
Δεν έχει την απορροφητικότητα και το «βάθος» ακριβότερων επιλογών, ενώ και η απόσβεση δεν έρχεται με τον πιο αθόρυβο τρόπο, αλλά σε τελική ανάλυση η «δουλειά» γίνεται.
Η τετρακίνηση του Bigster έχει σε συνεχή εμπλοκή τους πίσω τροχούς σε ποσοστό τουλάχιστον 1%. Στην πράξη αυτό μεταφράζεται σε εξαιρετική πρόσφυση και δυνατό κράτημα στην άσφαλτο με αποτέλεσμα την ουδέτερη συμπεριφορά σε κανονικές συνθήκες και την ελεγχόμενη, απόλυτα προοδευτική, ελαφρά υποστροφή όταν το παρακάνεις, κάτι που οφείλεται πάντως περισσότερο στην 4 εποχών χάραξη των ελαστικών, παρά στο στήσιμο.

Η μόνιμη τετρακίνηση συνεπάγεται εξαιρετική πρόσφυση και δυνατό κράτημα στην άσφαλτο με αποτέλεσμα την ουδέτερη συμπεριφορά. Το τιμόνι υστερεί σε αίσθηση, αλλά είναι ακριβές.
Όχι πως το Bigster έχει σφιχτή ανάρτηση και μικρή κλίση μιας και στοχεύει κυρίως στην άνεση την οποία πετυχαίνει σε ικανοποιητικό βαθμό. Δεν έχει την απορροφητικότητα και το «βάθος» ακριβότερων επιλογών, ενώ και η απόσβεση δεν έρχεται με τον πιο αθόρυβο τρόπο, αλλά σε τελική ανάλυση η «δουλειά» γίνεται. Σε αυτό βοηθά και η ανεξάρτητη πολλαπλών συνδέσμων πίσω ανάρτηση, που όμως δεν μπορεί να κάνει τίποτα για τον αισθητό αεροδυναμικό θόρυβο πάνω από τα 110 χλμ./ώρα.
Ο συγκρατημένος κύκλος στροφής (11,0 μ.) θα εκτιμηθεί στις αστικές μετακινήσεις, όπως και το ελαφρύ τιμόνι από το οποίο πάντως λείπει η φυσική αίσθηση. Από τα φρένα πάντως κάθε άλλο παρά παράπονο μπορούμε να έχουμε: Το μοντέλο της δοκιμής είχε ηλεκτρονικό χειρόφρενο και έτσι οι πίσω τροχοί είχαν δίσκους με αποτέλεσμα το φρενάρισμα πανικού από τα 100 χλμ./ώρα να εμπνέει απόλυτη εμπιστοσύνη (35,8 μ.).
Τέλος, μακριά από την αγκαλιά της ασφάλτου, το Dacia Bigster δεν «μασάει». Μαζί με τα 22 εκατοστά απόστασης από το έδαφος, την κατανομή ροπής αναλόγως επιλεγμένου προγράμματος (Eco, Snow, Mud/Sand, Off Road), τη δυνατότητα «κλειδώματος» και τα 4 εποχών ελαστικά, έχουμε αθροιστικά ένα οικογενειακό SUV που θα ξεπεράσει με άνεση κάθε λογική κακοτοπιά. Στα ατού και η παρουσία ρεζέρβας κανονικών διαστάσεων.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Dacia Bigster 130 PS | H ΧL εκδοχή του 4κίνητου Duster |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-Χώροι: Όπως Duster, αλλά με περισσότερη «άπλα» |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Επαρκείς οι επιδόσεις & «συγκρατημένη» η κατανάλωση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Προτεραιότητα η άνεση και η all weather πρόσφυση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |