Στο δρόμο το DFSK E5 χαρακτηρίζεται από τα αυξημένα επίπεδα άνεσης που προσφέρει ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύκολο και ευχάριστο στην οδήγηση παρά το μέγεθός του.
Στο δρόμο το DFSK E5 DE-i υποστηρίζει τον οικογενειακό του χαρακτήρα απόλυτα όντας προσανατολισμένο στην άνεση. Η ανάρτησή του είναι σχετικά μαλακή για Plug-in υβριδικό, κάτι που στην πράξη σημαίνει πως τα καταφέρνει πολύ καλά στις ανωμαλίες και μάλιστα δεν δυσκολεύεται πολύ στο να διαχειριστεί το βάρος του αυτοκινήτου σε συνεχείς αλλαγές πορείας ή διαδοχικές και έντονες ανωμαλίες. Οι κλίσεις στις στροφές είναι βέβαια υπαρκτές και σε αναγκάζουν να μειώσεις το βαθμό πίεσης που θα του ασκήσεις κάτι που έτσι κι αλλιώς έχει ήδη προλάβει να κάνει η αίσθηση του τιμονιού (σ.σ. υπάρχουν πάντως 3 διαφορετικά επίπεδα να ρυθμίσεις το βάρος του τιμονιού).
Το comfort zone του είναι λοιπόν η κίνηση σε χαλαρούς ρυθμούς κυρίως εκτός πόλης ή στον αυτοκινητόδρομο, ενώ και μέσα στην πόλη και παρά το μέγεθός του είναι αρκετά ευχάριστο και ευέλικτο. Τέλος, με σύμμαχό του τα 18 εκ. απόστασης από το έδαφος, το DFSK E5 υπόσχεται να κινηθεί και σε χωμάτινο πατημένο τερέν κάτι που επαληθεύεται και από τα ελαστικά Mud+Snow της Chao Yang που το εφοδιάζουν, τα οποία ωστόσο επηρεάζουν την επίδοσή του στο φρενάρισμα με 42,2 μ. απόστασης ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα. Με μία άλλη μάρκα ίσως να επιδείξει καλύτερες επιδόσεις φρεναρίσματος.