Το Panda Trekking συνδυάζει τα θετικά στοιχεία του κλασικού Panda, με κάποια από τα ατού της έκδοσης 4X4.

Το Panda Trekking συνδυάζει τα θετικά στοιχεία του κλασικού Panda, με κάποια από τα ατού της έκδοσης 4X4.

Στο δρόμο

33.583 Επισκέψεις στο άρθρο (21/5/2013)

Απαλλαγμένο από το βάρος και το επιπλέον κόστος της τετρακίνησης, το Panda Trekking πραγματικά «δουλεύει» χάρη στα 150 χλστ. από το έδαφος, τα ειδικά ελαστικά και το σύστημα Traction+. Θα καλύψει απόλυτα το 99% των αγοραστών, αφού και πεζοδρόμια καβαλάει, και τις ανωμαλίες καταπίνουν οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και μπορεί να κάνει το κάτι παραπάνω σε μια αμμουδερή παραλία ή μια λασπωμένη διαδρομή. Στα μείον είναι η πρόωρη υποστροφή λόγω ελαστικών, σε σχέση με το απλό Panda.

Τι είναι το Traction+
Πρόκειται για ένα εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που βελτιώνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε ολισθηρές επιφάνειες, όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα μέχρι 30 χλμ./ώρα. Ουσιαστικά, μεταφέρει τη ροπή από τον ένα κινητήριο τροχό στον άλλο ανάλογα με τη διαθέσιμη πρόσφυση και σε συνδυασμό με το σύστημα ESP.

Συνδυάζεται με ειδικά σχεδιασμένα εκτός δρόμου (M+S) λάστιχα διαστάσεων 175/65 R15 και προσδίδει στο αυτοκίνητο αυξημένες ικανότητες κίνησης σε γλιστερά και σαθρά εδάφη μακριά από την άσφαλτο, σε σχέση με την απλή έκδοση του Panda, φυσικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center