• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
14 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Ανανεωμένο Citroen C3 με 110 PS

15.407 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/12/2020

Το Citroen C3 μπορεί να ανανεώθηκε στα σημεία και εκτός από πιο trendy να έγινε και ακόμα πιο άνετο εντάσσοντας στοιχεία από την προηγμένη τεχνολογία της γαλλικής οικογένειας, αλλά πάντα «είναι αυτό που είναι» με το ξεχωριστό του στιλ.


Η τρίτη γενιά του επιτυχημένου μικρού της Citroen ξεχώρισε από την πρώτη στιγμή, προσφέροντας στο κοινό ένα μοντέρνο και trendy μοντέλο με ατελείωτες δυνατότητες εξατομίκευσης, κάτι για το οποίο τιμήθηκε δεόντως αφού κατάφερε περισσότερες από 750.000 πωλήσεις παγκοσμίως από το 2016. «Ομάδα που κερδίζει, δεν αλλάζει» λένε και έτσι οι Γάλλοι έκαναν ένα αισθητικό ρετούς στο C3, βελτιώνοντας παράλληλα μερικά στοιχεία με στόχο να απογειώσουν τα επίπεδα άνεσης, για τα οποία άλλωστε φημίζεται η φίρμα. Μετά τη δοκιμή του μοντέλου με τον turbodiesel 1,5 BlueHDi των 100 ίππων, στο γκαράζ του AutoΤρίτη βρέθηκε η έκδοση με τον βραβευμένο 1,2 PureTech των 110 ίππων. 

Κινητήρας & 6άρι κιβώτιο για… φίλημα
Ο 1,2 PureTech τούρμπο με άμεσο ψεκασμό καυσίμου είναι εξαιρετικός σε απόδοση (110 άλογα και 205 Nm ροπής) και λειτουργία, ενώ ταιριάζει γάντι με το σωστά κλιμακούμενο 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης (turbo lag), δεν εμφανίζει δυσάρεστους κραδασμούς παρά την 3κύλινδρη φύση του και ανεβάζει με ευκολία στροφές. Οι επιδόσεις δεν ενθουσιάζουν, αλλά είναι άκρως ικανοποιητικές (0-100 σε 10,1 δλ και τελική 193 χλμ./ώρα) και το κυριότερο η κατανάλωση διατηρείται σε νορμάλ επίπεδα. Η Citroen ανακοινώνει 4,4 λτ./100 χλμ. ωστόσο στην πράξη η μέση κατανάλωση κυμαίνεται πιο κοντά στα 6,6 λτ./100 χλμ.. 

Μοντέρνο και άμεσα αναγνωρίσιμο
Αισθητικά, το ανανεωμένο C3 άλλαξε κυρίως στο εμπρός μέρος υιοθετώντας μια νέα μάσκα η οποία χαρακτηρίζεται από το χρωμιωμένο έμβλημα της Citroen που καταλήγει πλέον στους νέους LED Vision προβολείς με το πιο γωνιακό μοτίβο σχεδίασης προς το κέντρο. Έπειτα, αλλαγμένα εμφανίζονται τα airbumps, ενώ οι διχρωμίες σε οροφή και πλαϊνούς καθρέπτες, καθώς επίσης στις «φωλιές» των προβολέων ομίχλης και το πρώτο παραλληλόγραμμο των airbumps, τονίζουν περαιτέρω τον trendy, εξατομικευμένο χαρακτήρα του γαλλικού μικρού. Άλλωστε, 97 χρωματικούς συνδυασμούς, δεν τους λες και λίγους!

Ακόμα πιο άνετο με αναπαυτικά καθίσματα
Μπαίνοντας στην καμπίνα του ανανεωμένου C3, αυτό που τραβά την προσοχή με την πρώτη ματιά είναι τα φαρδιά και πλούσια σε μαλακό υλικό καθίσματα που μπορείς να τα πεις και… πολυθρόνες. Τα Advanced Comfort καθίσματα, εφοδιάζουν ήδη τα μεγαλύτερα «αδέλφια» C4 Cactus, C3 Aircross και C5 Aircross, και διευρύνουν τα επίπεδα άνεσης που προσφέρει η γαλλική μάρκα στα μικρά. Από εκεί και πέρα, το σκηνικό στην καμπίνα του C3 είναι γνώριμο με ένα τετραγωνισμένης αισθητικής ταμπλό που αν και με σκληρά πλαστικά, διαθέτει γερή συναρμογή και μοντέρνα σχεδίαση. Μία οθόνης αφής 7 ιντσών είναι υπεύθυνη για την χρήση του συστήματος infotainment, που προσφέρει όλες τις δυνατότητες διασυνδεσιμότητας (Apple CarPlay, Android Auto), κάτω από την οποία συναντούμε μια πρακτική μακρόστενη θήκη για μικροαντικείμενα (σ.σ. ό,τι πρέπει για το κινητό ή/και το πορτοφόλι). Μόνη μας ένσταση, οι ρηχές ποτηροθήκες, η πρόσβαση των οποίων δυσχεραίνεται όταν ο επιλογέας ταχυτήτων είναι στις μονές σχέσεις. Στον τομέα των χώρων γενικότερα δεν αλλάζει κάτι και έτσι το C3 προσφέρεται για άνετες μετακινήσεις τεσσάρων ατόμων, άνω του μετρίου αναστήματος, με τις αποσκευές τους (πορτ-μπαγκάζ 300 λτ.).

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

38 διαθέσιμα άρθρα για CITROEN  C3