" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μετά την παρουσίαση του νέου Opel Corsa 5ης γενιάς στο εξωτερικό, οδηγήσαμε το νέο μοντέλο σε μία μοναδική παρουσίαση στη Σαντορίνη.

Από το εσωτερικό κρατήστε την ποιότητα και τη λιτότητα. Οι επιβάτες έχουν καλούς χώρους και αισθάνονται παντού άνετα.

Η σχεδίαση έχει εξελικτική λογική, παραμένοντας γνώριμη αλλά πιο μοντέρνα από πριν.

Πολύ καλύτερο το τιμόνι αλλά και οι αντιδράσεις από την ανάρτηση, σε σχέση με πριν, με την ποιότητα κύλισης να είναι πολύ καλή.

Oδηγούμε το νέο Opel Corsa

Διαβάστηκε από 8386 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/11/2014

Μετά την παρουσίαση του νέου Opel Corsa 5ης γενιάς στο εξωτερικό, οδηγήσαμε το νέο μοντέλο σε μία μοναδική παρουσίαση στη Σαντορίνη.

 
Με μια ματιά
- Από 10.900 ευρώ
- Με νέο turbo 1,0 κινητήρα 
- Με up to date τεχνολογίες

Η Opel μας προσκάλεσε στη Σαντορίνη για να οδηγήσουμε το νέο Corsa στην πρώτη, παγκοσμίως, τοπική παρουσίαση του μοντέλου. Εκεί οδηγήσαμε τη νέα γενιά ενός εκ των μεγαλύτερων best sellers της εταιρείας παγκοσμίως, που φλερτάρει συνεχώς με την κορυφή των πωλήσεων της αγοράς και στην Ελλάδα, ειδικά τα τελευταία χρόνια. Στη Σαντορίνη μας δόθηκε η αφορμή να το αξιολογήσουμε στους ιδιαίτερους ελληνικούς δρόμους.

Κινητήρες: Μοντέρνοι 1,0 turbo και καλύτερος ο diesel
Στη Σαντορίνη οδηγήσαμε τον νέο 1.000άρη turbo κινητήρα, με άμεσο ψεκασμό και 3 κυλίνδρους στις εκδόσεις 90 και 115 ίππων που συνδυάζονται με νέο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Το νέο μοτέρ είναι ποιοτικό και γραμμικό στη λειτουργία του, έχει αποθέματα ροπής από χαμηλά και μέχρι αρκετά ψηλά (ειδικά το 115PS) και ταιριάζει γάντι στο μοντέλο, ειδικά με το 6άρι του κιβώτιο. Από την άλλη, ο γνωστός, από το παλιό μοντέλο, 1,3 diesel των 95 ίππων, μοιάζει να έλυσε εν πολλοίς το κροτάλισμα που τον ταλαιπωρούσε.

Από 10.900 ευρώ, πλήρες
Με τιμή από 10.900 € (με απόσυρση) για το 3θυρο 1.200άρι βενζίνης των 70 ίππων, από 13.000 € για το 1.000άρι των 90 ίππων και από 14.000 € για το diesel, το νέο Corsa τοποθετείται στην καρδιά του ανταγωνισμού, με εξοπλισμό που από τη βασική έκδοση Enjoy περιλαμβάνει, ουσιαστικά, τα πάντα.
Έτσι το πακέτο που διαμορφώνεται δεν φαίνεται να «μπάζει» από πουθενά.

Εσωτερικό: Ποιοτικό, σύγχρονο και λιτό
Στο εσωτερικό η αισθητική είναι λιτή, σκόπιμα, αφού λείπουν πλέον τα πολλά κουμπιά στην κεντρική κονσόλα, αλλά και μοντέρνα, με κυρίαρχα στοιχεία τον πλήρη πίνακα οργάνων, αλλά και το σύστημα infotainment με τη μεγάλη οθόνη αφής (προαιρετικός εξοπλισμός) που και τα δύο δείχνουν την τεχνολογική αναβάθμιση του μοντέλου. Ωστόσο εκείνο που πραγματικά σε κερδίζει είναι το άλμα στην ποιότητα και το φινίρισμα, αλλά και στη γενικότερη αίσθηση θαλπωρής που δείχνουν κορυφή στην κατηγορία. Από μέσα κρατήστε ακόμα το λογισμικό BrinGo, που επιτρέπει την πλοήγηση μέσω smartphone μόνο με την απόκτηση του σχετικού application κόστους 50 ευρώ. Μάλιστα η Opel, σε συνεργασία με τη Vodafone θα δίνει στους κατόχους του νέου Corsa ένα smartphone με εγκατεστημένο το app.


Στο δρόμο: Πιο ακριβές και ποιοτικό
Με το πλαίσιο, την ανάρτηση και το τιμόνι να έχουν αναθεωρηθεί πλήρως, το αποτέλεσμα στο δρόμο έχει σαφή διαφορά με το παρελθόν. Το νέο μοντέλο είναι ακριβές στις αντιδράσεις του, έχει ποιοτική κύλιση και είναι φιλικό στην καθημερινή οδήγηση. Επίσης δείχνει ανάλαφρο και ευέλικτο σε κάθε διαδρομή, με ουδετερότητα στις στροφές και σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Όπου τρέξαμε δε φάνηκαν να το ταλαιπωρούν και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι 

Tags: OPEL CORSA