H μέση πραγματική κατανάλωση του Jazz Crosstar είναι στα 5,6 λτ./100 χλμ., ενώ μέσα στην πόλη πέφτει στα 4,4 λτ., η οποία είναι και η δεύτερη καλύτερη της κατηγορίας.

H μέση πραγματική κατανάλωση του Jazz Crosstar είναι στα 5,6 λτ./100 χλμ., ενώ μέσα στην πόλη πέφτει στα 4,4 λτ., η οποία είναι και η δεύτερη καλύτερη της κατηγορίας.

Κινητήρας: Πιο ισχυρό και εξίσου οικονομικό

25.640 Επισκέψεις στο άρθρο (3/12/2023)

Το υβριδικό σύστημα e:HEV συνεχίζει να αποτελεί την πηγή ισχύος του Honda Jazz, αλλά πλέον είναι πιο δυνατό: Η συνολική ισχύ του συστήματος κίνησης φτάνει στα 122 άλογα και η συνολική ροπή στα 253 Nm. Αυτή η αύξηση έφερε καλύτερες επιδόσεις για το ιαπωνικό μοντέλο με το 80-120 χλμ./ώρα από τα 9,9 δλ. να πέφτει στα 7,3 και την κατανάλωση στα πολύ χαμηλά επίπεδα των 5,6 λτ./100 χλμ..


Στην πράξη μια ευφυής μονάδα ελέγχου ισχύος επιλέγει αυτόματα μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση και χωρίς δυνατότητα παρέμβασης από τον οδηγό. Η μετάδοση να πραγματοποιείται μέσω ενός αναβαθμισμένου αυτόματου σοφιστικέ κιβώτιου, που λειτουργεί σαν  CVT με προεπιλεγμένες σχέσεις και ως εκ τούτου θορυβεί στην πλήρη επιτάχυνση,  ωστόσο καθώς λειτουργεί πολύ χρόνο ως ηλεκτρικό είναι αθόρυβο.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο Honda Jazz Crosstar, full hybrid με 122 ίππους
Σελίδα 2Έχει νέα κυψελοειδή σχεδίαση στη μάσκα
Σελίδα 3Κινητήρας: Πιο ισχυρό και εξίσου οικονομικό
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ασφαλές και βολικό στην καθημερινότητα
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
MIKRA VANS LEASING
test center