PSA, το αποτέλεσμα είναι ότι μπορείς να κινηθείς με μεγαλύτερη άνεση, χωρίς να χάνεις σημαντικά σε επιδόσεις. Πιο αναλυτικά, σε σχέση με το χειροκίνητο κιβώτιο χάνεις λίγο σε κατανάλωση (7,9 έναντι 6,6 λτ./100 χλμ,) και στο 0-100 χλμ./ώρα (11,6ΆΆ έναντι 10,7ΆΆ, κερδίζεις όμως σε ευκολία, ενώ το κιβώτιο χωρίς να είναι ακαριαίο στις αλλαγές, εκμεταλλεύεται το νεύρο του κινητήρα και τα 250 Nm ροπής του. Επιπλέον, είναι smooth στις αλλαγές και σε τελική ανάλυση θα καλύψει με το παραπάνω τον οδηγό που θέλει να απαλλαχθεί από τη γυμναστική του δεξιού χεριού όταν κινείται εντός πόλης, αφού εκεί στις 2.000 σ.α.λ. κάνει δουλειά χωρίς να το καταλάβεις. Μόνο στο βαθύ πάτημα του πεντάλ θα πεις, ναι δεν είναι διπλοσύμπλεκτο, όμως από την άλλη πάλι, ο κινητήρας είναι τόσο μεστός στις μεσαίες στροφές που θα κινηθείς σβέλτα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
4green