Ο ηλεκτροκινητήρας έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην κίνηση του E5 DE-i, με τον βενζινοκινητήρα να τον υποβοηθά όποτε χρειαστεί στο κομμάτι των επιδόσεων και στην φόρτιση της μπαταρίας του συστήματος. Το αποτέλεσμα είναι να έχουμε πολύ καλές τιμές κατανάλωσης, θυσιάζοντας ελαφρώς την εικόνα στο πεδίο των επιδόσεων.
Το E5 είναι το μοναδικό Plug-in Hybrid μοντέλο στην γκάμα της DFSK και εφοδιάζεται με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,5 λτ. 102 ίππων και έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 177 ίππων που αναλαμβάνει την κίνησή του. Η συνδυαστική απόδοση του συνόλου ανέρχεται στους 250 ίππους οι οποίοι τα καταφέρνουν καλά απέναντι στα 1.895 κιλά βάρους του αυτοκινήτου, προσφέροντας ικανοποιητικές επιδόσεις αν και όχι κι αυτές που περιμένεις από ένα αυτοκίνητο 250 ίππων. Πάντως, σε 9,1 δλ. το E5 DE-i «πιάνει» τα 100 χλμ./ώρα, ενώ οι ρεπρίζ είναι καλές, με 5 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 7,7 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα.
Με την μπαταρία των 17,5 kWh του υβριδικού του συστήματος δε, το E5 επιτυγχάνει πολύ καλές τιμές κατανάλωσης στην υβριδική λειτουργία (5,3 λτ./100 χλμ.), ενώ μπορεί με μια φόρτιση να προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως και 55 χλμ.. Θα λέγαμε πως η κατανάλωση είναι δυνατό σημείο του, αφού ακόμη και με ξεφόρτιστη την μπαταρία δεν βλέπαμε υψηλά νούμερα.
Για τη διαδικασία της φόρτισης τέλος, το DFSK E5 απαιτεί 4 ώρες μέσω του on board φορτιστή των 6,6 kW που διαθέτει. Ο οδηγός από την πλευρά του μπορεί να επιλέξει το βαθμό ανάκτησης από την πέδηση σε δύο στάδια, ενώ μπορεί να επιλέξει και το ποσοστό διατήρησης της ενέργειας που επιθυμεί να έχει στην μπαταρία, προκειμένου να το χρησιμοποιήσει κάποια άλλη στιγμή. Τέλος, το E-CVT κιβώτιο με τη σειρά του διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία και το μικρό «πατινάρισμα» που παρουσιάζει σε πλήρες φορτίο (βίαιες επιταχύνσεις), χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν ακούγεται όταν πιέσεις έντονα εκεί κοντά στα 100 χλμ./ώρα.