ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Κατανάλωση: Επαρκείς οι επιδόσεις & «συγκρατημένη» η κατανάλωση

1.111 Επισκέψεις στο άρθρο (29/7/2025)
Στην πράξη και παρά τα κιλά που φόρτωσαν στο σύνολο οι αυξημένες διαστάσεις, το Dacia Bigster έχει τις ίδιες, επαρκείς, επιδόσεις με το Duster (12,6 δλ για το 0-100, και 6,7 δλ. για το 60-100 με 4η).

Στην πράξη και παρά τα κιλά που φόρτωσαν στο σύνολο οι αυξημένες διαστάσεις, το Dacia Bigster έχει τις ίδιες, επαρκείς, επιδόσεις με το Duster (12,6 δλ για το 0-100, και 6,7 δλ. για το 60-100 με 4η). O ήπια υβριδικός κινητήρας των 130 ίππων συγκρατεί την κατανάλωση γύρω από τα 8,3 λτ./100 χλμ..

Γνώριμο από το αντίστοιχο Duster είναι επίσης το κινητήριο σύνολο του Bigster της δοκιμής, με τον 3κύλινδρο 1,2 turbo βενζινοκινητήρα να συνδυάζεται με 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα και να αποδίδει 130 ίππους και 230 Nm ροπής.


Στην πράξη και παρά τα κιλά που φόρτωσαν στο σύνολο οι αυξημένες διαστάσεις, οι επιδόσεις είναι ίδιες με του Duster (12,6 δλ. για το 0-100, 11,2 δλ. για την επιτάχυνση 80-120 με 5η και 6,7 δλ. για το 60-100 με 4η). Απόλυτα θετική παραμένει η απόκριση στις «κρίσιμες» μεσαίες στροφές, όπως και η πολιτισμένη λειτουργία (μόνο στις υψηλές στροφές θα γίνει αισθητή η 3-κύλινδρη χροιά). Η κοντή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου -ειδικά προσαρμοσμένη για το «πάντρεμα» με την τετρακίνηση- θα επικαλύψει μια μικρή ραθυμία χαμηλά και θα βοηθήσει να κινηθείς αξιοπρεπώς, αλλά σε αναγκάζει να ανεβοκατεβάζεις συνεχώς σχέσεις για να είσαι «μέσα» στην περιοχή «ωφέλιμης» λειτουργίας. Ευτυχώς πάντως ο επιλογέας έχει θετική λειτουργία και ακριβές κούμπωμα.

Το θέμα είναι τι γίνεται με την κατανάλωση και από ό,τι φαίνεται στην πράξη το ήπια υβριδικό σύνολο σε συνδυασμό με τη λειτουργία Eco τα καταφέρνει μια χαρά. Ειδικά μέσα στην πόλη, οι μετρήσεις μας έδειξαν για το Bigster τιμές γύρω από τα 7,3 λτ./100 χλμ.. Σε μικτές συνθήκες, η κατανάλωση θα «τσιμπήσει» λίγο πάνω από τα 8,0 λτ./100 χλμ., αλλά και πάλι το νούμερο αυτό είναι λογικό για ένα «μπαμπάτσικο», μόνιμα τετρακίνητο οικογενειακό SUV, το οποίο μάλιστα «πατάει» σε ελαστικά 4 εποχών.

Σελίδα 1Δοκιμή: Dacia Bigster 130 PS | H ΧL εκδοχή του 4κίνητου Duster
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Όπως Duster, αλλά με περισσότερη «άπλα»
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Επαρκείς οι επιδόσεις & «συγκρατημένη» η κατανάλωση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Προτεραιότητα η άνεση και η all weather πρόσφυση
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
6 asiatika elastika