Ικανός και πολιτισμένος είναι ο τρικύλινδρος 1.000άρης των 100 ίππων που κινεί την βασική έκδοση του ανανεωμένου i20, ωστόσο στην πράξη «καίει» λιγάκι παραπάνω από όσο περιμέναμε.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Θετικός αλλά «καίει»…

105.624 Επισκέψεις στο άρθρο (28/3/2019)

Το ανανεωμένο i20 εφοδιάζεται στη βασική έκδοση με τον 3κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,0 T-GDI, που αποδίδει 100 ίππους και 172 Νm ροπής. Το μοτέρ αυτό για άλλη μια φορά μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, εμφανίζοντας εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία και πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά, ενώ μας «έδωσε» και ικανοποιητικές επιδόσεις αν και οι ρεπρίζ με 5η «πνίγονται» από την μακριά κλιμάκωση του 5ταχυτου κιβωτίου. Από την άλλη πλευρά, αν και τρικύλινδρος και χαμηλού κυβισμού, καταναλώσει περισσότερο από όσο περιμένει κανείς, με μέση τιμή σε πραγματικές συνθήκες κοντά στα 7,2 λτ./100 χλμ..

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

CORAL GAS PASXA
citroen