ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή DFSK E5 DE-i: 7-θέσιο Plug-in υβριδικό μεσαίο SUV με 250 άλογα

(5/5/2025)
Δοκιμή DFSK E5 DE-i: 7-θέσιο Plug-in υβριδικό μεσαίο SUV με 250 άλογα
2 Φωτογραφίες »

Σε λεφτά συμβατικού οικογενειακού SUV παίρνεις Plug-in Hybrid SUVάρα 4,8 μέτρων (32.500 ευρώ).
Έχει συρόμενο πίσω κάθισμα, είναι 7θέσιο και έχει χώρο αποσκευών 686 λτ. (χωράει δύο μεγάλες βαλίτσες τρόλεϊ, 2 σακ βουαγιάζ και ένα back-pack).
Καίει 5,3 λτ./100 χλμ. και στην πόλη μπορεί να κάνει 55 χλμ. ηλεκτρικά.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Σε λεφτά συμβατικού οικογενειακού SUV παίρνεις Plug-in Hybrid SUVάρα 4,8 μέτρων (32.500 ευρώ)

To DFSK E5 είναι το μεγαλύτερο SUV μοντέλο στην γκάμα της DFSK (Dongfeng & Sokon) και το μοναδικό που προσφέρεται αποκλειστικά σε plug-in υβριδική έκδοση. Η Spanos Group που εισάγει στην Ελλάδα τα μοντέλα της κινεζικής DFSK, τα πριμοδοτεί με προωθητικά προγράμματα, που στην περίπτωση του E5 DE-i διαμορφώνουν την τιμή εκκίνησής του στα 32.500 ευρώ και έρχεται μάλιστα και με πλούσιο εξοπλισμό, με εξαίρεση κάποιες ελλείψεις σε εξοπλισμό ασφάλειας. Όπως και να έχει, το DSFK E5 DE-i είναι το πιο προσιτό Plug-in Hybrid SUV της αγοράς ανεξαρτήτου κατηγορίας...

Έχει συρόμενο πίσω κάθισμα, είναι 7θέσιο και έχει χώρο αποσκευών 686 λτ. (χωράει δύο μεγάλες βαλίτσες τρόλεϊ, 2 σακ βουαγιάζ και ένα back-pack)

Ένα από τα δυνατά χαρακτηριστικά του DSFK E5 είναι η καλή εκμετάλλευση των διαστάσεών του αλλά και η πρακτικότητά του. Το συρόμενο πίσω κάθισμα δημιουργεί τις προϋποθέσεις ώστε τόσο οι επιβάτες της 2ης σειράς όσο και αυτοί της 3ης να έχουν επαρκή χώρο για τα πόδια τους, ενώ για τον αέρα για τα κεφάλια τους φροντίζει το αυξημένο ύψος της οροφής. Ο χώρος αποσκευών στην 5θέσια διάταξη είναι επίσης μεγάλος, ικανός να μεταφέρει δύο μεγάλες βαλίτσες με ροδάκια, 2 σακ βουαγιάζ και μία τσάντα πλάτης.


Το E5 είναι το μοναδικό Plug-in Hybrid μοντέλο στην γκάμα της DFSK και εφοδιάζεται με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,5 λτ. 102 ίππων και έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 177 ίππων που αναλαμβάνει την κίνησή του.
2 Φωτογραφίες »

Το E5 είναι το μοναδικό Plug-in Hybrid μοντέλο στην γκάμα της DFSK και εφοδιάζεται με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,5 λτ. 102 ίππων και έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 177 ίππων που αναλαμβάνει την κίνησή του.

Καίει 5,3 λτ./100 χλμ. και στην πόλη μπορεί να κάνει 55 χλμ. ηλεκτρικά

Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα του DFSK E5 αποθηκεύει ενέργεια σε μια μπαταρία ονομαστικής χωρητικότητας 17,5 kWh, η οποία εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 55 χλμ.. Στην υβριδική του λειτουργία, το σύστημα επιτυγχάνει πολύ καλές τιμές κατανάλωσης για τον όγκο και βάρος, με αυτή σε αστική χρήση να μην ξεπερνά τα 3,3 λτ./100 χλμ. και τη μέση πραγματική κατανάλωσή του να είναι στα 5,3 λτ./100 χλμ..

Είναι ηλεκτρικό με τη συνδρομή βενζινοκινητήρα

Αντίθετα με τα περισσότερα Plug-in υβριδικά μοντέλα που ο ηλεκτροκινητήρας έχει βοηθητικό ρόλο, το υβριδικό σύστημα κίνησης του DFSK E5 χρησιμοποιεί κατά βάση το ηλεκτρικό μοτέρ των 177 ίππων για την κίνησή του, με τον βενζινοκινητήρα των 102 ίππων να συνεπικουρεί στις επιδόσεις και να λειτουργεί επίσης ως γεννήτρια, φορτίζοντας τη μπαταρία. Για να γίνεις δέκτης των 250 ίππων που προσφέρει συνδυαστικά το υβριδικό του σύστημα, πρέπει να έχεις επιλέξει το πρόγραμμα sport από τα οδηγικά προφίλ που χρησιμοποιεί και τους 2 κινητήρες και να έχεις επάρκεια ενέργειας στην μπαταρία, διαφορετικά η εμπλοκή του βενζινοκινητήρα είναι διακριτική. Σε αυτή την περίπτωση το DFSK E5 χρειάζεται για το 0-100 χλμ./ώρα  9,1 δλ., ενώ προσπερνάει σε 5 δλ. στο 60-100 χλμ./ώρα και σε 7,7 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα αντίστοιχα.

Το σύστημα δεν ξεμένει ουσιαστικά ποτέ από ενέργεια, ενώ ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει το ποσοστό ενέργειας που θέλει να διατηρήσει (μεταξύ 25 και 80%), προκειμένου να το χρησιμοποιήσει όποτε εκείνος επιθυμεί ή όταν το χρειαστεί.

Σελίδα 2Σχεδίαση: Είναι μεγάλο, είναι όμως και κομψό
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Καλό ποιοτικά, άνετο και ευρύχωρο για 7 επιβάτες
Σελίδα 4Κινητήρας-Επιδόσεις: Με τη βοήθεια της βενζίνης
Σελίδα 5Οδική συμπεριφορά: Σε πρώτο πλάνο η άνεση και η ευκολία στην οδήγηση
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά
Smart
Autotriti.gr