Το Panda Trekking συνδυάζει τα θετικά στοιχεία του κλασικού Panda, με κάποια από τα ατού της έκδοσης 4X4.
Στο δρόμο
33.583 Επισκέψεις στο άρθρο (21/5/2013)
Απαλλαγμένο από το βάρος και το επιπλέον κόστος της τετρακίνησης, το Panda Trekking πραγματικά «δουλεύει» χάρη στα 150 χλστ. από το έδαφος, τα ειδικά ελαστικά και το σύστημα Traction+. Θα καλύψει απόλυτα το 99% των αγοραστών, αφού και πεζοδρόμια καβαλάει, και τις ανωμαλίες καταπίνουν οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και μπορεί να κάνει το κάτι παραπάνω σε μια αμμουδερή παραλία ή μια λασπωμένη διαδρομή. Στα μείον είναι η πρόωρη υποστροφή λόγω ελαστικών, σε σχέση με το απλό Panda.
Τι είναι το Traction+ Πρόκειται για ένα εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που βελτιώνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε ολισθηρές επιφάνειες, όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα μέχρι 30 χλμ./ώρα. Ουσιαστικά, μεταφέρει τη ροπή από τον ένα κινητήριο τροχό στον άλλο ανάλογα με τη διαθέσιμη πρόσφυση και σε συνδυασμό με το σύστημα ESP.
Συνδυάζεται με ειδικά σχεδιασμένα εκτός δρόμου (M+S) λάστιχα διαστάσεων 175/65 R15 και προσδίδει στο αυτοκίνητο αυξημένες ικανότητες κίνησης σε γλιστερά και σαθρά εδάφη μακριά από την άσφαλτο, σε σχέση με την απλή έκδοση του Panda, φυσικά.