3 φωτογραφίες »

Το Mazda2 εφοδιάζεται με τον 1,5 λίτρων Skyactiv-G κίνητρα συνδυασμένο με ήπια υβριδικό σύστημα 24 βολτ και εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, προσφέροντας 90 ίππους και 148 Nm ροπής.

Κινητήρας: Με ηλεκτρική υποβοήθηση

65.297 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2020)

Φυσικά το σπουδαιότερο χαρακτηριστικό του ανανεωμένου Mazda 2 είναι πως ο 1.500άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας του, αποκλειστικά με 90 ίππους συνδυάζεται με ένα ήπιο ηλεκτρικό κύκλωμα 24V.

Το mild-hybrid σύστημα τεχνολογίας i-Loop, αποτελείται από μια με γεννήτρια/μίζα και μια μπαταρία με χωρητικότητα 0,012 kWh, η οποία μπορεί να φορτιστεί με ηλεκτρική ενέργεια σε 10 δλ. και στον ίδιο χρόνο μπορεί να την αποδώσει πλήρως. Έτσι το i-Eloop αποθηκεύει την ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται όταν χρησιμοποιείται το σύστημα πέδησης και στη συνέχεια, τη χρησιμοποιεί για την τροφοδοσία των ηλεκτρικών μερών του αυτοκινήτου. 

Εξαιρετική οικονομία, αλλά άτονες επιδόσεις
Με τον παραπάνω τρόπο στην ουσία μειώνεται το φορτίο του κινητήρα εξοικονομώντας καύσιμα, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα σούπερ κατανάλωση για το ιαπωνικό μικρό, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν μόλις 5,5 λτ./100 χλμ., νούμερο από τα κορυφαία της κατηγορίας. 
Βεβαίως από την άλλη δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο και για τις επιδόσεις, ειδικά για τις ρεπρίζ, καθώς τα 148 Nm ροπής έρχονται στις 4.000 σ.α.λ., συνεπώς θα πρέπει να αναζητάτε διαρκώς τον επιλογέα για να βρεθείτε σε αυτό το φάσμα. Ειδικά σε αυτοκινητόδρομο, όπου οι πολύ μακριές τελευταίες σχέσεις δεν επιτρέπουν γρήγορη αύξηση της ταχύτητας, χαρακτηριστικό βέβαια λογικό για ατμοσφαιρικό μοτέρ.

Πάντως το σύνολο θα καλύψει τις ανάγκες της καθημερινότητας και ικανοποιεί με τον πολιτισμένο του χαρακτήρα σε ήχο και λειτουργία. Τέλος πολύ θετική εντύπωση μας άφησε το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, με τις απαλές αλλαγές του –το υβριδικό σύστημα βοηθάει και εδώ- και την υπέροχη αίσθηση του επιλογέα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen