Γεροδεμένα και επαρκώς φινιρισμένα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό, που έρχεται αυτούσιο από το Duster.
Ως σχεδίαση και βασική υλοποίηση τουλάχιστον, το ταμπλό προέρχεται απΆ ευθείας από το Duster. Εντάξει, λογικό: Σκληρά, αλλά γεροδεμένα και επαρκώς φινιρισμένα πλαστικά, μεγάλη οθόνη αφής στραμμένη ελαφρώς προς τον οδηγό, ψηφιακός πίνακας οργάνων, καθώς και μπόλικοι αποθηκευτικοί χώροι με συνολική χωρητικότητα 30 λτ.! Ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα υπάρχει ο περιστροφικός διακόπτης για επιλογή προγράμματος λειτουργίας στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση. Παράλληλα, το infotainment προσφέρει εξειδικευμένες πληροφορίες για τις εκτός δρόμου περιηγήσεις, στοιχεία που κάνουν τη διαφορά στην έκδοση 4Χ4 της δοκιμής. Στον εξοπλισμό, η βασική έκδοση Expression τα έχει όλα, από αυτόματο διζωνικό κλιματισμό μέχρι ζάντες αλουμινίου και πλήρη σουίτα ηλεκτρονικών.
Από την άλλη, το μεγαλύτερο μήκος, καθώς και τα 45 χλστ. που προστέθηκαν στο μεταξόνιο (2.702 χλστ.) έχουν αλλάξει τα χωροταξικά δεδομένα. Έτσι από τον επαρκή χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών του Duster περνάμε στην αρχοντιά των 21,5 εκατ. «αέρα» του Bigster, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, τιμή που είναι η δεύτερη καλύτερη στην κατηγορία μετά από τα 24 εκατ. του Opel Frontera. Βελτιωμένο και το ωφέλιμο πλάτος που είναι στα 135,5 εκατ. ευνοώντας έτσι μαζί με το μεγαλύτερο ύψος τη μεταφορά 3ου πίσω επιβάτη. Σημαντική είναι η αύξηση στη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ, που από τα 414 λίτρα του τετρακίνητου Duster έχει ανέβει στα 556 λίτρα του αντίστοιχου Bigster (και μάλιστα με την παρουσία κανονικής ρεζέρβας), που είναι αρκετά πάνω από το μέσο όρο των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV. Τα 142 παραπάνω λίτρα αντιστοιχούν σε περίπου 3 χειραποσκευές, που δεν είναι και λίγο πράγμα. Στα θετικά και το απόλυτα εκμεταλλεύσιμο σχήμα του χώρου αποσκευών.