Η BMW Χ7 είναι ισοπεδωτική, ευθύβολη και εξαιρετικά ήσυχη στον αυτοκινητόδρομο σε σημείο που σε βγάζει άθελά σου εκτός ορίων ταχύτητας.

Στις στροφές η X7 δείχνει το βάρος των 2,5 τόνων της.

Στο δρόμο: Αεροπλάνο...

30.015 Επισκέψεις στο άρθρο (18/1/2020)


Γιατί ας είμαστε ειλικρινείς, με αυτό το ισοπεδωτικό SUV δύσκολα θα ταξιδέψεις με τα νόμιμα όρια των 120 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο. Η ηχομόνωση στην καμπίνα είναι εξαιρετική (μέχρι και διπλά ηχομονωτικά τζάμια υπάρχουν), η ευθυβολία υποδειγματική και έτσι το Αθήνα – Θεσσαλονίκη είναι πιο ευχάριστο ακόμη και από την Aegean. Κυριολεκτικά.

Βγαίνοντας, τώρα, από τον αυτοκινητόδρομο και κινούμενος μέσα στην πόλη η στάνταρ ρυθμιζόμενη σε ύψος και απόσβεση αερανάρτηση καταβροχθίζει κάθε λακκούβα (σημειώστε ότι υπάρχει μέχρι και μια κάμερα μπροστά που σκανάρει το δρόμο ώστε να προ-ρυθμίζεται η ανάρτηση) σε βαθμό που δεν το πιστεύεις έχοντας δει τα λάστιχα του μοντέλου της δοκιμής (275/40 εμπρός και 315/35 πίσω σε ζάντες 22 ιντσών), όμως από την άλλη η οδήγηση στην πόλη δεν είναι παιχνιδάκι. Η BMW X7 είναι τεράστια, μεγαλύτερη από ένα Hummer H2 σε μήκος και σχεδόν το ίδιο πλατιά, που σημαίνει ότι, αν κατεβαίνετε στο Κολωνάκι θα δυσκολευτείτε παρ` όλες τις κάμερες περιμετρικά. Αν κινείστε πέριξ της Εκάλης, τότε no problem.

Όσο για το πόσο σπορτίφ είναι; Είπαμε, το γερμανικό πολυτελές SUV απευθύνεται σε συγκεκριμένες αγορές, επομένως δικαιολογούμε ότι δεν έχει το τυπικό set-up μιας BMW. Είναι soft στη ρύθμιση comfort και δείχνει το βάρος του, όμως στην επιλογή sport όπου τα πράγματα σφίγγουν και το πίσω μπλοκέ διαφορικό επεμβαίνει πιο συχνά, μπορείς να κινηθείς ουδέτερα και σβέλτα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

NEO TRAFIC
moto