2 φωτογραφίες »

Διάττων αστέρας ο νεαρότερος νικητής του ράλλυ Ακρόπολις;

2.947 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2021)

Το ράλλυ Ακρόπολις τελείωσε με τον καλύτερο τρόπο! Αφενός η οργάνωση και η πολιτεία κατάφεραν –έστω και με σκληρές αποφάσεις– να τιθασεύσουν το πλήθος των θεατών των οποίων η αναμφισβήτητη ποιότητα αμαυρώθηκε το Σάββατο από ανεπίτρεπτες συμπεριφορές ελάχιστων ανεγκέφαλων. Αφετέρου είδαμε να νικά άξια και με τον πλέον αποφασιστικό τρόπο ένας νεαρός! Που τα έκανε όλα να φαίνονται εύκολα...

Τα χαρακτηριστικά που συγκέντρωσε ο νικητής του φετινού ράλλυ Ακρόπολις, ο Κάλλε Ροβάνπερα, δεν αφορούν μόνο τους οδηγούς αγώνων αλλά κάθε σοβαρά εργαζόμενο κυρίως σε θέσεις καίριας ευθύνης.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Το παιδί αυτό –γιατί περί παιδιού πρόκειται– που ανακηρύχθηκε με τον πλέον άξιο τρόπο ο νεαρότερος νικητής σε όλη την ιστορία του ράλλυ Ακρόπολις συγκέντρωσε τα βλέμματα όλων των ειδικών του χώρου ήδη από την πρώτη ουσιαστική μέρα του αγώνα, την Παρασκευή.

Σε όλη τη διάρκεια του τριήμερου σκληρού αγώνα τον χαρακτήρισαν κάποια πολύ σημαντικά πράγματα: υπευθυνότητα, διαχείριση των πόρων που είχε στη διάθεσή του, διαχείριση του άγχους του τριήμερου αγώνα και τέλος διαχείριση της πίεσης που εξασκήθηκε επάνω του από τον ανταγωνισμό με όλα τους προβολείς της δημοσιότητας επάνω του.

Η υπευθυνότητα αφορά στον τρόπο που χειρίστηκε τόσο τις συνεντεύξεις τύπου (και στον γράφοντα) αλλά και στην εν γένει συμπεριφορά του στη διάρκεια του τριημέρου αγώνα τόσο στο service park όσο και στις στιγμές εκκίνησης και τερματισμού των Ειδικών Διαδρομών. Χωρίς γελάκια και καμώματα, χωρίς καμιά στιγμή να χάσει την αυτοκυριαρχία του ακόμη και όταν του απένειμαν το κύπελλο του νικητή.

Η διαχείριση των πόρων που είχε στη διάθεσή του αφορά στο πως εκμεταλλεύτηκε σωστά το εξαιρετικό αυτοκίνητο που οδηγούσε, στο πώς μέτρησε τις συνθήκες και ανάλογα βασίστηκε στα ελαστικά του ώστε να μη βρεθεί εκτεθειμένος καμία στιγμή.

Η διαχείριση του άγχους αφορά σε έναν τομέα που κάθε 20χρονος μπορεί να πτοηθεί από τις καταστάσεις που ζεί. Ο νεαρός Ροβάνπερα έδειχνε απτόητος (τουλάχιστον αυτό άφησε να εννοηθεί η συμπεριφορά του όταν αποφασιστικά διέλυε τους χρόνους των Ειδικών Διαδρομών λές και ήταν μια δουλειά γραφείου, χωρίς ρίσκα και ταλαιπωρίες). Είναι μικρό πράγμα να ηγείται ενός σκληρού και διαβόητου (σε ότι αφορά στην …υποδοχή νεοφερμένων και φερέλπιδων) αγώνα και να φαίνεται ότι διαχειρίζεται την όλη κατάσταση σαν να ήταν μια καθημερινή ημέρα για αυτόν;

Η διαχείριση της πίεσης εκ μέρους των αντιπάλων του αφορά στο πώς υπολόγισε τις κινήσεις του κατ' εξοχήν ανταγωνιστή του, του Όττ Τάνακ που όχι μόνο καραδοκούσε πίσω του για ένα λάθος αλλά πίεζε για να γίνει το λάθος αυτό. Με τον Οζιέ να έχει συμβιβαστεί με τους βαθμούς μιας ενδεχόμενης 3ης θέσης ο οδηγός της Hyundai, Τάνακ, Παγκόσμιος Πρωταθλητής 2019 ήταν αυτός που δεν κατάφερε τελικά να δημιουργήσει πρόβλημα στον νεαρό Φινλανδό. Αντοχή λοιπόν στην πίεση αλλά και ταυτόχρονα έλεγχος του ανταγωνισμού.
Θέλουμε και άλλα;

Μάλλον όχι για να δοθεί το προφίλ ενός ανατέλλοντος αστέρα στο στερέωμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ... Ανατέλλοντος και όχι διάττοντος...

Και όλα αυτά τα σκιαγραφήματα εν μέσω της χαράς για την μεγάλη επιτυχία του αγώνα που λέγεται Ράλλυ Ακρόπολις.
Παρά την μελανή στιγμή της ακύρωσης μιάς Ειδικής Διαδρομής το Σάββατο, την Κυριακή έληξε με τον καλύτερο τρόπο
Περισσότερα για τον ίδιο τον αγώνα και τους νικητές των κατηγοριών, Έλληνες και ξένους λίαν συντόμως!
 
Κείμενο: Σταύρος Γ. Τσογκανής

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

NEO TRAFIC
skoda