3 φωτογραφίες »

Κινητήρας: Οικονομικός & με αστικό προσανατολισμό

129.115 Επισκέψεις στο άρθρο (10/1/2021)

Το Panda Hybrid εφοδιάζεται με ένα 1.000άρη ατμοσφαιρικό, 3κύλινδρο κινητήρα, με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο και υψηλή σχέση συμπίεσης, με τη συνολική απόδοση του συνόλου να ανακοινώνεται στους 70 ίππους και τη μέγιστη ροπή στα 92 Nm, διαθέσιμη στις 3.500 σ.α.λ.. Ο κινητήρας συνεργάζεται με μια μονάδα μίζας-γεννήτριας συν μια μπαταρία λιθίου στα 11 αμπερώρια, η οποία συνεισφέρει με 5 ίππους.

Από τα χαρακτηριστικά του είναι σαφές πως το σύνολο δεν αποσκοπεί στις επιδόσεις, αλλά στο να ανταπεξέλθει αποτελεσματικά στην αστική καθημερινότητα. Σε αυτό το κομμάτι λοιπόν είναι που φαίνεται η βοήθεια του υβριδικού συστήματος, με την έξτρα ισχύ να τονίζει την απόκριση στις χαμηλές στροφές, χωρίς να πιέζεται ο κινητήρας, αλλά και να ενεργοποιεί ξανά το μοτέρ στη Stop & Start διαδικασία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο κινητήρας να διατηρεί τις απατήσεις του σε καύσιμο σε χαμηλά επίπεδα, με τη πραγματική μέση κατανάλωση να γυροφέρνει στα 5,5 με 6,0 λτ./100 χλμ., αλλά και να διατηρεί μια πολιτισμένη λειτουργία χωρίς θορύβους. Γενικότερα το σύνολο δείχνει να βολεύεται στο φάσμα των χαμηλών και μεσαίων στροφών, καθώς αν ζοριστεί η χροιά του θα γίνει αντιληπτή χωρίς μάλιστα να έχει κάποιο αντίκρισμα σε επιδόσεις.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
moto